BÖLÜM 5

29 0 0
                                    

Firdevs yaklaşık 20 tane kuzuyu gezdirmek icin evin arkasindaki harman yerine götürdü.

Zahidede balkonundan firdevsi farketti ve hemen cekirdegini elini alip harman yerine koştu.

Zahide gelmeden ali firdevsin yanina gelmisti. Sık bir ardicin arkasinda konusuyolardi.

Ali : Gülüm az kaldı. Sabredelim biraz daha. Babamla şu koyunlarin  borcunu bitirelim.

Sonra seni istetcem.  Şimdilik yapacak biseyimiz yok kurban oldugum.

Firdevs : Sana söylemesi kolay ali. Babam beni baskasina verirse göruruz o zaman.

Ali:  Seni baskasina yar etmem. Düğün günün olsa kaciririm. Nuri dayi beni sever hem.

Firdevs : Öylede bu isler fazla beklemeye gelmez. Biri gorecek laf cikacak diye korkuyorum.

Ali.  Giiiiiit gittt gittt. Zahide geliyo. 

Firdevsssssss nerdesin kızzz. Kuzular burda sen yoksun. 

Firdevsssss. 

Burdayim zahidee. 

Zahide aliyi dereye dogru kacarken görür.

Zahide ; Ben biliyodum zatenn yaa.  Ben seni taniyorum. O gün yakaladim seni. 

Firdevs : kiz zahide aramizda kalsin. Babam duymasin valla bak.  Öldurur beni.

Zahide : Duymaz. Duymazda. Kimdi o.

Firdevs : yemin et kimseye soylemeyecegine.

Zahide : bana guvenmiyomusun kizz. 

Firdevs : Güveniyorumda. Korkuyorum kiz. Tamam soylicem.

Emrullah dayinin oglu Ali.

Zahidenin agzindan tek kelime cikmadan arkasini döner eve dogru gider.

Zahidenin cocukluktan kalan bi sevdası.

Sadece firdevsin bildigi bi aşk.

Cocuklukta olan bisey. Bitmis gitmis zannedilen ama konusulmayan bi ask zahideninki.

Zahide sinir ve hüzün arasinda kalmistı.
Gözünden bir damla yaş akmiyor.

Ama dokunsan kiyameti koparacak gibi.

Firdevs olanlari aliye anlatti hemen.

Ali : bak gülüm ben onunla konusmadim bile hic. Cocukken beni seviyomus. Benim aklimin ucundan bile gecmedi.

Firdevs olanlara üzüldü. Ama bir yanda sevdigi bir yanda cocukluktan beri ayrilmadigi arkadasi.

Firdevs konusmak icin zahidenin yanina gitti. 

Zahide : Ali sana söylemedimi hic.
Ben onu hala seviyorken. 

Firdevs : Sen ne diyosun yaaa zahide.
Ali nin seni sevdigi felan yok. Kendi kendine ne yasiyosun sen.

Zahide : Bu yaptiginiza pişman olacaksinizz.

Firdevs : Elinden geleni ardina koyma.

Firdevs icinde pismanlik olmadan evine gitti. Aliyi cok seviyordu. Onu kimseye yar etmezdi.

ZEH-Rİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin