CEZA

669 26 25
                                    

Justin'in kulağına eğelerek"hamileyim Justin, baba olacaksın. " dediğimde ifadesiz bir suratla bana baktı. Biranda kendimi Justin'in kucağında buldum.

Justin ile benim kahkahalarımız yüzme salonunda yankılanıyordu.

Justin kendi etrafında dönmeye başladı. Bir süre döndükten sonra durdu.

Başı dönüyor olmalıydıki  sendelenip havuza düşmüştük.

Havuzdan aynı anda çıkıp öpüşmeye başladık.

Tanrım çok güzel öpüyordu.
Ona her an dahada bağlanıyordum.

Beni kucağına alıp odamıza çıkardı.

Odaya gelince kucağından indirdi.

İkimizde kıyafetlerimizi hazırladık. İkimizde aynı anda banyoya yöneldik.

Justin  banyoya girecekken ben girmek istedim ama o benden önce davranıp banyoya girdi.

Bende yatağa oturup onu beklemeye başlarken üstümü çıkardım. Üzerimde sadece iç çamaşırlar vardı.

Telefonumu elime alıp internetten tanıştığım kız arkadaşımla konuşmaya başladım.

Onunla internetten tanışmış olmamıza rağmen onu sevmeye ve ona bağlanmaya başlamıştım.

Justin'e ondan bahsettim fakat onunla fazla konuşmamam gerektiğini söylemişti.

Bende onu dinlemeyip konuşuyordum.

Birden mesaj geldi. Mesaj Jusrin'dendi "Benimle banyo yapmak istermisin♥♥"  . Ben gülmeye başladım gülüşlerim kahkahaya dönüşmüştü.

Yine bir bildirim sesiyle bütün dikkatimi  telefonuma
yönelttim. Yine Justin'dendi. "Hadi ama seni bekliyorum nerede kaldın?"mesajdan sonra gülmeyi kesip mesaj yazmaya başladım. "Justin saçmalama lütfen ve elini çabuk tut ayrıca seni fazla beekleyemem "yazdım.

(Hahahaha çok tatlı değil mi Justinnnn♥♥♥♥)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hahahaha çok tatlı değil mi Justinnnn♥♥♥♥)

Kapı açıldı bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum.
Üzerinde sadece boxerı vardı.
Bana doğru yürüyüp beni kucağına aldı.

Telefonumu yatağa bırakıp Justin'e "beni kucağına neden aldın? Bırak Justin lütfen. "dedim ama beni dinlemek  yerine susturmayı yani öpmeyi tercih etmişti.

Banyoya girdik ve küvete ilerledik.

Justin boxerını çıkardı ve benim de iç çamaşırımı çıkarmak için elini uzattı ama ben durdurdum. "Ne yapıyorsun Justin ?"dedim o da "sadece bana ayak uydurmanı bekliyorum birtanem. "dedi. İzin vermeyecektim ama nasıl.

Onu oyalamam lazımdı. Birden aklıma bir fikir geldi.
"Justin içerden çamaşırlarımı getirir misin?"dedim ama gitmedi. "Hadi Justin lütfen. "
Oflayıp puflayarak dışarı çıktı. Ardından gidip kapıyı kilitledim.

Justin kapıyı yumruklamaya başlamıştı. "Rose aç şu lanet şeyi yoksa ..." dedi yumruklamayı kesmişti. Çok geçmeden de kapı sesi duyuldu sanırım Justin odadan çıkmıştı.

Bende duşumu alıp dışarı çıktım ama çıkmaz olsaydım.

Justin direk üstüme atlamıştı.
Beni alıp yatağa koydu.

Beni yatağa bağlamıştı.
Üzerime doğru eğilip dolgun dudaklarını  kulağıma yöneltti. Ve şu kelimeleri duymaya başladım

"kapıyı açsaydın bu tarz şeyler yaşamazdın Rose hiç uğraşma asla kurtulamayacaksın elimden"dedi ve kahkaha atmaya başladı. Bende gülümsedim. Ardından beni yatakta bıraktı.
          JUSTİN BİEBER'IN
                AĞZINDAN
Rose beni banyodan dışarı çıkarmayı bir şekilde başarmıştı.

Onu bütün gün yatakta bırakacaktım belki aklı başına gelirdi.

             ROSE SWIFT'İN
                AĞZINDAN
Beni yatağa bağlamıştı. Çözmesini bekledim ama çözmedi.

Sanki ona bir şeyler söylememi istiyor gibiydi.
***
Akşama kadar bağlı bir şekilde yataktaydım. Heryerim ağrıyordu ve çok acıkmıştım." Justiiiiin" diye bağırdım ama gelmedi ve birdaha bağırdım bu sefer  yanıma gelmişti.

SAPIK OĞRETMENİM :JUSTIN BIEBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin