#2

442 32 9
                                    

Tinus podszedł do Nicole a ja widziałam, że w ręce trzymał nóż od razu
podbiegłam do dziewczyny. Odepchnęłam Martinus'a a on upadł na ziemię

-Co ty robisz głupia suko?!-krzyknął

- Ten nóż to ci w łeb wbije jak coś zrobisz-odpowiedziałam

Tinus nie zwracając uwagi na to co powiedziałam wstał i wbił Nicole nóż w rękę

-Co ty kurwa robisz pojebie?-krzyknęłam, wzięłam nóż który Nicole wyciągnęła sobie z ręki

-Skoro jesteśmy wrogami, to nie będzie dla ciebie problemu zrobienie mi krzywdy-pobawimy się w psychologa, podałam chłopakowi nóż i palcem wskazałam na swoje gardło. Chłopak chwycił za ostrze zbliżył się do mnie, lecz zamiast nożem do tchnąć mojego gardła chwycił za rękę na której zrobił parę kresek. Co to miało być? Czyżby była jeszcze jakaś niewielka szansa dla niego ale co z resztą?

POV Martinus

Kurwa co się ze mną dzieje? Zamiast zrobić tak jak powiedziała zrobiłem jej parę kresek na ręce. Czy mi na niej kurwa zależy? Czy ja już nie chce żebyśmy byli wrogami? Kurwa nie mogę tak my musimy być wrogami.

POV Nicole

Alex musiała wrócić wcześniej więc ja i Emma zostałyśmy z tymi debilami. Czy tylko ja uważam ze to są debile? Wbili mi nóż w rękę, to jest kurwa jakieś nie dojebanie mózgowe i koniec, dlaczego bije tylko Maca? Odpowiedz jest prosta, kiedyś się w nim bujałam, ale co? od tamtego czasu udawałam silną a gdy mogłam płakałam, nikt nie wie o tym, nawet dziewczyny... może wróćmy do sytuacji jaka jest teraz, RĘKA MNIE NAPIERDALA !!! Choć tak i tak ze wyjęłam ten nóż- O, widzisz, nasza kochana piłkarka która nie umie grać w nożną wyjęła nóż z ręki ( gdy by ktos nie wiedział, ona gra w piłkę nożną ) - Wiecie co? Jesteście siebie warci... - powiedziałam i odeszłam i zostawiłam Emme samą...

*****

Zostawcie gwiazdkę i komentarz (żebrze gwiazdki i komy xd)
MarysiaGrabowska xANIKx

Bad Boys [Zawieszona]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz