Multi : Yarkın
Yarkından
Çalıştığım bardan yine geç saatlerde ayrılmıştım .Saat gece 3-4 gibiydi .Kimsenin olmadığı bir karanlık sokakta yurda doğru ilerlerken geçmişimi düşünüyordum .Küçük yaşlarda terkedilmiştim .Sokaklarda büyüyordum.O zamanlar kabadayı bir adam vardı .Bize mendil sattırırdı.Eceyle oradan tanışıyorduk .Kaderlerimiz aynıydı .Tek fark onun ailesi bir kaza da ölmüştü .4-5 yaşlarından şuan ki yaşımıza kadar kardeş gibi davranıyorduk ve öylede olmuştuk da.O adamın elinden kaçmayı çok denemiştik ama başaramıyorduk .Çocuğuz tabi şerefsize gücümüz yetmiyordu ve her kaçış denememiz de dayak yiyorduk .Benim yemem önemli değildi ama Ece'ye de vuruyordu .Artık ona vurmasına dayanamadım.Gecenin geç saatinde kaçmayı başardım .Emniyet müdürlüğün de bir polisi durdurup bütün yaşadıklarımızı anlattım .
O gece baskın oldu ve bizim gibi daha bir sürü çocuk kurtarıldı,yetiştirme yurtlarına yerleştirildi.İşte Eceyle o zamandan beri kardeşiz ve polisler tarafından kurtarıldığımız için hayalimiz polis olmaktı .Polis Meslek Yüksek Okulu'nu kazanmıştık ama ben ondan büyük olduğum için 2. sınıftaydım.
Karanlık sokağı ara sokaklara ayrıldığı yerden bir silah sesi duyuldu .Yönümü o tarafa doğru çevirdim.Yavaş adımlarla ilerlemeye başladım bir çıkmaz sokak vardı.Yanında bir gecekondu arkasından bağrışlar geliyordu.Biraz daha yaklaşınca görüş açıma 3 takım elbiseli adam silahlarını karşılarında ki kolundan vurulmuş 35-40 yaşlarında kaslı, oldukça genç gösteren adama doğrultmuşlardı.Olayın ne olduğunu bilmiyordum.
Takım elbiselilerden iri olan konuşmaya başladı.
-"Flashı uzat ve video kayıtlarının nerede olduğunu söyle!"
Adam konuşmasını bitirmeden yaralı adam konuşmaya başladı.
"Birazdan polisler burada olur .Baş kuklanız da çoktan yakalanmıştır ve müebbet hapsini yemiştir .Burada boşa vakit kaybediyorsunuz .Bence kaçmalısınız "dedi. karşısındakilere sırıttı.
Özgüveni tam olmalıydı.
-Yaralı birine göre fazla konuşuyorsun .Biraz daha sesini keselim"deyip aynı koluna ateş etti .
Anladığım kadarıyla yaralı adam haklı biriydi ve yarı polis olarak yardım etmek istedim .Saklandığım duvarın arkasından çıktım .
"Hişt yakışıklılar!"deyip göz kırptım.
Ardından silahını doğrultanın ayağına bir tekme attım.Silahı alıp adamı kendime siper ettim.Yaralı adamda dikkat dağınıklığından yararlandı iri olanı yere serdi .
-"Güzel sevdim seni çocuk."
"Umarım seni kurtararak iyi etmişimdir. "
Ardından diğer iki adamı döverek yere serdik ve koşmaya başladık.
"Tamam dur yeter yarana bakalım ihtiyar dedim."Sırıttım.
-"Bir ihtiyara göre gayet iyiyim ha ?" Diyip sırıttı
"Fazla iyiydin "kolunda ki gömleği yırttım ve koluna tampon yapmaya başladım.
-"Beni neden kurtardın delikanlı."
"Konuşmaları dinledim ve haklı olduğuna karar verdim sonrada kurtardım"
-"Polis falan mısın ?"
"Polis adayıyım diyelim.Okuyorum 2. sınıf."
-"Vay delikanlı sana bir iş teklifim var o halde ."
"Ne işiymiş bu ihtiyar .Hem beni tanımıyorsun bile".
-"Az önce yeterince tanıdım."
"İş konuş o zaman ."
-"PÖH' den atılmış olarak gösterildim aslında atılmadım.Kanuni yollarla yakalayamadığımız itleri kanun dışı yollarla yakalıyoruz .Benimle çalışmak ister misin? Okulunla ben konuşurum ."
"Eğlenceli görünüyor kabul ihtiyar" diyip sırıttım .
-"Güzel ."
Bir iki hafta geçti ve ihtiyarın evine taşındık .Eceyi de yanıma almıştım ve yaklaşık iki aydır sıkı bir şekilde eğitiliyorum .Bugün kampüse geldim bir derse girip çıktım.Murat abiyle (ihtiyar) ile işlerimiz vardı.Bir hafta sonra bir şerefsizin evine girecektim daha yoğundum bu yüzden .Sonra okuldan bir haber geldi .Ece bugun başını biraz derde sokmuş tabi çıldırdım onun kılına zarar gelemezdi .Ece 'yi aradım.
