Part 19

258 23 2
                                    

Spencer pov.

Praėjo visa savaitė ir vėl šeštadienis. Tarp manęs ir tėvų tvyro keista atmosfera. Per šias dienas jie nei žodžio man nepratarė. O iš Zayn nesulaukiau jokių žinių. Jo nebuvo mokykloje, neatsakė į mano žinutes, skambučius. Niall nieko man nesako, o Kate tvirtina, kad nieko nežino, nors manau, kad Niall savo merginai turėjo pasakyti. Šiek tiek jaučiau nerimą dėl to ir pagalvojau, jog man reikėtų nuvykti pagaliau į Zayn namus. Tačiau yra viena bėda - aš net nenutuokiu kur jis gyvena. Bet galbūt jis vengia manęs? Gal tai ir yra to priežastis. Tačiau nuvijau tokias mintis šalin ir griebiausi ieškoti jo adreso. Parašiau Niall, ar galėtų mane pas jį nuvežti, tačiau jis neatrašė. Prisiunčiau begalę jam žinučių ir tik po poros valandų sulaukiau jo teigiamo atsakymo. Jau buvo apie septinta vakaro. Tėvų kaip ir visada nebuvo namie, todėl nedelsusi išėjau iš namų. Jų beveik nebūna namie ir jie tikisi, jog jų bauda mane sulaikys. 

Išėjau iš namų ir Niall jau laukė manęs, o šalia jo sėdėjo Kate. Įsėdau į mašiną ir pasisveikinau su Kate.

- Zayn ne namie. - tarė Niall.

- Tai po velnių, kur jis? 

- Tėvų poilsiavietėje, bet aš nežinau kur ji randasi. - gailestingu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.

- Aš žinau. Nuvežk mane ten. - greit sumaliau.

Jis nieko nesakė ir važiavo ten, kur jam liepiau. Mačiau kaip Kate su Niall nervingai susižvalgo ir man kažko nesako. Rimtai? Aš jaudinuosi dėl jo, o jie man nieko nesako? Kas per draugai, dievaži. Po nuobodžios ir tylios kelionės mes pagaliau čia.

Jo mustangas buvo čia, vadinasi jis taip pat yra čia. Namelyje girdėjosi muzika. Išlipau iš mašinos ir nuėjau prie durų. Niall su Kate liko sėdėti. Galvojau pasibelsti ar tiesiog eiti, bet pabuvau ne tokia nagla ir pasibeldžiau į duris. Muzika nutilo ir duris atidarė pusnuogis Zayn.

- Ką tu čia darai? - susiraukė jis.

- Visų pirma labas, o visų antra aš jaudinausi dėl tavęs. - šyptelėjau jam.

- Tu neturi čia būti. - dar labiau susiraukė jis. - Iš kur žinojai, kad aš čia?

- Niall mane čia atvežė.

- Bet jis nežinojo, kur randasi ši vieta.

- Tačiau aš žinau. Tai gal priimsi į vidų ar taip ir liksim stovėti tarpdurį? - buvau susierzinusi nuo jo tokio tono.

- Manau tau reikia važiuoti namo. 

- Sakiai, būsime tik dviese. - iš už jo nugaros išlindo pusnuogė Zoe. - O koki žmonės. - sučiulbėjo ji apsikabinusi per liemenį Zayn.

- Zayn, rimtai? Tiesiog negalėjai pasakyti, jog susitaikėt? Ir ar sunku buvo atrašyti man? Aš po velnių jaudinausi dėl tavęs! Aš gi tavo draugė!

- Tu nerė..

- O tu užsičiaupk! - pertraukiau Zoe.

- Zoe, eik, mums su Spencer reikia pasikalbėti. - tarė Zayn.

- Nereikia. Viską supratau. Aš tik sušiktas ramstis buvau tau. Visas tas cirkas pas Zoe namuose. Tu išnaudojai mane. Aš stengiausi dėl tavęs kaip tik mokėjau. O tu suknistai, negalėjai man pasakyti, jog esi su ja? Ar buvo sunku?

- Tu pavydi? - šyptelėjo jis.

- O aš maniau, kad tu geras draugas, Zayn. - jaučiau kylantį pyktį savyje ir ignoravau jo pasakytus žodžius.

Apsisukusi ėjau atgal į mašiną, tačiau Malik griebė mane už rankos ir atsukęs į save stipriai apkabino.

- Aš tau viską paaiškinsiu kitą dieną. - sušnabždėjo į ausį vaikinas.

- Man nereikia tavo pasiaiškinimų. Aš ne mama ar ne mergina, jog turėtai man aiškintis, kodėl viskas taip nutiko. Tiesiog būk mano draugas. Nuoširdžiai tikėjau, kad galiu turėti geriausią draugą. Ar gali toks būti? - atsitraukiau nuo jo.

- Aš tau paskambinsiu. Pasišnekėsim ir viską suprasi. - šyptelėjo jis ir pabučiavo man viršugalvį.

Zayn pov.

Mergina atsiduso ir apsisukusi išėjo. Uždariau duris ir nuėjau pas Zoe.

- O tu tyčia įsikišai? Sakiau likti ten kur esi. - su urzgiau.

-  Ups. - apsimetė durnele ir atsistojusi nuo lovos priėjo prie manęs. - Pabaikime tai, ką pradėjome, mažiuk.

- Atsikabink. - patraukiau ją nuo savęs ir nuėjau į kitą kambarį.

- Atsiveži mane čia dėl nežinau kokios priežasties, o tu liepi man atsikabinti? Kuo ta šiukšlė tokia ypatinga, kad ji tave nuo manęs atitraukia? - pradėjo savo dramas Zoe.

- Nevadink jos šiukšle. Ji ne tokia. - sugriežiau dantimisir prirėmiau ją prie sienos.

- Oh tikrai. Kevin man pasakojo visai ką kitą. - sumurkė ji.

- Ir ką gi?

- Jog ne tik Kevin su ja pasidulkinęs, bet ji nemažai ir per jo draugus perėjus. Na, išskyrus tave. 

Trenkiau iš kumščio į sieną ir mano ranką nudiegė didelis skausmas, kurį dėl didelio pykčio ignoravau. Zoe palikau stovėti vieną, o pats išėjau į lauką. Gi Spencer nekalta. O gal kalta? Ne, nemanau, kad ji meluotų. Bet gal Kevin vis dėl to teisus? Tačiau ji tikrai drąsiai lipa ant manęs. Tai gal visgi ji melavo man? Šūdas! Mano galvoje toks sąmyšis. Tačiau man tai neturėtų rūpėti. Bet gi ji mano draugė, o tarp draugų melas nėra gerai.

** Kita diena ***

Iš pačio ryto parvežiau Zoe namo ir pats nuvažiavau pas Kevin.

- Sveikas, kur tu dingęs buvai? - nusijuokė jis ir įleido mane į namus.

- Buvau. Atvažiavau su žiniom. Ar tiesa, ką man sakė Zoe? Na, jog Spencer per nemažai vaikinų perėjus? 

- Dar tik dabar sužinojai? - nusijuokė jis. - Rimtai, seni, renki pasenusias žinias.

- Vadinasi tiesa. - jaučiau viduje šiokį tokį laužymą. 

Dalis atkeliavo viena diena vėliau nei buvau žadėjusi, tačiau tikiuosi manęs į mišką už tai neišvešit. Be to dalis stengiuosi kelti kuo dažniau, nes visą rugpjūtį nekelsiu, kadangi nebūsiu Lietuvoje. 

LAUKIU KOMENTARŲŲŲ, xoxo

Dirty Liar // z.m.Where stories live. Discover now