[14] : Es neēsmu tava

637 56 7
                                    

Uz brīdi likās,ka pasaule ir apstājusies.
Samiegusi acis ciet,tu gaidīji,ka viņš nospiedīs gaili un tev bija ļoti bail,jo tu biji tieši blakus Jiminam.

Gandrīz parāvis jau mēlīti...

"LABI,LABI!!! ES KĀPJU ĀRĀ!!!" Jimins bija panikā un arī dusmīgs.

Par mata tiesu,Jungkooks nolaida ieroci un tu atviegloti nopūties,noliekusi galvu Jiminam uz pleca,aizmirstot,ka viņš tevi stipri tur.

Drīz vien viņš leca no mašīnas ārā un tu jau būtu apkritusi,bet noturējies vietā.
Tava sirds pukstēja nežēlīgi ātri.
Tu nevarēji to apturēt.

Jungkooks smagi nopūties,lika viņam iekāpt priekšpusē un to izdarot,Jungkooks iekāpa aizmugurē,blakus tev.

Tu pat īsti nezināji vai vari viņa tuvumā justies droši,pirmo reizi redzot,ka viņš kādam draud ar ieroci.

Viss,kas notika nebija izturams un tu vienkārši gribēji pazust.

Aizdomājusies,jūs atkal sākāt braukt.
Visu mašīnu pārņēma klusums un Jimins dusmīgs sēdēja priekšā.

Jungkooks ieroci ielicis biksēs,pievērsās tev,kad tu mēģināji nomierināties.

Pievirzījies tev tuvu klāt,tu sajuti viņa roku uz tavējās,kura jau atkal trīcēja.

"Zaķ?" viņa balss bija uzmanīga un tu uz brīdi zaudēji sajēgu.

Pagriezusies,atkal izspiežot asaras,tu ļāvies emocijām un cieši viņu apskāvi.

Brīdi šokēts,ka tā izdarīji,viņš gandrīz nogāzās guļus,bet noturējās vietā,tevi cieši arī apskaujot.

"Kušs...viss būs kārtībā...es esmu tagad ar tevi," glāstījis tev matus,viņa maigie čuksti tevi nomierināja,kamēr izraudājies.

Jimins tikai paglūnēja uz jums un nobolot acis,neko vairs neteica.

Marks arī bija ļoti kluss,jo visa šī situācija bija galīgi traka.

Jau nomierinājusies,viņš atrāvās un tevi uzlūkojot,noslaucīja tev asaras.

"Lūdzu nomierinies,labi?" viņš uzmundrinoši jautāja un tu tikai pamāji.

Nopūties,viņš noskūpstīja tavu pieri un piekļāva tevi sev klāt,iekārtojies ērtākā pozā.

Šajā mirklī tev bija vienalga un tu ļāvies viņa tuvumam.
Ielikusi galvu viņam pie kakla,kur bija viņa atslēgas kauls,tu iesmaržoji viņa adekalonu,kurš bija ļoti patīkams.

Tas aromāts lika tev justies,kā mājās un tu juties droši.
Bija silts un viņa stiprās rokas tevi sargāja no visa,kas tev varētu piekļūt un būt bīstams tev.

Vai tas bija tikai vājuma brīdis....?
Tu īsti to nesaprati,taču pie viņa tu tagad juties mierīgi un droši.

Jungkooks ielicis savu degunu tev matos,smagi nopūtās,aizverot acis ciet.

Bīstamā spēle ❌ | J.JK. | ✅Where stories live. Discover now