Asansöre bindim. Kata geldim . Kapıyı açtım."Babişş naber?" Dedim. " İyii kızım .Senden naber? Sen şirkete gelmeyi sevmessin Noldu?"Dedi babam. " Baba bugün Sudemle dışarı çıktığımız da bir köpek gördük yaralı ve hastaydı veterinere götürdük. Doktor bu köpek fazla yaralanmış o yüzden bizimle kalacağını söyledi. Biliyorsun annem köpeği evde asla istemez.Sudem ve bana ev alır Mısın? Söz mezun olduktan sonra ödeyeceğim"Dedim.Acınacak bakışlarla. Babam yanıt verdi."Size ev alırım. Para vermenize de gerek Yok. Ben senin babanım. Sudemin de babası sayılırım. Ama annen bu işe ne der?"Dedi.Biraz üzülmüştüm. Biraz düşündükten sonra " ben annemle konuşurum biz bugün ev bakmaya gideriz. Senin için uygun mu?" Dedim. İçimde bir heyecan vardı. Babam"Benim için uygun anneni ara kızım öyle ev bakmaya gidersiniz. Yarın mezuniyet balosu var Alışveriş yaptınmı?" Dedi. Cevap verdim "Yaptım baba öptüm görüşürüz. Çok teşekkür ederizz"dedim.Gülümseyerek şirketten çıktım. Annemi aradım." Alo anne napıyosun? Nerdesin? " Dedim. " Eve geldim şimdi"Dedi. " Tamam anne geliyorum seninle bir şey konuşucam" Diyip telefonu kapattım . Arabaya bindim sevinçli bir şekilde."Kanka babam "Size ev alırım" dedi. Köpekten de bahsettim izin verdi kanka ama annemle konuşmaya gidicem şimdi "Dedim. Arabayı çalıştırdım.Eve doğru sürdüm.
20dk sonra
Eve varmıştık. Sudemle arabadan indik. Sudem " Kanka geliyim mi?" Dedi. Yanıtladım."Gel kanka"dedim.Zile bastık.Hizmetli açtı."Hoşgeldiniz Hayat Hanım" Dedi Hizmetli. " Holbulduk Emine Abla annem içerde mi?"Dedim. " Evet buyrun" Dedi. İçeri girdik. Annem kahve içiyordu ve "Hoşgeldinizz Sudem tatlım nasılsın?" Sudem cevap verdi "İyiyim Hazal teyze " dedi Sudem. Konuya girdim"Annecim bugün arabaya doğru giderken bir yaralı köpek gördük.Arabaya koyup veterinere getirdik. Doktor köpeğin evde bakılacağını söyledi . Biz de artık büyüdük Sudem ben köpek yani ÇİKOLATA bir ev almaya karar verdik babama sorduk babam onayladı ya sen? " sudemle ben anneme ümitli bir şekilde bakıyorduk. Annem " Yani siz bilirsiniz . Hayır desem köpeki bu eve asla almam. Baksanıza köpeke isim bile koymuşsunuz olur ." Dedi annem. Sudemle birbirimize baktık. Gülümsedik. İçimizden göbek atıyorduk. Sudemle ben anneme sarıldık. Annem " Kızlar tamam boğulucam" Hepimiz Kahkaha attık . Sudemle evden çıktık. Sudem "Kanka tamam ev alıyoruz da daha benim annemle babama demidik. Beni babamın şirketine bırak oradan eve bırak benim arabayı evden alırız. Hemde balo kıyafetlerimi eve bırakmış olurum" Dedi Sudem. Arabayı çalıştırdım. Sudemin babasının yani Haluk amcanın şirketine arabayı sürdüm.
20 dk sonraSudem. Arabadan indi.
"ÇİKOLATA senin artık ismin bu sana biz bakıcaz sen bizim herşeyimizsin" Dedim ÇİKOLATAYA20 dk sonra
Sudem geldi bindi arabaya ve "babam izin verdi. Ama ev almada ben de para katacağım Dedi yukarda annemi de aradım annem de izin verdi. Şimdi bizim eve getir beni balo kıyafetlerini eve bırakırım. Benim arabayı alırım ordan" Dedi Sudem. Arabayı Sudenkerin evine doğru sürdüm. ÇİKOLATA uyuyordu. Sudem arabadan indi kıyafetlerini bıraktı . O da arabasına bindi. Telefonla aradım Sudemi."Kanka bildiğim Bi emlakçı var oraya gidelim" Dedim. Sudem"Tamam kanka seni takip ediyorum" Dedi Sudem.
