Multi:Şirin
Pyensesm uyan sabah oldu ."
Üzerimde zıplayan Yankı öyle uyandıramacağını anlayınca öpücüklere boğmaya başladı beni. Bir yandanda kahkalar atıyordu .Eğlencesi bozulmasın diye uyuma numarası yapıyordum.Biraz daha tek başına eğlenmesine izin verdim.Birden onu yatağa çektim gözlerimi açtım ve gıdıklamaya başladım .
-Ayy bıyak .
- Bıyaksana be.
Bir yandan cırpınıyor bağırıyor ve gülmekten gözlerinden yaşlar geliyordu .Yüz rengi kırmızıdan mora dönmeye başlayınca bıraktım .Oda sakinleşince yatağımdan kalktı .Üzerini düzeltti,saçlarını eliyle şekillendirdi küçük artist .Sonra bana dönüp kaşlarını çattı orta ve işaret parmaklarıyla önce kendi gözlerini işaret etti sonra benimkileri .
-Bu buyda kalmıycak .
Sinirli olmaya çalışarak .Karşısına geçip ellerimi belime koydum .Sırıtarak
Kalmasın maviş prens.
-iyi .
Arkasını dönüp odamdan çıktı .
Kısa bir duş aldıktan sonra dolabımın karşına geçtim.Ne giyeceğime karar verdim.Saçlarımı şekillendirip aşağıya indim .Odadan sesler geliyordu .Yankı beni Deniz ablaya şikayet ediyordu .Deniz abla da ona taktikler veriyordu gülerek .Numaradan öksürerek girdim içeriye .Yankı hiç oralı olmadı.küsmüş bana ben onu bugun okuldan alıp eğlence merkezlerine götürürüm barışır .
-Günaydın tatlım .
Günaydın
-Yemiycek misin ?
Canım istemiyor, yemiyeceğim.
Aslında okula gitmem gerekiyordu .Yankı üzgün olduğumu anlasın da barışmam kolay olsun diye yapıyordum .Yankı hemen dikkat kesildi.
-Neden ?
Yankıya bir bakış attım .Oda dokunsan ağlıycak moduna girip yemeğine geri döndü .
Hiç yemek istemiyorum sadece .Ben cıkıyorum.
Siyah panterim anneni özledinmi diyip hayali öpücük attım .Yola koyuldum.Arabayı park ettikten sonra çok canlı bir sesle Ece
-Hoşgeldin .
diyip bi yandan sarılırken diğer yandanda konuşuyordu.
-Bugün seni Yarkın ile tanıştırıcam.
Hım bakalım kimmiş bu koruyucun .
-Hadi hadi acele et .
Dur be kızım bu ne heycan .
Cevap vermek yerine kolumdan çekiştirmeye devam etti .Kantine doğru ilerledik .
-İşte orada.
İşaret ettiği yöne doğru baktım arkası bize dönük okduğu için göremedim .İlerlemeye devam ettik .
-Yarkın
Çok canlı enerjik bi sesle ona seslendi .
-Ece
Ayağıya kalktı .Bu o çocukdu .Arabasına pembe pijamalarımla çarptığım .
Ne sen misin Yarkın?
-Evet sen de meşhur Azra olmalısın .
--Siz tanışıyor musunuz ?
Hayır .
-Evet .
--Nereden tanışıyorsunuz ?
Şimdi rezil olacaktım işte .
-Geçe gün trafik ışıklarında arabalarımız biraz toklaştı da. Dedi gülerek neden yalan söylüyordu ki bu evet ya tabi bu çocuk sandığımdan da zekiydi .Neden çarptığımı anlamıştı ve üstelik rezil olmaktan beni kurtarmıştı .Neden kurtarmıştı ki? Bunu ona sonra soracaktım .
--Bir şey oldu mu peki?
-Yok güzelim iyiyiz .
Evet iyiyiz .
Gözlerinin içine bakarak .Gözleriyle kahkaha atıyordu sanki .
--Neyse ya otur Azra ben bir lavaboya gidip geliyorum .
Tamam .
-Pembe pijamalardan havalı kıza terfi etmişsin .
Ne sırıtıyordu otuz iki diş.
Çift karakterliyim belki ben .
Öyle oldu biraz dedim .Gözlerimi devirerek .
-Çift karakterlisin demek ?
Ne !onu nereden çıkardın.
Dışımdan söylemiştim ya ne zaman bu çocuğa rezil olmayı bırakacaktım .
-Sen söyledin .
Sonuna kadar inkar kızım .
-hayır söylemedim neyse ya benim işlerim var gidiyorum .Hoşçakal .
Çantamı alıp hızlıca ilerlemeye başladım .Dersliklerden silah sınıfına gittim daha derse yarım saat vardı.Yarkından kaçmak için gelmiştim biraz silah talimi yapıp kafamı dağıtayım .
Hedefler bizden 50 metre uzaktaydılar .Gidip bir kulaklık alıp taktım.Ardından can yeleğimi giydim ve hedefin karşısına geçtim.
Allah'ın cezası Yarkın diyip onun yüzünü hayal ederek kalbinden nişan aldım .Tam isabet .Aferim kızım sana diyip kendimi tebrik ediyordum sınıfın kapısının orada alkış tutanı fark ettim .
-Çok iyi nişan alıp attın tebrik ederim .
Teşekkürler .
-Ben mert .
Hafifçe gülümseyip elini uzattı. Önce uzattığı eline baktım ve ismimi söyleyip söylememekte kararsız kaldım .
Azra .
Dedim elini boşta bırakar bu ona rahatsız olduğumu göstermeliydi .
-Memnun oldum .Var mısın ? Atış talimine ?
Çok hırslı bir insandım kaybetmeyi asla kendime yediremezdim girdiğim işi kazanmak zorundaydım .Atışta da oldukça iyi olduğumu düşünüyordum. Bu yüzden meydan okumasını kabul ettim.
Tamam.
-Önden hanımlar dedi .Gülümseyerek .
10 da biter .
Önlemlerimi aldıktan sonra atış tahtasının önüne geçtim .Tahtada ki cansız adamın üzerindekiler puanladırılmıştı .Kafa ve göğüs :100, kol ve bacak :50 ,karın ve boyun :60 diger kısımlar :15 puandı.
Nişan aldım tam kafadan .
Ve paatt! Diye bir gürültü koptu.
-Vav işi kafa da bitiririm diyorsun .
Gülümsedim.
Sıra sen de.
Önlemlerini aldıktan sonra paatt! Diye fırladı kurşun.Sonra bana döndü.
-Önce kafa da bitirir sonra kalpten silersin.
Tebrikler .
Dedim gülerek.Aslında bakınca kumral ,yeşil gözlü uzun boylu ve yapılı bir çocuktu .Yakışıklı sayılabilirdi .İç sesimle konuşmama son verip tahtaya doğru yürüdüm .Aradan on beş dakika kadar geçti .Ben 280 puandaydım .O 265 puandaydı .O son atışını yapacaktı .yüksek puan olarak sadece kol kalmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Short Story28 yaşında Özel H.Polisliği mesleğimden atılmış olarak gösterildim . -Gösterildim ? Aslında atılmadım . -Efendim ? ne saçmalıyordu bu kadın . Kanuni yollarla yakalanamayan insanları aynı annen ve babanın hayatına son veren adam gibi aşağılık insanl...