DİKKAT: Bu bölüm BİEBERGASM içerir. Okumak istemeyen okumasın. İyi okumalar.
Nefes alışverişlerim olabildiğince hızlanmıştı.
Beni küvetle kendi arasına yapıştırdı. Erkekliğini göbeğime bastırıyordu.
Boxerını işaret ederek"hadi bebeğim Jerry'i özgür bırak."
diyince ellerimi boxerına yönelttim ama ellerimden tutup"hayır ağzınla yapacaksın bebeğim."dediğinde küçük çaplı bir şokun ardından boxerını dişlerimin arasına alıp aşağı indirmeye başladım.Justin zevkle inliyordu. Tamamen indirdiğimde yukarı kalkacakken omuzlarımdan tutup kalkmama izin vermedi. "Em onu meleğim. Senin için, senin minik ağzın için can atıyor, bunu görüyorsundur umarım. "
Rose yeni bir şoka girdi. Bunu yapmak istemiyordu ama başka çaresi de yoktu.
Yavaşça Justin'in penisine yaklaştı onu ağzına aldı ve emmeye başladı. Justin zevkle inliyordu.
Bir zaman sonra Justin "ayağa kalk ve kucağıma atla!"dedi. Korkudan her dediğini yapıyordum.
Ayağa kalkıp kucağına atladım.
***
Popomu avuçları içine alıp yoğururken yatağa bıraktı. Yavaşça üzerime eğilerek "salatalık sever misin?"ben anlamayarak"evet seviyorum ama neden sordunki?"dedim bana kızgın gözlerle bakıp"soru sormak yok bebeğim anladın mı?" Kafamı sallayıp tamam anladım diye cevapladım.Üzerimden kalkıp odadan çıktı.
***
Elini arkasına saklamıştı. Benden bir şey saklıyor gibiydi.
Bana yamuk ağızla gülüş atıp "kapat gözlerini aşkım. " kafamı sallayarak gözlerimi kapattım.Justin bacaklarımı aralayarak açtığı kısma oturmuştu. Bacağımdan kızlığıma doğru bir şey sürterek yol almıştı.
Vajinama yaklaştırıp girişine bir şey dayadı. Biraz soğuktu. Hızla içime ittirmişti. İttiğinde çığlığı basmıştım. Neydi bu?
Ardından çıkarıp tekrar soktu, tekrar ve tekrar.Son kez sokup çıkarmıştı. Bu nesneyi alıp göbeğimden göğüslerime oradan da dudaklarıma getirmişti. "Em onu bebeğim"dediğinde dudağımın üzerindeki nesneyi emmeye başladım. Tadı biraz tanıdıktı sanki.
"Gözlerini aç aşkım"demesiyle gözlerini açmıştı ki emmek üzere olduğum salatalık gözüne ilişti. Ne yani şimdi içine giren şey salatalık mıydı? Ah tanrım nasıl birisi Justin?
Sonra Justin salatalığı kendi ağzına götürüp bir ısırık aldı.
Gülücükler saçarak ağzındaki lokmayı bitirip üzerine eğildi.Elindeki salatalığı bir kenara bırakıp ellerini saçlarının arasında gezdirip "o çocuğu doğurmayacaksın" diye fısıltı halinde konuşmuştu.
"Ne? Doğuracağım Justin. O benim , bizim çocuğumuz. "
Justin sinirlenmişti. " 1 buçuk aydır çıkıyoruz ve hemen evlenecek miyiz yani?Bu olmayacak Rose.Bu konuyu başka bir zaman konuşalım. "
Haklıydı. Annemlere ne derdim diye düşündü Rose. Justin'e hak veriyordu.
Justin kaldığı yerden devam ediyordu. Justin üzerine uzanmıştı. Kızın heyecandan kalbi hızlı ve ritimsiz bir şekilde atıyordu.
Justin'e daha fazla karşı koyamadı çünkü biliyorduki o da Justin'i istiyordu. Bacaklarını Justin'in beline iyice sardı.
Justin kızın dudaklarına yapıştı. Sert bir şekilde öpüşüyorlardı.Justin'in elleri rahat durur mu?
Bir avcuna kızın göğsünü diğer eliyle de kızın vajinasını okşuyordu. Rose ve Justin zevkle inliyorlardı."Justin geliyorum. Lütfen hızlan"dedi Rose. Justin ellerini çekti. Dizlerinin üzerine doğrulup Rose'a baktı. Rose bacaklarını ona sarmış ve içine girmesini
istercesine ona bakıyordu. Justin parmağını kızın vajinasında bir tüy gibi gezdiriyordu.Rose ise delirmek üzereydi. Justin'i kenara itti. Erkekliğinin üzerine aniden oturmasıyla çığlığı basması bir olmuştu. Justin bu durumdan zevk alıyordu.
Justin kızın kalçasından tutup kendine daha fazla bastırıyordu. Kız ise zevk ve acı karışımı bir inlemeyi salıveriyordu.
En sonunda kız Justin'in etrafına patladı. Tam kalkacakken Justin engelleyerek "ben daha gelmedim bebeğim. Ben gelene kadar devam et. "
Justin'in bu isteği ile Rose devam etmeye başladı.
Justin başından beri yaptığı şeyi yani zevk içinde inlemesini ve arada da küfür etmesini devam ettirdi. Justin kızı altına alarak içine sert bir şekilde girerek son kez çığlığını dinledi ve kızın içine boşaldı. Kızı üzerine çıkarttı ama hala Rose'un içindeydi. Rose Justin'in üzerinde yatıyordu. Öylece uyudular.
(Bu videoyu izlemeyen Belieber lar için koydum. İyi seyirler. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK OĞRETMENİM :JUSTIN BIEBER
FanfictionRose adında genç bir kız vardır. Rose Kanada'ya eğitim görmek için gitmiştir. Otobüste karşılaşacağı adamla hayatı büyük değişime uğrayacaktır.