15 dk sonra
Arabadan indim.Kucağıma ÇİKOLATAYI aldım yaraları sarılıydı. Sudem de arabadan indi girdik . Oradaki emlakçı "Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olayım?" Dedi. "Merhaba hoşbulduk biz müstakil ev alıcaz. Önerdiğiniz evlere bakıcaz"Dedim. Gülümseyerek adam " Tam yerine geldiniz.3 kişi yaşıyacaksınız galiba arabanız varsa benim arabayı takip edin buyrun gidelim" Dedi adam. Arabaya bindim ÇİKOLATAYLA arbama bindik . Sudemde kendi arabasına,emlakçı da kendi arabasınla en önde gidiyordu. Onu takip ediyorduk . Eve gelmiştik arabalardan indik.ÇİKOLATAYI kucağıma aldım ve indim hava soğuktu. Montumla köpeğide kapattım. Eve girdik ev çok güzeldi.Azım açık kalmıştı. Sudemle ben "M-Ü-K-E-M-M-E-L"Demiştik. ÇİKOLATAYA hâl geldi . Evin içinde dolaşıp havlıyordu. Ben mutlu bir sesle "Sudem sen de bu evi beğendiyden alalım mı?" Dedim. Sudem yanıt verdi "Deli misin bu ev beğenilmezmi? Alalımm"Dedi. Emlakçıya şöyle dedim"Biz bu evi alıcaz"dedim. Arabalara bindik. Emlakçı dükyanına geri döndük.İşlemleri hallettik .Adam"Evin parasını bugün vermelisiniz " Dedi emlakçı adam. Şaşırmıştım ne acelesi vardı. Sudeme şöyle dedim "Sudem sen ilk önce bizim şirkete git paranın yarısını ordan al ondan sonra sizin şirkete git paranın diğer yarısını ordan al kanka " dedim Sudeme. Sudem cevap verdi"Tamam kanka ben çıkıyım siz bekleyin"Dedi. Sudemi beklerken ÇİKOLATAYI sevdim. Eski hâli gidiyordu . Canlanıyordu, rahatça koşuyordu biraz biraz.
30dk sonra
Sudem geldi parayı ödedik. Adam anahtarları verdi.Ev sportif eşyalıydı. Ev alışverişine gitmiyecektik. Emlakçıdan çıktık . Sudeme şöyle dedim " Sudem ben eve gidip kıyafetletimin hepsini alayım"dedim . Sudem"Tamam Hayat ben de ÇİKOLATAYI alayım yeni evde buluşalım."dedi. Onayladım . Arabayı çalıştırdım. Eve girdim . Yukarı çıkıp bağırarak"Annee biz yeni ev aldık kıyafetlerimi almaya geldiimm"Dedim.Annem"Tamam kızım yarın mezuniyet balonuz var.Alışveriş yaptınız mıı?"Dedi. Yanıt verdim"Yaptıkk"dedim. Kıyafetlerimi aldım valizime koydum.Dolabımı boş görünce tuhaf oldum.7 bavul vardı . Annem şöförü odama gönderdi.
5 dk sonra arabama zor yerleştirdi şöför. Annemi öptüm.Arabaya bindim çalıştırdım. Evime doğru arabayı sürdüm.
30dk sonra vardım. Sudemlerde gelmişti.Bavulları odama getirdim.Teker teker açıp dolabıma yerleştirmeye başladım odamın kapısı açıktı. İçeri ÇİKOLATA girdi. Üstüme atladı. Okşadıkça,sevdikçe mayışıyor ve şımarıyordu yatağımın üstüne koydum. 2 SAAT SONRA kıyafetleri yerleştirmiştim.Saat 01:30 uykum gelmişti Sudeme şöyle dedim "Kanka ben yatıyom.ÇİKOLATAYA gelirken köpek yatağı almıştım o küçük kapısız oda ÇİKOLATANIN odası küçük dolap var orda balo dan sonra ona alışveriş yaparız."dedim . Sudem"oo iyi kanka şu baloyu atlatalım okul bitsin ikimizde mimarız🙄"Dedi. Sudeme cevap verdim "Okul bitti zaten Bi balo var.Neyse iyi geceler gözlerimden uyku akıyo"dedim gülerek. Sudem"Sanada❤️"Dedi
Biz bunları konuşana kadar ÇİKOLATA Sudemin kucağında uyumuş. Kucağıma alıp odasına götürdüm.Yatağına yatırdım. Ve ben de yattım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