♠
Viņš bija satraucies,ka tev nepatiks vieta,uz kurieni viņš tevi ved.
Ieteicies,ka ir izdomājis vietu,kur jums notiks randiņš,tu arī biji satraukusies,jo nezināji,kur dosieties.Pamodinājis tevi agri no rīta,tu jau ar kreiso kāju izkāpi no gultas.
Bija jābrauc kaut kur ar mašīnu,vismaz kādas divas stundas,pat nezinot,kur īsti braucat.
Tev nebija baigi lielais noskaņojums,lai ietu uz randiņu.
Nav jau tā,ka negribi iet...vienkārši nākamajā dienā,tu gribēji tikai gulēt gultā,izbaudot savu miegu.♠
Ar aizsietām acīm,Jungkooks tevi veda uz kaut kurieni,pat tev nenojaušot,kur jūs dodaties.
"Vēl ilgi?" tev jau zuda pacietība.
Viņš nopūtās,jau kuro reizi,kad prasīji to.
Turot tavu roku,savējā un pieturot tavus plecus,lai nepakrīti,tu domāji,kad šis viss beigsies.Pieliecies tev klāt,tieši pie auss,viņa elpa iegāja tev ausī.
"Mēs jau gandrīz esam klāt,zaķ,tāpēc pacieties vēl mazliet," zemā balsī atbildējis,viņš iedeva uzticamu buču uz vaiga un turpināja tevi kaut kur vest.
Piesarkusi,drīz vien,jūs abi apstājāties,kad viņš tevi nostopēja,lai stāvi mierā.
Laukā bija auksts,zinot,ka viņš tevi izvilcis no rīta ārā,ja ir tāds laiks.
Pieliecies atkal,viņa lūpas pieskārās pie auduma gabala,kas bija tev virsū,kamēr viņš to atsien vaļā.
"Mēs esam klāt...vai esi gatava?" viņa balsī,tu sajuti satraukumu.
Tas lika tev pasmaidīt un tu uzticējies viņam."Protams,tāpēc ņem ātrāk to nost," pasmīnējusi,viņš darīja to pašu,kamēr atsēja tev acis.
Tikko apsējs tika noņemts,tavas acis uz brīdi apžilba.
Brīdi pieradusi pie gaismas,atverot kārtīgi acis vaļā,tev pavērās vaļā mute,no šoka.
Skats,ko ieraudzīji,bija elpu aizraujošs,ka pat pārstāji elpot.Tas bija saullēkts un jūs bijāt kalnos.
Tev bija tikai izplestas acis,nespējot noticēt,ko redzi.
Pagāja vismaz kāda minūte,līdz saprati,ko redzi un kur esi.
Jungkooks iekoda sev lūpā un apskāva tevi no mugurpuses,uzliekot savu galvu tev uz pleca.
"Tev patīk?" viņa balsī bija mazs satraukums.
STAI LEGGENDO
Bīstamā spēle ❌ | J.JK. | ✅
AzionePašai mājās risinot problēmas,uzrodas vēlviena. Teiksim tā,ka tu atradies nepareizajā vietā un nepareizajā laikā,kad tiki ierauta šajā bīstamajā spēlē. Diezgan neveiksmīga sagadīšanās,bet vai ir vērts no tā bēgt un slēpties? Diezvai tā ir laba doma...