Büyülü Çuvalda Neler Oluyor?(Tanıtım Bölümü)

16 2 1
                                    

Arkadaşlar herkese merhaba. Yeni hikayemin tarzını görmeniz ve ilerde neler olabileceğine dair fikir edinmeniz için bir tanitim bölümü yayımladım. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı  bekliyoruz. Sevgiler

Koş! Hadiii daha hızlı ol!

-Sana o unicorna hiç dokunma demiştim hatta yasak bölgeye hiç girmemeliydik.

Ne kadar hızlı koşarsak koşalım ormanın bekçisi Kara yılan bize yetişiyordu. Barbaros arkamda kalmıştı ama şuan ona dönüp bakacak fırsatım yoktu. Zar zor nefes alarak, gücümün yettiğince hızlı koşmaya çalışıyordum.

- Sağaaa diye bağırdı Barbaros.

Yanımda gördüğüm ağacı tutarak bir anda sağa dönmeye çalıştım. Ağaca tutunurken elime bir şey batmış olmalıydı. Elim acıyordu.

-Barbaroos koş! Sınır orda işte! diye bağırışımı duymuş olmalıydı ki dahada hızlanarak bana yetişti.

Sınır keskin bir hat çekerek yasaklı ormanı yeşil ormandan tamamen ayırıyordu ve yasaklı ormanda ki canavar ve hayvanların dışarı çıkmasına izin vermiyordu.

Kendimi son gücümle sınırın ötesine attım. Sırt üstü yatmış sadece nefes alıp vererek gökyüzüne bakıyordum. Yasaklı ormanda hava koyu kapalı ve yağmurluyken nasıl olurdu da bir adım ötedeki yeşil ormanda hava günlük güneşlik olabilirdi.

-Aaah! Geldim Samyeli kurtulduk. diye bağırış inleyiş arasındaki sesle bana haber veren Barbarosa döndüm:

-Şu yılana bak kocaman bizim nerdeyse dört katımız dedim.

Bu arada yılan o iğrenç nefesini sınırın ötesinden bana değdirmekten başka bir şey yapamıyordu. Bana sanki şimdilik kurtuldun ama tekrar görüşmeyelim der gibi bakıyordu. Nefesi hala bana değiyordu. Ormandan gelen sesi duyunca bir anda döndü tıslayarak hızla ormanın karanlığında kayboldu.

Barbaros küplere binmiş sinirden köpürmüş halde bana bakarak; Samyeli oraya gitmenin yasak olmasının bir sebebi var ne olursa olsun bir daha oraya gelmemi benden isteme. Canımızdan oluyorduk. dedi.

Beni normal insanların gittiği bir okulda farkedip buraya gelebilmem konusunda o yardımcı olmuştu. Yaptığım yanlışlar onun içinde can sıkıcı hal alabilirdi.

-Ders kitabında gördüğümüz o çift başlı atı gördüğüme yemin ederim. Kitapta onların neslinin tükendiği yazıyordu.

-Bana bak Samyeli eğer sen kuralları çiğnersen Müdür beni de seni de bu okuldan yollayabilir. Gidecek bir yerimin olmadığını biliyorsun dedi ve :

-Tamam üzgünüm o çift başlı atı bende gördüm bunu kendi başımıza halledemeyiz gidip müdüre ve diğer öğretmenlere haber verelim. Böylece onu hem yakalar hem de kurallara uymuş Büyük Çuvalda kalmış oluruz.

Barbaros haklıydı ama onu bulmak için tekrar geleceğimi düşünerek yeşil ormanın içinden geçerek okulun yolunu tuttum.

-Barbarooooos! diye haykırdım. Şuna bak o çift başlı at yeşil ormandaki otlardan yiyebiliyor. Buda ne bunu nasıl yapabiliyor. Onun yasak ormandan çıkamaması gerekmiyor mu?

-Samyeli hemen okula geri dönmeliyiz. Burada gördüklerimizi geç olmadan müdüre anlatmamız gerekiyor.

********************************************************************************************************

Devamında olacakları merak ediyorsanız Takip Edin. 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük ÇuvalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin