2.Bölüm

73 15 20
                                    

Multi: Yankı
Eşyalarımı toparlarken bi yandan da düşünüyordum .Hayatımız her anlamda değişecekti ama bu beni rahatsız etmiyordu .Düşüncelerimden odamın kapısın açılmasıyla kurtuldum ."
Ah bücür prensim .Senmiydin ?"
-"Pyensesim neyeye gidiyoyuz .Odamda ki oyunçaklayımı kutulaya koyuyolay .Söle koymaşınlay .koykay oyuncaklayım bensiz."
Dizlerimin üzerine oturdum .Mavilerimi mavilerine diktim."Maviş prensim buradan taşınacağımızı sana söylemiştim ,eşyalarını bu yüzden topluyorlar .Oyuncakların sensiz korkuyorlarsa hepsinin kutusundan bir şovalye seç onları koruyucusu olsun . En korkak oyuncağını da yanına alabilirsin .Onu da sen korursun olur mu ? Paşam"
-"Oluy beyim oyuncaklarımın hepsi çok güçlü zaten yanıma oyunçak almıycam ben de seni koyuycam ."
Ben şaşkın şaşkın onun bu boyundan büyük laflarını dinlerken şortunun paçalarını düzeltti ve üzerinde ki hayali tozları silkeledi .Bana göz kırptı.Yanağımı öpüp odadan çıktı .Hay Allahım ya şuna bak .Kendi kendime gülüyordüm .Biraz daha böyle dursam deli olacağımı düşüneceğimden ayağa kalktım .Koymadığım bir şey kalmdı mı? Etrafımı incelemeye başladım .Hazırdım .Son bi kez odama göz attıktan sonra bavulumu alıp odadan çıktım . Aşağıdan gülüşmeler geliyordu .Görüş alanıma ilk Yankı girdi .Deniz abla onunla aynı boy hizasına gelmiş yankı onun gülerken önüne düşen saçlarını Yankı kullağının arkasına soktu.
-"Sana gülmek çok yakışıyoy ."
Sonra hayali bi öpücük attı . Ben neyapacağım bu çocukla .

Yankı

-"Aa pyensesim .Neden öyle bakıyoşun kışkandın mı?"
Yanıma geldi .Bacağıma sarıldı.
-"Sen benim 2 .Aşkımşın Denizde 3.Aşkım oysun ."
Kafasını kaldırıp bana baktı.1. Aşkı annemdi .Gözlerini büyüterek beklemeye başladı.Onun bu haline dayanamayıp gülmeye başladım.Onlarda gülmeye başladı.
"-Deniz abla üzerimize yeni yeni aşklar getirmeye devam edecek bu bence bir ders vermeliyiz "deyip sırıttım.Yankıyı gıdıklamaya başladım.Deniz ablada hemen yanımıza geldi .Yankı gülmekten kızarmaya başlayınca bıraktık ."Hadi bakalım küçük serseri gidiyoruz ."
-"Her şey tamam mı? "
"Tamam ."
Antalya yoluna koyulmuştuk,artık hayatım baştan

sona değişiyordu .Özel bir üniversiteye başlayacaktım .Çünkü mimar olarak o mesleği yapamazdım.Deniz abla halledecekti .Müziği bırakalı baya bir zaman olmuştu .Annemden müziğe olan merakımı bilen Deniz abla yeni bir kursa başlamam için başımın etini yemiş ve kabul ettirmişti .Yankı da zamanın büyük bi çoğunluğunu kreşte geçirecekti . Her şey yeni baştan başlıyordu işte .
Günümüz
"Hadi Mavişim kalk seninle krep yapalım ."
-"Ayıcıklı mı ?"
"Ayıcıklı aşkım ."
-"Hadi didelim o şaman ."
Yataktan indi .Küçücük elleriyle beni çekiştirmeye başladı .Kabus gördüğü zaman hemen unutması için onun sevdiği şeyleri birlikte yapıyorduk .Daha azalmaya başlamıştı kabusları .
-"Günaydın"
"Günaydın .Deniz abla "
-"Bugün okul başlıyor ha ikiniz içinde ."
"Ah! Evet ama aç karnına "diyip Yankının karnına hayali gülücük çizdim ."Gidemeyiz" diyip sırıttım.
-"Evet didemeyiz .Şimdı güzeyyik sen maşaya geç ve beyim yapaçağım kıyepleyi beklemeye başla ."
-"Senin kreplerini yemeyi çok isterim küçük aşçı .Hemen gidiyorum ."
Yankı'nın saçlarını karıştırıp mutfaktan çıktı .Bizde ayıcıklı krepler yapıp öküz gibi yedikten sonra Yankı 'yı bakıcısına bırakıp ilk üniversite günüm için ne giyeceğim ? Sorusuna yanıt aramaya gittim .Kısa bir duş aldım .Dolabımın karşısına geçtim .PMYO' da üniforma giyinmek zorundaydık ama ilk gün olduğu için kıyafetlerimiz verilmemişti .Bu yüzden sivil gidiyordum .Okul yatılı olmak zorundaydı. Sadece izin günlerinde ailelere gidilebiliyor ama benim durumum farklı olduğu için yatılı kalmayacaktım ve benim gibi torpili olan ya da zorunlu olarak evci olanlar da illaki vardı.Dolabıma odaklandım.
Imm...
Gri balıkçı yaka penye ve siyah dar kotumu seçip üzerime gecirdim birde gri begonyamı aldım.Makyaj sık sık yapanlardan değildim .Bugün de yapmayacaktım .Saçlarımı su dalgası şeklini verdikten sonra odamdan çıktım.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin