JAXON'NUN AĞZINDAN
Rose'un yalnız olduğunu görünce yanına gitmek istedim .Belki ona karşı olan duygularımı ona anlatırdım.
Ona çıkma teklifi bile edebilirdim.
Çünkü kendime güveniyordum artık.
JUSTİN BİEBER'IN
AĞZINDANRose'u dansa kaldırmıştım.
Onun brlini kavradım ve oda benim boynuma kollarını doladı .
Çok güzeldi.
Biraz dans ettikten sonra ona döndüm ve ağzımdan şu kelimeler döküldü"senden çok hoşlanıyorum Rose."Biraz gülümsedi ve sadecw susmayı tercih etti." Neden susuyorsun?"
diye sorduğumda "duygularımdan emin değilim."dedi . Bende anlayış gösterdim. Ona iyice sarıldım ve dansa devam ettik derken biri beni kendine çevirdi
JAXON'UN AĞZINDAN
Onları sarmaş dolaş görünce dayanamayıp dans pistine doğru yürümeye başladım.Vardığımda Justin'i kendime döndürdüğümde yüzüne yumruğumu indirdim.
Biraz sallandı . Bana bakıp yumruğunu sıkıp bana yumruk attı.
JUSTİN BİEBER'IN
AĞZINDANSuratımda hissettiğim yumrukla sallandım. Baktığımda Jaxon karşımdaydı .
Ona güvenmekle hata etmişim.
Hemen onun suratına yumruğu indirdim ve o sarsıldı . Üzerine çıkıp ardı ardına yumruklarımı uağdırmaya başladım.Beni durduran Rose'un tatlı bir şekilde "dur Justin hadi gidelim buradan"
deyişi oldu.Elinden tuttum ve evime doğru ilerledik.
Eve vardığımızda benim yaralarımı tedavi etmek için malzemelerin nerede olduğunu sordu .
Yerini tarif ettikten sonra malzemeleri getirmeye gitti.
ROSE SWIFT'İN
AĞZINDAN
Justin ' e yumruk attılar.
Yumruk atan adama baktığımda bu Jaxon'du.Nasıl yağardı böyle birşeyi.
Kaç yıldır arkadaşımdı o hiç böyle şeyler yapmazdı.
Oradan atrılıp Justin'in evine doğrı yol aldım.Eve geldik Justin'in yüzü çok kötü görünüyordu.
Ona karşı duygularım bellileşiyordu sanli.Onun yanında kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor .
Nefes aloşverişim düzensizleşiyor .
Bana yerini tarif eyttiği malzemeleri aldım yanına gittim .
Elime gerekli malzemeleri aldığımda patlamış olan dudağını tedavi ettim .
Acı içinde inliyordu.Tabi bende dayanamıyordum onun acı çekmesine .
Birden gülümsedi.
Şaşırdım daha yeni acıdan kıvranırken şimdi ne olmuştu."Ne oldu neden gülüyorsun?"
"Sadece bana kıyamıtorsun ve bu hoşuma gidiyor bebeğim. " ikimiz de gülmüştük.Yavaşça bana yaklaştı ve kulağıma "sana her geçen an daha da bağlanıyorum . Ve sen benim olana kadar seni bırakmayacağım"
"Sana gerçekten güvenebilir miyim beni terk etmezsin demi?" diye sordum.
"Sen istesende seni bırakmayacağım seni sevmeme izin ver"dedi . Ona yaklaşıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum."sana güvenmek istiyorum ve şans vermeyide" güldük.
Sanırım çıkıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK OĞRETMENİM :JUSTIN BIEBER
FanfictionRose adında genç bir kız vardır. Rose Kanada'ya eğitim görmek için gitmiştir. Otobüste karşılaşacağı adamla hayatı büyük değişime uğrayacaktır.