Su Zayn žiūrėjome multikus ir valgėme sushius. Jam ne kaip sekėsi valgyti su lazdelėmis ir taip išterliojo sofą, todėl galiausiai jis ėmė rankomis.
- Žinai, tu turėtum nupirkti alų, kurį išgėrėme, kol tėvai negrįžo. - tariau.
- O kas bus, jei grįže jie ras mane Äia? - pakÄ—lÄ— antakį jis.
- Tada tave išvys, o man jie primins jų nustatytas taisykles. - ramiai tariau.
*** 20:00 ***Â
Zayn iÅ¡važiavo parvežti alaus, o aÅ¡ tuo tarpu sutvarkiau vietÄ…, kur mes valgÄ—me. Tikiuosi tÄ—vai nesugalvos grįžti ankÅ¡Äiau nei Zayn. IÅ¡ ties kol laukiau jo, buvo sunku nusÄ—dÄ—ti vietoje. JauÄiau perteklių energijos, didelÄ™ laimÄ™. AÅ¡ jam patinku, jis man patinka...nerealu! Apie blogiausiÄ… mažiausiai stengiausi galvoti, iÅ¡ vis stengiausi tai iÅ¡mesti iÅ¡ savo galvos.
Visos merginos mÄ—gstame pasvajoti. Tai tÄ… ir dariau. Pasileidusi muzikÄ… užsimerkiau ir judÄ—jau aplink stalÄ… valso žingsneliais. Tai kiek kvailai atrodo - viena, aplink stalÄ… Å¡okinÄ—janti. Lyg kažkÄ… garbinÄiau. Bereiktų dar kokios lazdos, iÅ¡sitepliot veidÄ… ir paskerdusiÄ… kiaulÄ™ Äia padÄ—ti.
PajauÄiau dvi rankas sau ant klubų. Apsisukusi pamaÄiau, kad tai Malik.
- O tu dailiai judi. - sumurmėjo man jis į pasilenkęs prie lūpų ir jas suglaudė taip suspausdamas kartu ir mano užpakaliuką. - Ir jis labai dailus.
IÅ¡girdom kaip kažkas rakina duris. Oh shit tai mano tÄ—vai. Greit liepiau Zayn bÄ—gti į mano kambarį, o aÅ¡ tuo tarpu griebusi alų bÄ—gau padÄ—ti į Å¡aldytuvÄ…. TaÄiau bam nespÄ—jau. Pro duris įėjo...
- Labas mano mylimoji pusseserę! - sušuko Emily.
- Emily? KÄ… tu Äia darai? - nusijuokiau ir apsikabinau jÄ….
- Papasakosiu prie vyno butelio - tarė išsitraukdama iš tašės vyno butelį.
- Aš nežinau kada mano tėvai grįš, tai nemanau, kad tai gera mintis.
- DÄ—l tavo tÄ—vų ir esu Äia, Spenc. Nagi, nesimatÄ—me begalÄ™ metų. Reikia atÅ¡vÄ™sti. - nusijuokÄ— ji ir griebÄ— mane už rankos.
- Gerai, bet prieš tai aš nubėgsiu iki savo kambario. - šyptelėjau ir užbėgau laiptais į antrą aukštą.
Atidariusi duris savo kambaryje nieko neradau. PriÄ—jus prie lango dirstelÄ—jau ir Malik pirdos nebebuvo. Vadinasi jis iÅ¡važiavo neatsisveikinÄ™s. TaÄiau apsisukusi ant stalo radau lapelį. "Smagiai praleidome laikÄ…, iki. -Z." NejuÄiom mano veidÄ… papuoÅ¡Ä— Å¡ypsenÄ….
Nusileidau į apaÄiÄ… ir Emily radau sÄ—dinÄiÄ… virtuvÄ—je.Â
- Tėvai man papasakojo jog gerai sutikai savo sweet sixteen. - nusijuokė ji ir į taures įpylė vyno.
- Jie beveik nieko nežino, neskaitant to, kad grįžau kitÄ… dienÄ… ir visa prasmirdusi pagiriomis. - patrukÄiojau peÄiais.
- Gaila, kad aš negalėjau būti. - patempė lūpą merginą.
