Merhaba ❤️✌🏻️ ben Hayat.Babamın şirketi var. Bir dostum var o da herşeyim güvendiğim kişi. Adı Sudem😻Onla takılırım . Üniversite sondayım .
...
Sabah telefonumun sesiyle uyandım. Ekranda "kardeşş" yazıyordu. Bu kişi Sudem. Telefonu açtım ;
-Alo
Sudem
-Kanka bugün çok erken kalktım. Bir şeyler yapalım.Hayat
- Tamam kanka bize gel.
Anlaşmıştık bize gelecekti. Havalar soğuk olduğu için, kalın eşohman üstüne swith giydim . Aşşağıya indim . Annemi giyinik gördüm ve babamıda
Ve sordum
-Hayırdır.Sabah sabah .Babam yanıt verdi
- Ben şirkete Annende arkadaşına kahve içmeye gidiyor kızım. Asıl sana hayırdır . Erken kalkmışsın-Sudem gelicek. Kahvaltı yapıp . Dışarı çıkmayı düşünüyoruz.
Kapı çalmıştı. Kapıya koştum açtım ve sıkıca sarıldık . Gelen Sudem'di . O arada annemler çıktı . "Pankek yapalım mı?" Diye sordum . " Tabi ki de yapalım" Dedi yapmaya başladık.
1 SAAT SONRA
"Hadi çıkalım artık" Dedi . "Tamaam" dedim. Yolda yürüyorduk . Yaralı bir köpek vardı. Çok üzülmüştüm . Sudeme arabamın anahtarını verdim ve "Hemen arabamı garajdan çıkarıp buraya getir kanka veterinere getirelim". "Tamam" Dedi .
5Dk sonra araba geldi arkaya köpeği koyduk . Sürücü koltuğuna ben oturdum . Yanıma Sudem oturdu. Arabayı çalıştırdım ve en yakın veterinere getirdik. Arabadan indirdik. Kliniğe girdik . Doktor odaya aldı . Biz dışarda bekliyorduk.Köpek bu haldeydi . Beklerken içimden şunları söylüyordum "yarın okulun son günü. Mezuniyet günü yani abiye almaya gideceğiz. Mezun olduktan sonra babamla konuşup ondan sadece ev almasını isteyip. İkimiz bi evde mi yaşasak ondan sonra çalışıp kendimiz para kazanırız. Belki bu köpekte iyileşip bizle olur . Harika bunu babamla konuşacağım. " Kapı sesinle inledim doktor odadan çıktı ve " Bu köpek hasta bu köpeğe evde besleyip gelişir büyürse iyileşecek " Düşündüklerim tekrar aklıma geldi.Şöyle atıldım " Bu köpeğe ben bakmak istiyorum " dedim . Köpeği alıp alışveriş merkezine gittik. Köpeği araba da bıraktık. Yoldan aldığımız oyuncaklarıyla oynuyordu. Maması ve suyu da oradaydı . 1 saat sürerdi alışveriş . Ne alışverişi diyorsanız . Üniversite mezuniyeti. Alışveriş merkezine girdik. "Koton da bazen abiye oluyo oraya girelim mi?" "Girelim Hayat" Kotona girdik . Normal alışverişleri önemserim ama abiye alışverişlerini hiç sevmem. Ben abiye beğenmiştim. Sudeme sordum "Kanka beğendinmi?.Ben aldım". Yanıt verdi. " Evet bende beğendim onu alıyım.
Benim elbisen bu . Ayakkabılarda Ben ayakkabılarımı da koton dan aldım . HM ye girdik . Yılbaşı tulumlarını gördüm . Çok tatlıı onlardan 2 tane aldım birini sudeme verdim . Yılbaşı için herşey vardı . Yılbaşı süsleri aldık . Aklıma köpek geldi bu arada ne köpeği ya ismi ÇİKOLATA olsun . Hemen atıldım " Kanka ÇİKOLATAYI unuttu"
" ÇİKOLATA kim? " Dedi . " Allah belanı vermesin köpeğin ismini koydum" hemen aşşağıya indik . Arabaya bindik uyuyordu paketleri bagaj koydum . Şirkete doğru arabayı sürdüm. Ve " Siz ÇİKOLATAYLA arabada bekleyin ben babamla konuşayım" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