♠
Tikuši atsieti,Jimins devās pie durvīm.
Tu vēl aizvien nespēji noticēt,ka šo visu noorganizēja tas idiots,kuru jau sāki ienīst.Viņš pats ienīda Jiminu,tad kāpēc viņš vērsās pie viņa,pēc palīdzības?
Un...kāpēc Jimins tam piekrita?
Tev nebija nejausmas."Kā tu domā mūs izpestīt ārā?" Hobi pienāca tev blakus,skatoties uz durvīm,kur stāvēja Jimins.
"Pacietību," viņš nočukstēja un izvilka kaut ko no kabatas,lai pagrieztu ar to durvja slēdzi.
"Tev ir atslēga??" tu biji šokā.
Jimins lepni pasmīnēja.
"Jā,taču to bija grūti dabūt,zinot,ka visi sēž ārpusē,taču es vienu paķēru,kas bija viena jakas kabatā,kamēr Jungkooks novērsa uzmanību," skaidrojis,viņš beidzot atslēdza durvis.
Tu biji nesaprašanā,jo neko nesajēdzi,no šī visa plāna.
"Nu tad ātrāk!" Hobi steidzināja.
Jūs jau piegājāt pie durvīm,bet Jimins jūs nostopēja.
"Ne tik strauji...mums jāpārliecinās,ka gaiss ir tīrs..." lēni atvēris durvis,viņš palūkojās ārā.
"Kur pats Jungkooks?" tu nočukstēji.
"Kārto kaut kādas darīšanas,bet mums jāpasteidzas,lai tiktu ārā," aicinājis jūs ar roku,jūs beidzot pametāt pagraba telpu.
Kad beidzot bijāt gaismā,neviens nebija tuvumā un tu uzlūkoji Hobi,jo nekad nebiji viņu redzējusi.
Viņš arī uz tevi paskatījās un bija pārsteigts,uz brīdi."Mēs taču ejam vienā skolā...nēesi redzējusi mani?" Hobi jautāja,atceroties,ka ir redzējis tevi.
Tu tikai papurināji galvu.
"Nē,diemžēl."
Viņš tikai saprotoši pasmaidīja,bet tad kāds parāva tevi aiz elkoņa.
"Mums jāiet,citādāk būs pamatīgas ziepes un mūs pamanīs!" tas bija Jimins.
Uzreiz pamājusi,jūs visi trīs,pa kaut kādu gaiteni,devāties meklēt izeju.
"Kur pārējie?" tu pieliecies pie Jimina.
"Noteikti pie galvenā,jo tur ir Jungkooks," atbildējis,jūs uzkāpāt pa kāpnēm,lai pirmajā stāvā,atrastu izeju.
"Bet...mēs viņu tā atstāsim?" tu biji apjukusi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bīstamā spēle ❌ | J.JK. | ✅
AksiyonPašai mājās risinot problēmas,uzrodas vēlviena. Teiksim tā,ka tu atradies nepareizajā vietā un nepareizajā laikā,kad tiki ierauta šajā bīstamajā spēlē. Diezgan neveiksmīga sagadīšanās,bet vai ir vērts no tā bēgt un slēpties? Diezvai tā ir laba doma...