Duvarın tamamı notlarla kaplıydı. Şaşkındım.
Aslında Justin büyük bir iş adamıydı ama babası onun paranın kolay kazanılmadığını öğretmek istemesi onu öğretmenlik hayatına sürüklemişti.
Justin bu otelin sahibi olduğunu buraya geldiğimizde açıklamıştı.
Bu itirafı ilk duyduğumda çok şaşırmıştım.
Duvarın neredeyse tamamını kaplayan notlardan birini alıp okumaya başladım. Notta "sen yerde bulduğum gökyüzümsün"(bir kitapta okumuştum) birdiğerinde
"Otobüste tanıştığımız an senden çok etkilenmiştim ama söyleyememiştim. " birdiğerinde ise "seninle birlikte olduğumuz o gece aklımdan hiç çıkmıyor "ve bir başka nottada "okulda karşılaştığımızda tanrının birlikte olmamızı istediğini o anlamıştım" buna benzer birsürü not vardı.Aşağıya doğru inmeye başladım. İlk kata kadar birkaç not alıp okumuştum.
İlk katta notlar bir kapının önünde bitmişti. Notların renkleriyle oluşturulmuş oklar yardımıyla ulaşmıştım buraya.
Kapının üzerinde şu yazı vardı(resimde gördüğünüz yazı. )
Ve kapıyı açtım. Kapıyı açtığımda içerisi karanlıktı.
***
Birden kırmızı ışıkla aydınlandı her yer.
Yerleri tamamıyla kaplaycak kadar çok balon vardı.
Balonları ayağımla ittirerek kendime yol açtım.İlerdeki havuzun yüzeyinde gül yaprakları ve mumlar vardı.
İlerde bir gölge beliriverdi. Birden bütün ışıklar gölgenin sahibine yöneldi.
Bu kişinin Justin olduğu belliydi ve elinde bir adet gül vardı. İkimizde birbirimize doğru yürüdük.
Bu esnada bütün ışıklar bizim üzerimize kenetlenmişti.
Buluştuğumuzda ben kollarımı onun boynuna o da ellerini belime yerleştirdi.
Ve bana "seni seviyorum Rose hemde her şeyden çok seviyorum. ♥♥"
Dedi. Bende onu sevdiğimi söyledim.Kimse benim için bu kadar zaman harcamamıştı, değer vermemişti.
Bu durum ağlamama yetmişti. Justin bana özel olduğumu hissettiriyordu.
Benim ensevdiğim müzik salonda yankılanmaya başlamıştı.
Göz yaşlarımı silerken bana çok güzel bakıyordu. Ellerini tekrar belime yerleşti bende yukarıya doğru uzanarak onu öpmeye başladım.
***
Göz göze dans etmeye başladık. Bana sürekli beni sevdiğini söylüyordu. Onu çok seviyordum.
Tek yaşama sebebimdi Justin. O olmasa benim varlığımın bir anlamı da olmazdı. Kulağına eğildim ve ona birşeyler söylemek istediğimi anlamış olacak ki "seni dinliyorum bitanem"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK OĞRETMENİM :JUSTIN BIEBER
FanficRose adında genç bir kız vardır. Rose Kanada'ya eğitim görmek için gitmiştir. Otobüste karşılaşacağı adamla hayatı büyük değişime uğrayacaktır.