-"Alo"
"Alo okulda ne oldu."Sesim oldukça sertti.
-"Bir şey olmadı iyiyim .Azra yanımdaydı."
Azrada kimdi .Bir şey olmadı diyorsa kesin bir şey olmuştu iyice sinirlendim.
"Ben halledeceğim" diyip yüzüne kapattım yarın bu konuyla ilgilenecektim.
Akşama doğru Ece eve geldi ve olanları anlattı.Bu Azra kimse ona bir teşekkür borçluydum .O olmasaymış yarın Alev'in (Boya küpü)benden kurtuluşu zor olacaktı sonra bütün gece gireceğim ev üzerine çalışmaya başladım .Önce silah talimi yaptım gayet iyiydi sonra gireceğim kıvrak mahir'in evinin mimarisini ezberledim .Ev de 12 güvenliği sağlıyan yarma olacaktı.6 tanesi içeride geri kalan dışarıdan sorumluydu.Dışardaki adamların uyutucu silahla vuracaktım.Çünkü silah hemen etkisini göstermiyordu.Hepsini vurma fırsatım olacaktı ve uyumaları için 10 dakika kadar bekliycektim sonrasında içeriye girecektim girişte iki kamera var etkisiz hale getirmek için bilgisayar odasına çıkacaktım o odaya kadar 16 kamera vardı. En son kamera kayıtlarını silecektim.Hackerlık üzerine eğitiliyordum .En azından kameraları devredışı bırakilecek kadar öğrenmiştim simdiye kadar .Eğer o konuda bir sakatlık çıkarsa ihtiyar hackerlarına hallettiricekti ama bunun yaşanması benim oldukça tehlike yaratabilirdi .Kendim halletmek zorundaydım .Kameraları devre dışı bıraktıktan sonra evin 2.katındaki korumalı alanı geçip 3. Kata çıkmam gerekiyordu.Gizli iki oda vardı.İlki kasanın bulunduğun odaydı.Normal çalışma odasın da bir kitaplık vardı.Kitaplardan birinin çekilmesi kitaplığın arkasında ki gizli kapıyı ortaya çıkarıyordu .Kasanın şifresini de aletlerimle kıracaktım .İkinci gizli odada da bilgisayar odasıydı .Merkez odaydı.Kameraları oradan devre dışı bırakacaktım ama tek bir sorun vardı bilgisayar odasının nerede olduğunu bilmiyordum.Arayacaktım artık metal arama cihazlarının küçüğüyle. Eğer kaçabilieceğim bir fırsatım olursa girdiğim gibi çıkacaktım ama girdiğim anlaşılırsa çatılardan kaçacaktım.Birazdan evin çevresini gezmeye gidecektim kaçmam gerekirse nasıl kaçabileceğimin planlamasını yapmam gerekiyordu .Biraz bir şeyler atıştırdıktan sonra Murat abinin arabalarından birini atladım .Yakında kendime bir araba alacaktım.Bu işlerden kazandığım kendi paramla aslında ihtiyar almamı söylemişti ama ben hak etmeden almak istemiyordum.Eve doğru sürmeye başladım.Arabamı yakın bir yere çekip dürbünle etrafı incelemeye başladım .Bizim ev sitenin içindeydi .Hemen bitişiğinde bizim ki kadar görkemli bir ev vardı çatıları arasında pek mesafe yoktu atlanabilecek boyuttaydı.Eğer oradan atlarsam yan villanın yangın merdiveni gibi bir merdiveni vardı oradan kaçabilirdim. Ön araştırmamıda yaptıktan sonra sabaha karşı eve sürmeye başladım.
