Merhaba benim adım Rose ,22 yaşında üniversite öğrencisiyim.
Ailem beni okumam için Kanada'ya göndermişti .
Uçaktan indim ilk bimişim
değildi o yüzden çok
zorlanmadım .
Babamların benim için satın aldığı o muazzam eve hayır saraya vardımve aman tanrım burası çok güzel ,beklemiyorum değil ama bu kadarı benim için
çok fazlaydı
yani tek başıma bu kadar büyük bir evde yaşamak hoş olacaktı.Valizimi yerleştirip kendimi uykunun kollarına bıraktım .
Sabah kalkıp banyodaki günlük işlerimi
hallettikten sonra okul için hazırlanmaya başladım .Dolabıma yönelip kot şortumu aldım ve üzerine beyaz v yaka t shirtümü giydim hafif bir
Makyajdan sonra işte hazırdım ama arabamı henüz iyi bir şekilde
kullanamadığım için
otobüsü tercih etmiştim.
Çünkü hiç otobüse binmemiştim ve ilkleri yaşamayı severim.Otobüse bindim ve pişmanlığım o an başlamıştı.
Ahh tanrım keşke binmeseydim neyse otobüs biraz kalabalıktı. Arkamda sürünen birşeyle arkama döndüm ve bir çift bal rengi göz bana bakıyordu.
Ona dönüp ''ne yaptığını sanıyorsun '' diye hafif bir şekilde bağırdım duyulmaması için çünkü rezil olmak istemiyordum.
Bana ''sanada merhaba ben Justin, Justin Bieber '' dedi ve elini uzattı.
Yüzünde bir gülümseme oluşurken içimden gelen gülümsemeye engel olamadım ve hafif bir şekilde
gülümsedim.Elini sıkıp ''bende Rose, Rose Swift''
dedim .
Ahh kusursuz bir yüze sahipti.Şeftali rengindeki o dudakları öpmemek için kendimi tutamıyordum.Ben hayallere dalarken o muhteşem sesiyle beni büyülemişti adeta .
''Mrs Rose '' dedi.Durmuştuk .Hayallerimden sıyrılıp ona bakıp ''efendim Justin bey'' diye karşılık verdim. ''Telefon numaranızı alabilirmiyim '' diye bir soru yöneltti.
Bende ''tabi neden olmasın ''
derken elime telefonunu sıkıştırdı .Sanırım acelesi var gibiydi.Telefon numaramı yazıp aradım ve kapatıp ikimizde numaralarımızı kaybettik.İşte okula gelmiştim .
Not :yeni bölüm salı günü gelir ama erken de gelebilir lütfen yorumlarınızı bekliyorum ve görüşlerinizi de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK OĞRETMENİM :JUSTIN BIEBER
ФанфикRose adında genç bir kız vardır. Rose Kanada'ya eğitim görmek için gitmiştir. Otobüste karşılaşacağı adamla hayatı büyük değişime uğrayacaktır.