♠
Tu nodomāji,ka nu jums būs abiem gals.
Izskatās,ka viņš tomēr neko nav nokārtojis,savu nepatikšanu labā,lai jūs tie veči liktu mierā.
Tev bija dusmas uz Jungkooku.
Jūs nemaz nēesat tik pazīstami un vienas palīdzības dēļ,viņš tevi iekuļ lielā ķezā.Tu jau sāki nožēlot,ka bēgi tajā vakarā,prom no mājām.
Nekas tāds nenotiktu,ja būtu palikusi mājās un izcietusi savu briesmīgo tēva klaigāšanu,lai gan no vienas puses,tu biji pateicīga,ka tā izdarīji.
Vismaz mamma izsauca policiju un viņu aizveda prom.♠
Jungkooks pierāva tevi pie sevis,kas lika tev piesarkt un nikni uzlūkoja tos večus.
"Jūs varat vienreiz pazust no manas dzīves? Es jau jums atdevu,to ko jums vajadzēja.."
Abi vīrieši pasmīnēja un no stūra izlīda vēl trīs.
Nu tu nodomāji,ka tiešām būs gals.
Izdzirdot,ka Jungkooks tomēr ir viņiem atdevis,ko vajag,tu biji nikna uz tiem večiem,jo viņi turpina viņu vajāt."Labs skats,mīlas balodīši," viens ierunājās,nopētot jūs abus.
Tavi vaigi uzreiz kļuva sarkani,bet šis nebija piemērots brīdis,lai justos nēerti.
"Oh,aizveries," Jungkooks uzvilkās.
Viņi visi iesmējās par jums un viens panāca tuvāk.
"Mēs vēl līdz galam nēesam norēķinājušies,atceries? Ja nokārtosi visu līdz galam,viņa necietīs..." viņš norādīja uz tevi,kas tikai lika tev izplest acis no bailēm.
Jungkooks brīdi domāja,līdz viņš pieliecās pie tavas auss.
Tu negaidīji,ko viņš tev teiks."Y/N...SKRIEN!!!" parāvis tevi līdz,tev iestājās šoks,bet tu ātri noreaģēji un skrēji ar viņu,prom no turienes.
"HEY,KAS NOTIEK?!?!" tie veči bija nesaprašanā un pārāk lēni noreaģēja,lai skrietu jums pakaļ.
Jūs nemaz neklausījāties.
Tikai skrējāt un skrējāt,kamēr jau tev nebija spēka.
Tas ilga vismaz vairāk kā piecas minūtes,bet tev tā bija totāla nāve.
Gribējusi apstāties,Jungkooks atkal sagrāba tevi."Neatpaliec!!" viņš stūma tevi tālāk,lai skrien ātrāk uz priekšu,bet tu vairs to nevarēji.
Jūs jau bijāt lielā attālumā no viņiem,tāpēc tu izdomāji piebremzēt.
"Lēnāk,idiot!!" tu biji dusmīga,ka viņš ir pārāk ātrs un nemaz nedomā apstāties.
Pārliecinājies,ka jums neseko,Jungkooks beidzot apstājās un tu varēji atvilkt elpu.
Ieliekusies ceļos,tumšajā un aukstajā vakarā,varēja dzirdēt tikai,kā jūs abi smagi elsojat,no skriešanas,bet tev bija daudz trakāk,tā kā nebiji liela skrējēja un tu ienīdi sporta stundas.Nomierinājusies,tu iztaisnoji muguru uz uzlūkoji Jungkooku,kurš jau mierīgi stāvēja,bet skatījās nervozi apkārt,itkā kāds tomēr jums varētu sekot.
"Kas tas bija??!!" tu atļāvies uzkliegt viņam.
Viņš tikai smagi nopūtās un izbrauca cauri saviem matiem.
ESTÁS LEYENDO
Bīstamā spēle ❌ | J.JK. | ✅
AcciónPašai mājās risinot problēmas,uzrodas vēlviena. Teiksim tā,ka tu atradies nepareizajā vietā un nepareizajā laikā,kad tiki ierauta šajā bīstamajā spēlē. Diezgan neveiksmīga sagadīšanās,bet vai ir vērts no tā bēgt un slēpties? Diezvai tā ir laba doma...