Part 20

236 23 2
                                    

Spencer pov.

Zayn pranešė, jog pas mane atvyks. Tėvų nebuvo namie, todėl sakiau, jog nesivargintų lipti pro langą. Na jo balso toną buvo sunku suprasti. Lyg būtų nusiminęs ar pyktų, ar velniai žino kas. Be to vakar aprėkiau Kate su Niall, nes jie ankščiau negalėjo pasakyti, jog Malik su Zoe. Būčiau bent nesutrugdžiusi jiems.

Atsiminiau jo pasakytus žodžius "tu pavydi". Gal tikrai taip yra? Gal aš pavydžiu jo? O Dieve, Spencer, ar tu pablūdai?! Aš tikrai pradedu manyti, kad Zayn toks pat šiknius, kaip ir Kevin. Tačiau manęs nuojauta neapleidžia, jog įsivelsiu į tokį patį šūdą.

Mano mintis nutraukė skambutis į duris, taigi, priėjau ir jas atidariau. Zayn buvo susierzinęs.

- Užeik - pravėriau plačiau duris ir jį praleidau. - Gal nori kažko atsigerti? Turiu arbatos, kavos.. iiir dar alaus.

- Alaus. - tarė jis nusisiaudamas batus.

- Kažkas šiandien negavo, kad toks nervuotas. - pajuokavau.

- Ne taip kaip tu.

- Atsiprašau? - pakėliau vieną antakį ir žiūrėjau jam į akis.

- Neapsimesk Spencer. Esi permiegojusi ne su vienu ir ne su dvien vaikinais. O dar teigi, kad esi nekalta, nors pastoviai lipi ant manęs. - priėjo arčiau manęs, tačiau aš atsitraukiau.

- O Dieve Zayn aš buvau girta, kai lipau ant tavęs. Ir aš nemiegojau su jokiais vaikinais. Gal gali paaiškinti iš kur visa tai išsigalvojai? - jaučiau kaip mano gera nuotaika po truputį išgaruoja.

- Zoe pasakė, o Kevin tai patvirtino.

- Ir tu jais tiki? - Zayn norėjo kažką sakyti, tačiau pertraukiau jį. - Oh taip, jis gi tavo draugas, o Zoe tavo mergina.

- Manau Kevin man nemeluotų. - patrukčiojo pečiais jis.

- Vadinasi tu juo per daug pasitiki.

- Taip.

- Laikui bėgant gal pamatysi, kad nereikia juo tikėti, o ypač pasitikėti.

- Pasakyk ar tai tiesa, ką jie man sakė. - dar arčiau priėjo jis, o aš atsimušiau į sieną.

- Vistiek netikėsi mano žodžiais tai tebūnie, galvok kaip tu jau pats nori. Ir po velnių, pasitrauk nuo manęs. - bandžiau jį nustumti.

Jis ignoravo tai ir bandė mane pabučiuoti.

- Nedrįsk manęs bučiuoti. Būkime sumautai paprasti draugai be tokių pribumbasų.

- Negaliu. - atsiduso jis.

- Negali ko?

- Negaliu tavęs nebučiuoti, Spenc. - žiūrėjo jis tiesiai man į akis.

- Po velnių, neapsunkink man visko!

- Aš stengiuosi to pats sau nedaryti, todėl ir išvykau pasiėmęs Zoe, kad atsiribočiau nuo tavęs. - atsiduso jis.

- Ką tu tuo nori pasakyti? - mano akys sužibėjo.

- Kad bijau tave įskaudinti.

- Gal gali kalbėti ne per aplinkui, o tiesiai šviesiai man pasakyti? - pavarčiau akis ir jaučiau, kaip mano kūnas virpa.

- Tai gausiu to alaus? - nukreipė temą jis.

Aš atsidusau ir nebesigilinau. Linktelėjau jam ir jis pasitraukė mane praleisdamas. Nuėjau į virtuvę ir iš šaldytuvo pagriebiau dvi skardines alaus. Nuėjau į salioną, o jis atėjo iš paskos ir sudribo sofoje šalia manęs.

- Bet alų reikės atpirkti, nes čia tėvo ir jei jis pamatys, kad jo nėra...

- Sutvarkysim tai. - pertraukė mane Zayn.

Jaučiausi labai nejaukiai šiuo momentu. Bijau, kad tikrai pradedu jausti śiltus jausmus jam per tokį trumpą bendravimo laiką.

- Šūdas.. - sumurmėjau, tačiau Zayn tai išgirdo.

- Kas atsitiko?

- Fuck! - atsistojau ir vaikśčiojau iš vienos vietos į kitą.

- Spencer? Kas nutiko? - atsistojo jis tačiau nėjo prie manęs, o į jį negalėjau žiūrėti.

Jaučiausi tokia emocionali, gal dėl to, kad man tuoj tos dienos arba dėl to, kad aš bijau.

- Po velnių, Zayn! Aš sumautai bijau to, kas gali nutikti.

- Aš tavęs visiškai nesuprantu. - jis ėjo link manęs.

- Nesiartink! - surėkiau ir jis sustojo. Aš atsidusau ir raminau save. - Aš labai bijau, kad papulsiu į tokius pat nasrus, Zayn. Aš be proto bijau, kad tai pasikartos ir liksiu vėl įskaudinta. Antro smūgio aš tikrai neatlaikyčiau.

- Nusira...

- Tu man patinki, gerai?! Aš pradedu tau jausti tuos sumautus šiltus jausmus! Aš bijau ne to, jog tu neatsakysi man tuo pačiu, o to, kad tu toks pat kaip Kevin. - neatlaikiau įtampos ir pravirkau.

Zayn pastovėjo akimirką ir priėjęs stipriai mane apkabino. Sukritau jam į glėbį ir įsikibau į jo megztuką. Po kelių minučių atsitraukiau nuo jo ir jis patvarkė mano plaukus.

- Gal gali pasakyti, ką Kevin tokio padarė tau, kad velniškai to bijai? - atsargiai jis paklausė.

- Tu tikrai jo gerai vadinasi nepažįsti, jei net tokių dalykų manęs klausi. Ir dar sugebi tikėti jo tokiu šmeižtu apie mane! Zayn, atsimerk! Jis nėra toks draugas, kokiu jį laikai.

- Tai ar atsakysi? - ignoravo jis mane.

- Eik lauk. - atsidusau.

- Aš niekur neisiu, kol man nepasakysi. - tvirtai tarė ir įsitaisė ant sofos.

- Dėl Dievo meilės, nekankink manęs. - užverčiau galvą į viršų.

- Eikš čia. - patapšonojo per sofą jis.

Atėjau prie jo ir ruošiausi sėstis ant sofos, tačiau man besėdant jis pakėlė mano klubus ir pasisodino ant savo kelių. Kiek sutrikau nuo jo tokio elgesio ir žiūrėjau jam į akis.

- Galiu? - jis perbraukė su pirštu per mano apatinę lūpą.

Aš vos linktelėjau ir jis lėtai sujungė mūsų lūpas. Tai mane šiek tiek nuramino. Tačiau mintyse vistiek skrajojau ties blogais prisiminimais, už kuriuos dėkoti reikia Kevin.

- Patinki tu man. - prabilo jis, kai mes šiek tiek atsitraukėme.

Sorry, kad dalis nėra viena iš ilgų.
Norėčiau merginos nuomonių. Man jos tikrai labai pakelia nuotaiką ir norą rašyti. Todėl kartais tai teikia didelį norą rašyti kiekvieną dieną ir stengtis dėl jūsų.
Xoxo.

Dirty Liar // z.m.Where stories live. Discover now