PARTİYE DAVET

1.6K 39 10
                                    



Okula büyük bir heyecanla girmiştim. Okul hoş biryerdi.
Sosyoloji dersine geç kalmıştım.

İçeri girdim ve karşımda duran adama baktığımda karşımda bana bakıyodu ,Justin.

Ben şaşkın surat ifademle yerime oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ben şaşkın surat ifademle yerime oturdum .Ne yani otobüste karşılaştığım adam benim öğretmenim miydi?

Sonunda ders bitti. Kendimle konusarak yürümeye başladım .

Arkamdan biri
"

Bugün kafede birşeyler içelimmi? diye sordu. Arkama döndüğümde Justinle burun burunaydık."t-tamam" dedim kekeleyerek.

Heyecanlandığımda hep kekelerdim. ''Seni eve ben bırakıyorum o zaman ?''

"Olur aslında arabam var ama iyi kullanamıyorum."
"Araba kullanmayı öğretenilirim istersen?"
"Tabi neden olmasın hemde çook isterim."

İç sesim benimle konuşmaya başladı.
"Rose ne yaptın sen ?
Jaxon'a söz verdin . Birkere de sorulara düşünerek cevap ver ya da sözlerini hatırla, ah tanrım içsesime"   ama  ben ondan hoşlanıyorum bu yüzden sus "dedim.

Bunu sesli olarak söyledim ve şuan yüzümün kızardığını anlamak çok zor değildi.
Justin "bana mı dedin Rose? "diye sordu." Hayır sadeve , boşver."diyebildim ama bu onun hoşuna gitmişti sanırım bu yüzden kıkırdıyordu.

Arabaya binip eve doğru yol aldık. Geldiğimizde "evime gelmek ister ister misin" dedim . Kafasını sallayıp içeri girdi ve salonu tarif ettim. Evi göz ucuyla inceleyip koltuğa rahat bir şekilde oturdu.

"Birşeyler içmek ister misin "
diye sorduğumda "spriteolabilir " diye yanıtladı. Mutfağa gidip dolabı açtım . Spriteları bardaklara koyup salonda oturan Justin'in yanına getirdim.
İçmeye başladık.

"Aslında arkadaşımın doğum günü partisi var kafedeb sonra oraya gidebilir miyiz?"

Bana çok güzel bakıyordu onu kıramazdım ve teklifini kabul ettim.
"Sen odana git hazırlan ben seni bekliyorum."  dedi

Hemen odama gidip duşa girdim.
          JUSTIN  BIEBER'IN
              AĞZINDAN
hazırlanmak için odasına çıktı.  5 dakika gibi bir sürede telefonu çaldı . Telefonunu burada unutmuş olmalı ki aldm ve ona götürdüm. Jaxon diye biri arıyordu . Önemli olabilirdi. İkinci kattaki bütün odalara baktım ama
bulamadım  üçüncü kata çıktığımda ilk odanın kapısını çaldım. Ses gelmedi  hapıyı açtığımda karşımda sadece iç çamaşırlarıyla bana şaşkın gözlerle bakan Rose'a baktım kızarmıştı.

Alt dudağımı dişledim , fazlasıyla seksi  görünüyordu.

Odanın içine girdim üzerini  bir havluyla örtmüştü.

Telefonu ona uzatıp" Jaxon arıyordu. Bende sana getirdim önemlidir diye"    
dedim. Bana bakıp gülümsedi vebteşekkür etti.

Bana o kadar güzel bakıyorduki ve o kadar seksi görünüyorduki onu şuan becerebilirdim.

Kendime hakim olup dışarı çıktım.
Ve aşağı indi. Hazırlanmıştı ve çok güzel görünüyordu.

Belki akşam sarhoş olursa...

Ahhh saçmalama Justin diyerek düşüncelerimi böldü
içsesim.    
Ama sevgili olursak onu iyi becerektim.

SAPIK OĞRETMENİM :JUSTIN BIEBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin