♠
Šoreiz jūs abi tikāt sagūstīti.
Tiklīdz tu paspēji iekliegties,jo Jungkooks nokrita gar zemi,tev bija tas pats.
Jau atkal...otro reizi.Tu momentā vēl neatslēdzies,bet galva neciešami sāpēja un tev bilde bija neskaidra.
Sāpes dunēja galvā,līdz tu pati zaudēji samaņu.♠
Tu juti,ka esi uz kaut ko mīkstu,bet nesaprati,tieši uz ko.
Sajutusi sāpes galvā,tev atmiņā atnāca notikumi,kas ar tevi un Jungkooku notika.Lēni atvērusi acis,tu ar grūtībām,saredzēji,ka viņš tev guļ,tieši blakus.
Tu no laimes gandrīz sāki raudāt,jo viņš bija pie tevis,bet viņam acis bija ciet un viņš gulēja.Pacēlusi galvu uz augšu,tu paskatījies,kur atrodaties.
Tā bija kāda paveca istaba un jūs gulējāt uz matrača,kas bija pie zemes.Tu nesaprati,kāpēc tur esat,bet zināji,ka tas saistīts ar tiem,kuri bija tajā bandā,par ko Jungkooks un Hobi stāstīja.
♠
Momentu aizdomājusies,tu izdzirdēji kādas balsis aiz durvīm.
Bija troksnis baigais un tu saprati,ka nēesat vieni.Lēni pieceļoties sēdus,tu mēģināji aiziet paskatīties un paklausīties caur durvīm,kas tur īsti ir.
Nokļuvusi līdz tām,tu pieliki ausi pie durvīm un mēģināji saprast,ko viņi runā.
"Mums tā meitene nav vajadzīga,tāpēc jums drīz vien viņa būs jānovāc,ja tas sīkais nedabūs failus,ko mums vajag," kaut kāds vecis aizsmakušā balsī citiem teica.
Tas lika tev izplest acis,jo tu nojauti,par ko varētu iet runa.
/Vai...viņi runā par mani?/
/Un kādi vēl faili??/Tev bija liels apjukums un tu neko nesaprati.
Pievērsusies atkal sarunai,tu dzirdēji,ka kāds tuvojas.
"Paskaties vai viņi nav pamodušies,lai varam sākt kaut ko domāt," viens teicis,kad jau soļi bija pie durvīm un tu nepaspēji pat pamukt nost,kad kāds atslēdza durvis un attaisīja tās vaļā.
Nogāzusies gar zemi,tu sastapies ar....
WTF?!?!
Tu nespēji noticēt,ko ieraudzīji.
Tas bija...
JIMINS.
Tev iestājās negaidīts šoks.
"KAS NOTI..." sākusi kliegt,viņš momentā tika pie tevis un aiztaisīja ciet tev muti.
YOU ARE READING
Bīstamā spēle ❌ | J.JK. | ✅
ActionPašai mājās risinot problēmas,uzrodas vēlviena. Teiksim tā,ka tu atradies nepareizajā vietā un nepareizajā laikā,kad tiki ierauta šajā bīstamajā spēlē. Diezgan neveiksmīga sagadīšanās,bet vai ir vērts no tā bēgt un slēpties? Diezvai tā ir laba doma...