Part 1

713 34 0
                                    

Žengiau mokyklos koridoriumi su savo stulbinamai seksualiomis draugėmis: Hanna ir Kate. Vilkėjau juodą aptemptą suknelę, kuri išryškino visus mano apvalumus. Na gerai, dėl savo krūtų negaliu pasigirti, bet dėl užpakaliuko... Dėl jo ir pačiai akys ganytųsi, kaip esantiems dauguma šioje mokykloje. Išsiskirsčiusi su draugėmis nužingsniavau į biologijos kabinetą.Šiandien mano gyvenime svarbi diena. Visų pirma - penktadienis, antra - paskutinė pamoka, o trečia - šiandien aš jau šešiolikinė. Dėmesys, sveikinimai..ah, laiminga diena.

Pasibaigus pamokai buvau susitarusi su Hanna ir Kate susitikti prie Niall mašiniuko, kuris pasižadėjo nuvežti mus į prekybos centrą ir aprūpinti svaigalais šiam vakarui.

- Hey Niall! - surikau pamojuodama jam, kai buvau netoli jo.

- Sveika, šešiolikine mergaite, matau gerai nusiteikusi - šyptelėjo jis ir sumušėm kumščiais taip fiziškai pasisveikinant.

- Nu tikiuosi tokia ir liksiu šią dieną. Kaip matau aš čia pirma. - tariau iš mašinos pasiėmusi mineralinio vandens.

- Jau nebe - tarė Niall su šypsena veide ir apsikabinęs pabučiavo į putlias lūpas priėjusią Hanna.

- Kur Kate? - tariau padėdama butelį į vietą.

- Tu nepatikėsi, bet ją paliko po pamokų. - nusijuokė Hanna.

- Kaip ji sugebėjo? - išpūčiau akis.

- Mokytojui pasiūlė pasidulkinti ant jo stalo po pamokų, na ir ją paliko. Manau jei ne mokytojo griežtas tonas ir akys besisvaidančios žaibais, tai visi ten sėdintys būtų pagalvoję, kad tai rimtai įvyks. - prapliupo dar labiau juoktis Hanna, kas privertė ir mane su Niall nusijuokti.

- Nekenčiu mokytojų, kurie nesupranta juodo humoro! Jis paskambino mano tėvams ir įsivaizduojat ką pasakė?! Kad esu dėl jo pametusi galvą, dairausi į vyresnio amžiaus vyrus ir siūlau pasidulkinti! Aš dėl jo pametusi galvą?! O Viešpatie, tegul mažiau masturbuojasi, kad protas logiškai mąstytų! - mosikuodama rankomis iš pykčio atėjo ir Kate.

- Gi pati žinojai pasekmes, pupa. - patvarkiau jos sruogą, su kuria atrodė kaip marsietė su antena ant galvos.

- Ir jie nutarė, kad man reikia pas psichologą na ir dar pas ginekologą. Omaigašen, jei tai vyras ir jis žiūrės į mano vaginą? Aš nualpčiau iš gėdos. - aiktelėjo Kate.

Nuo jos šnekų visi trise tiesiog verkėm iš juoko. Ji čia viena tokia iš mūsų rato, mažiausia mergaitė su judriu liežuviu. 

** Prekybos centre **

- Auksinė ar sidabrinė? - paklausiau draugių laikydama dvi sukneles dėdama prie savęs ir lygindama.

- O kaip tau šita? - atnešė Hanna burdavos spalvos suknelę ir pridėjo prie manęs.

- Koks grožis - aiktelėjau ir paėmusi ją nulėkiau į persirengimo kabiną.

** Pas Hanna sodyboje vakarėlis **

Gavau daug gėlių, sveikinimų bei šiltų apkabinimų. Buvau tokia laiminga. Iš visų vakarėlyje esančių vaikinų labiausiai akį patraukė tamsiaplaukis vaikinas. Kiek žinau, jis yra geras Niall draugas.

- Kodėl niekada jo nepasiimi prie mūsų kompanijos? - riktelėjau Niall durdama pirštu į tą vaikiną. - Ir be to, koks jo vardas?

- Jis Zayn. Zayn Malik. Nepagalvojau ir jis neseniai išsiskyrė su mergina, kas jį labai sutrikdė. Na supranti, meilė. - tarė Niall.

- Gal gali mane su juo supažindinti? - pamirksėjau savo akutėmis.

Jis paėmė mano ranką ir pasakęs Hannai, kad tuoj pareis, nusivedė mane prie jo.

- Sveikas brolau. Atvedžiau tau šio vakarėlio pagrindinę mergaitę. Zayn čia Spencer, Spenc čia Zayn. O dabar lekiu, manęs mažutė laukia. - tarė Niall ir paliko mus dviese tarp minios paauglių.

- Apie tave sklinda kalbos, kad turi dailų užpakaliuką. - pašmaikštavo Zayn.

- Pastangos ir kruopštus darbas padaro stulbinančius rezultatus. - nusijuokiau. - Eime išgerti?

- Tai, kad aš už vairo.

- Nagi, mano gimtadienis, čia tam ir susirinko visi gerai pašėlti, išgerk su manimi. - bandžiau jį įtikinti.

- Bet..

Nespėjus jam daugiau nieko pasakyti nuo stalo prie kurio stovėjome paėmiau du raudonos vienkartinius puodelius pripildyto saldžiai deginančio gėrimo. Zayn paėmęs kurį laiką svarstė ar verta.

- Už tave, Spencer. - tarė ir išgėrė puse puodelio.

Šyptelėjau ir atsigėriau pati. Vakarėliui įsisiautėjus prasidėjo visas smagumas. Kas šoko ant stalų, kas maudėsi ežere, kas ant kiekvievieno kampo besigrabaliojančios poros, besilaižančios mergos, vaikinai šokantys viliotinius panom ir t.t. Mes su Zayn buvome priskirti prie tų porų, kurios elgėsi nepadoriai, tik skirtumas buvo tas, kad mes buvome lovoje. Viskas pakrypo intymiau nei aš tikėjausi. Negi savo skaistybę prarasiu visiškai nusitašiusi ir su juo? Nenoriu, kad taip viskas būtų, bet alkoholis daro priešingai.

Pirma dalis :3
Viliuosi, kad patiko :3

Dirty Liar // z.m.Where stories live. Discover now