- Tikrai, kad gaila. Be to, kaip tau sekasi su fotografija? TurbÅ«t daug keliauji, nes Äia seniai bebuvai. - gurkÅ¡telÄ—jau vyno.
- Vadovas dabar daugiau užduoÄių duoda, taigi tenka daugiau keliauti. Nuo gamtos fotografavimo paskyrÄ— prie įžymių žmonių. Tai Äia kiek sudÄ—tingiau. Per paskutinius tris mÄ—nesius apsilankiau Paryžiuje, Dubajuje, BangladeÅ¡e, Belgijoje ir Ispanijoje. Buvau daug apkrauta, kadangi mano darbai yra vieni iÅ¡ geriausių. Savaime aiÅ¡ku ir atlyginimas yra trigubai padidÄ—jÄ™s, dÄ—l ko labai džiaugiuosi. - pasakojosi Emily.
- Vau..kaip aš tau pavydžiu.. - atsidusau. - O aš turiu tūnoti namie, nes..
- Žinau viskÄ…. - pertraukÄ— mane ji. - Gavau atostogų dviem mÄ—nesiams, taigi tavo tÄ—vai manimi labai pasitiki ir praÅ¡Ä—, jog tave prižiÅ«rÄ—Äiau, nes jų beveik nebÅ«na namie. LiepÄ— tavÄ™s niekur neleisti, bei nieko negali Äia atsivesti ir panaÅ¡iai. Bet velniop tavo tÄ—vų nuostatus. - iÅ¡kÄ—lÄ— ji taurÄ™ ir mes sumuÅ¡usios jomis atsigÄ—rÄ—me.
- Tu? Mane? O Dieve tÄ—vai tavÄ™s tikrai nepažįsta. - pradÄ—jau juoktis. - Tai bus mano patys geriausi du mÄ—nesiai.Â
- Yeaa! -O klausyk, dar vis pieÅ¡i? Turiu gerÄ… pasiÅ«lymÄ….Â
- Piešiu, bet apie viešinimą negalvoju. - šyptelėjau.
- Spencer, jau seniai laikas apie tai galvoti. Mano firma bendradarbiauja su keliomis žurnalų firmomis. GalÄ—Äiau nufotografuoti tavo pieÅ¡inius ir juos pasiÅ«lyti, kad apie tai paraÅ¡ytų straipsnį. AiÅ¡ku tau reikÄ—tų atsakyti į pateiktus klausimus.
- Emily, aš nenoriu. - atsidusau.
- Kokia tu niurzga. - pavartÄ— akis ji.
- Tėvo alus! - prisiminiau ir paėmusi nuo grindų padėjau į šaldytuvą. - Ai pamiršau paklausti, kaip sekasi su Zack? - vėl atsisėdau į savo vietą.
- Išsiskyrėme jau prieš pusmetį.
- Kaip tai? JÅ«s gi buvot kiek pamenu susižadÄ—jÄ™. - iÅ¡pÅ«Äiau akis.
- Jam trukdÄ— mano darbas .Na dÄ—mesio jam daug nesuteikdavau. TaÄiau jis visada galÄ—davo keliauti su manimi, bet jis to nenorÄ—davo ir jam darbas ne visada leisdavo. O jei bÅ«davo proga jam, jis pasirinkdavo laisvalaikį su draugais. Taigi draugiÅ¡kai iÅ¡siskyrÄ—me.
***
PraplepÄ—jome iki treÄios nakties, o tada pagalvojome, jog gal jau reikÄ—tų eiti miegoti. Taigi parodžiau jai jos kambarį ir padÄ—jau užneÅ¡ti jai lagaminus.Â
Trumpa, biÅ¡kį pavÄ—luota dalis. AtsipraÅ¡au. Užklimpau aÅ¡ Äia. Mane problemos spaudžia, taigi mintys visos iÅ¡garavo. GalbÅ«t atsigriebsiu :') KOMENTUOJAM! xoxoÂ
YOU ARE READING
Dirty Liar // z.m.
FanfictionĮsijauskime į Spencer Bullet vaidmenį, pajuskime jos sielą, laimę ir liūdesį..Kaip viskas pasikeičia po jos šešiolikto gimtadienio vakarėlio. Pabandykime suprasti jos gyvenimą tarp keturių sienų. Sukonkretinus: patirkime ką reiškia gauti namų areš...