Wstęp

477 18 2
                                    

W kanałach Nowego Jorku, mieszkają czterej niezwykli bracia. Ci bracia są zmutowanymi żółwiami, które na dodatek znają Ninjutsu. Zawsze Oni muszą działać w cieniu. Walczą z wieloma wrogami, a Ich największym wrogiem jest Shredder, który się kiedyś nazywał Oroku Sagi. Pomimo tego, że każdy z żółwi ma zalety i wady i się kłócą, są zgranym zespołem i chronią Siebie nawzajem. 

Leonardo ( Leo ) - Przywódca i najstarszy z braci. Stosuje się do kodeksu Bushido i nauk mistrza Splintera. Jego bandana jest niebieska. Jako broń używa dwóch katan. Jest poważny, ale też i opiekuńczy. Jest gotowy zrobić wszystko dla swoich braci.

Raphael ( Raph ) - Waleczny, impulsywny i najbardziej buntowniczy z braci. Czasami nie zgadza się z Innymi i działa zanim pomyśli. Jego bandana jest czerwona. Walczy dwoma sai. Jest twardy, ale też stara się, by Jego bracia byli bezpieczni.

Donatello ( Donnie ) - Wynalazca, mechanik i najwyższy z braci. Jest niezwykle inteligentny i dzięki temu wymyśla kolejne pojazdy i gadżety. Jego bandana ma kolor fioletowy, a Jego broń to kij bo.

Michelangleo ( Mikey ) - Wesoły, optymistyczny i najmłodszy z braci. Lubi On robić żarty swoim braciom i ma wielkie poczucie humoru. Jego bandana jest koloru pomarańczowego, a Jego broń to dwa nunchako.

Mistrz Splinter ( Hamato Yoshi ) - jest nie tylko mistrzem żółwi, ale też Ich przybranym ojcem. Mądry, spokojny, dojrzały oraz świetnie wyszkolony w sztuce Ninjutsu. Nazywał się kiedyś Hamato Yoshi.

April O'Neil - Kunoichi ( wojowniczka ninja ) i przyjaciółka żółwi. Bardzo kocha Donniego. Jest w połowie człowiekiem i w połowie kraangiem. Walczy za pomocą Tessen.

Karai ( Hamato Miwa ) - Kunoichi, córka mistrza Splintera i przyjaciółka żółwi. Jest zbuntowaną dziewczyną, ale zrobi wszystko by chronić swojego ojca i przyjaciół. Walczy za pomocą katany. 

Shinigami ( Shini ) - Czarownica i przyjaciółka żółwi. Jest też przyjaciółką Karai z Japonii. Jest także świetną wojowniczką.

Y'Gythgba ( Mona Lisa ) - salamandriańska wojowniczka i przyjaciółka żółwi. Gdy przyleciała na ziemię, zaprzyjaźniła się z Karai i Shini. Kocha Raphaela. 

To tyle na wstępie i krótkim opisie bohaterów. Zapraszam Was do czytania tego opka, bo będzie się dużo w Nim działo. 

Tytuł pierwszego rozdziału to "Porwanie". Nie możecie przegapić tego rozdziału, więc Was zapraszam do czytania i komentowania :) 

Do zobaczenia w 1 rozdziale.  Emilka. ;) 

Saga Nowe - Nowa PrzygodaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz