Rozdział dedykuję mojej przyjaciółce, Madzi, która sprawdzała mi rozdział na historii i wprowadzała poprawki ❤
Stałam na pustej plaży razem z moją siostrą Mayą. Maya- wysoka, o szupłej sylwetce blondynka z typowo kobiecymi kształtami. Była osobą twardą, przynajmniej takie sprawiała wrażenie. Ale wiem, że w środku szybko wymięka. W moim odczuciu lepiej ukrywam negatywne emocje. W oddali słychać było syreny policyjne i karetki na sygnale. Stało się.
Moi rodzice nie żyli.
Zaczęłam biec. Biegłam do domu. Do domu moich rodziców.
----------
Wbiegłam do swojego pokoju. Rzuciłam się na łóżko i zaczęłam się śmiać i płakać jednocześnie.
" I'm laughing,
I'm crying,
It feels like
I'm DYING"Mam problem z kontrolowaniem swoich emocji. Nagłe wybuchu śmiechu, płaczu, gniewu... Słyszę głosy w głowie. Gadają coś do mnie, albo każą mi coś robić. Widzę też rzeczy, których nie ma... Na przykład czarne papugi. Te papugi widziałam dzień przed wypadkiem. Szczerze? Podoba mi się to.
Normal People scare me
Jestem inna. Jestem wariatką ale tylko wariaci są coś warci
"All the best people
Are CRAZY
All the best people are"---------
Udałam się do łazienki. Stanęłam przed lustrem i spojrzałam na swoje odbicie. To już nie byłam ja. Patrzyłam na inną Alice. Jej niegdyś wesołe, jasno-niebieskie oczy teraz znacznie poszarzały, były praktycznie w odcieniu lodowatego niebieskiego, który zazwyczaj przyprawia ludzi o dreszcze. Brązowe włosy luźno opadały na chude ramiona. W furii roztrzaskałam lustro pięścią. Część odłamków upadła z hukiem na podłogę, a kilka wbiło mi się w knykcie. Zsunełam się po ścianie i zaczęłam... Się śmiać. Wtedy podeszła do mnie ONA. Już ją kiedyś widziałam. Często ją widywałam jak siedziała przy moim biurku i patrzyła się na mnie leżącą w mojej puchatej różowej piżamie. Teraz stała przede mną i wzięła mnie za rękę po czym zaprowadziła do kuchni. Posadziła mnie na kuchennym blacie i zaczęła mnie głaskać po głowie.
---------------------------
Prolog już za nami :*... Ten rozdział króciutki, ale następne będą dłuższe ;)
Cytaty:
Cytat 1: Melanie Martinez "Pity Party"
Cytat 2: Tate Langton "American Horror Story" (Macie GiF'a w mediach)
Cytat 3 : Melanie Martinez "Mad Hatter"
Wasza
~Melancholia
CZYTASZ
Forever...
RomanceAlice - 17 sto letnia dziewczynka o skrytych zaburzeniach psychicznych. Ma tylko siostrę Mayę, która ma ją gdzieś do czasu aż ją prawie traci. A gdzie rodzice? Wiadomo tylko, że nie żyją. Ale jak zginęli? Pewnego dnia Alice zostaje wciągnięta w ni...