POV Emma
Rozmawiałam bardzo długo z Martinus'em. Musze przyznać, że mój dawny Tinus jeszcze jest, próbuje wrócić na dobrą drogę, z resztą może być gorzej, ale ich też muszę sprowadzić na dobrą drogę.
POV Tinus
Kurwa chyba Emma umie na mnie działać, tak jak nikt inny. Co dziwne nie przeszkadza mi to, ja się znów kurwa zakochałem w Emm'ie. A co jeśli jej uczucie do mnie wygasło? Co ja wtedy zrobię?
POV Mac
Może i wziąłem narkotyki ale dokładnie wiem co się ze mną działo, Tinus miał racje moje uczucia do Nicole nie wygasło. Kurwa widzę, że jej uczucia do mnie też nie wygasły jeszcze, więc nie wiem dlaczego boję się odrzucenia z jej strony. Zaraz kurwa co ja się boje?
POV Nicole
Czułam się wspaniale w objęciach Mac'a, ale bałam się tego że mój dawny wspaniały Marcus już nie wróci. Cholernie się tego boję, ale mam wrażenie, że Emma da rade zmienić Tinus'a a jak jego da się zmienić spowrotem to Mac'a i Niall'a też.
POV Niall
Nie mogłem tego zrobić muszę porozmawiać z Alex. To było dla mnie najważniejsze, boje się że się nie zgodzi.
POV Alex
Musze przywrócić dawnego Niall'a bardzo mi na tym zależy. Bo chcę go o coś zapytać, mam nadzieję że zgodzi się na to. Lecz jest problem musze go zmienić jak najszybciej bo zostalo mi malo czasu
*****
Hejka jak widzicie ten rozdział jest tylko o przemysleniach zostawcie gwazdke i kom a dowiecie sie co sie działo dalej (tak zawana kontymuacja tamtego rozdzialu bedxie)