Azrada
Yankının uyku halindeyken ağzıma yumruk atmasıyla uyandım .Gözümü çıkaracaktı ya.Kalkıp kendi odama gitme kararı aldım .Onu öpücüklere boğup kendi odama geçtim .Yatağımın üzerinde gireceğim ev ile ilgili dosyalar vardı .Uykum da kaçmışken biraz üzerine çalışmaya karar verdim .Her detayı düşündükten sonra geriye sadece ön araştırma kalıyordu aslında geç saatlerde gitmem gerekirdi .Çünkü korumalar ancak o zaman beni fark etmekte zorlanırlardı ve bende rahatça kolaçan eder dönerdim .Saat 04 'e geliyordu .Üzerimde şort gece takımım vardı .Şortla çıkamazdım ama sweatim olurdu.Altına bir eşofman giyip çıkabilirdim .Elimi eşofmanlarımın gözüne attım .Penyemsi dokunca eşofman izlenimi veren eşofmanı alıp üzerime geçirdim.Kapri gibi olmuştu .Ne zaman almıştım ben bunu? ya çok rahattı. Çalışma masasının ışığı açıktı sadece görememişim ne giydiğimi.Ama umursamadım saçımı da ev topuzu yaptım .Spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirdim .Masanın üzerindeki dosyayı alıp inceliyerek aynanın karşına geçtim .İncelemeye devam ederken Dosya elimden düştü .Eğilip aldım ve odadan çıktım.Şişme montumu da üzerime geçirip kendimi siyah panterime attım. Evin olduğu yöne sürmeye başladım.Saat 05 'e geliyordu .Gün ağarmaya başlamıştı evin oraya vardığımda 06 falan olmuştu saat .Adresi bulmakta zorlanmış ve çok oyalanmıştım .Evin civarına geldiğimde evin korumalarının uyandığını ve hepsinin bahçede nöbet tuttuklarını gördüm .Geç kalmıştım .Korumalar etraftayken evi inceleyemezdim .Çok kızmıştım kendime ve eve doğru sürmeye başladım.Uykumda gelmeye başlamıştı .100 metre ileride bir trafik lambası vardı.Yeşil ışık yanana kadar uyurum diye düşündüm zaten trafik yoktu.Önümde bi araba vardı ışıklara yaklaşan .Işıklara yaklaştıkça göz kapaklarım kapanmaya başlamıştı ve pat!! Öndeki arabaya 10 km /hızla dokunmuştum .Araba başında uyursan olacağı buydu .Kemerimi açıp arabamdan indim .Öndeki arabanın sahibide indi .Çarpışan yere baktım .Görünürde sadece ufak bir çizik vardı benim panterin bir seyi yoktu .Adama döndüm.
-"Sen !?"
"Sen "
Bu karşımda duran adam okulun ilk günü kantinin camından bakarken soğuk bakışlarıyla dikkatimi çeken adamdı.
-"Dikizlemede iyi olduğun kadar araba kullanmada iyi değilsin galiba ."
Ne gıcık bir şeydi bu adam oysa ki bilmiyordu .Araba tutkunu olduğumu .Ne dikizlemek mi ?
"Ne dikizlemesi ben o gün kimseyi dikizlemiyordum ."
-"Neden bakıyordun o zaman ."
Niye sırıtıyordu bu öküz
"Nereye bakacağımı sanamı soracağım .Arabanın zararını söyle karşılayayım ."
-"Gerek yok ."
"Söyler misin? zarar verdim ve bunu ödemem gerekir."
-"O parayla kendine bir eşofman almalısın arabandan cesaret akıyor .Pijamandan çocukluk birini seç .""Ne varmış eşofmanımda ?"
Kafamı bir eğdim eğmez olaydım 14 yaşımın trajedisiyle karşı karşıyaydım .16 yaşında bir pjama partisine davet edilmiş ve orada bu pijamalar herkese hediye edilmişti.Hatıra diye dolabımın en ücra köşesinde saklıyordum .Taşındıktan sonra dolabımı yerleştiren evin yardımcılarından Mesude abla oraya yerleştirmiş olmalıydı.Evden çıkarken fark edebilirdim ama dosyayı aynanın karşında düşürünce aynayada bakmamıştım .Kafamı yavaşça kaldırıp omuzlarına geldiğim adamın gözlerine baktım ve dudağımı ısırdım .
"Şey bunu ben giymedim aslında ben giydim ama giymedim işte hem sanane."
-"Yavaş kızım anlamıyorum ."
"Anlama iyi geceler "
Arabama yöneldim .
"Zararı kendin karşılarsın artık ."
Esneyerek cevabını vermesini bekledim .Rezil olmuştum uykum vardı ve uykuluyken saçmalama potansiyelim çok yüksek oluyordu .Şaşkın şaşkın yüzüme baktı .O gün gördüğüm soğuk yüz hatları yoktu .
-"Tamam ."
Arabama bindim ve gazı kökledim böylece iyi araba kullanabildiğimi anlayacaktı.Uykulu olduğum için çarptığımıda zeki bir insansa anlardı.
Yarkından
Ne garip bir kızdı öyle .Hem o arabayı kullanacak kadar cesaretli o pijamayı giyecek kadar çocuktu ama çok tatlı gözüküyordu o pijamanın içinde o topuzla esneyerek .Arabanın gazını kökleyerek iyi araba kullandığını gösterdi ayrıca esnemeside bana çarpmasının nedenini açıklıyordu .Hala dikildiğimi fark edip arabama bindim ve eve sürdüm .Odama çıkıp uykuya bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Cerita Pendek28 yaşında Özel H.Polisliği mesleğimden atılmış olarak gösterildim . -Gösterildim ? Aslında atılmadım . -Efendim ? ne saçmalıyordu bu kadın . Kanuni yollarla yakalanamayan insanları aynı annen ve babanın hayatına son veren adam gibi aşağılık insanl...