Uzun süredir bölüm yazamadım kusura bakmayın❤🖐🏼
Zil çaldı kapıya koştum. Kapıyı açtım. Allahım titriyorum. Bayılıcam ben "Hoşgeldiniz buyrun içeri" dedim içeri geçerken. Bora yanağımı sıktı. Arkadan Sudem ve Umut geldi . Oturduk. Babalar konuşuyorlardı tatlı tatlı. Ben "Sudem bana yardım eder misin kahve yapmada KALK" dedim Sudem "Niye kendin yapamıyon mu?"Dedi ben "Benim ki bulaşık suyu gibi oluyo uzatma KALK" dedim Mutfağa girdik. Ağlıyordum Sudem "Ne oldu??" Ben"Babam beni Bora'ya vermeyebilir.Babamla babası kavga etmişler. Bora'ya kavuşamıyacağım" dedim Bir yandan Sudem kahveleri yapıyordu "E kızım içerde sohbet ediyorlar hiç öyle durmuyor " ben "Numara bayağı kavga etmişler annem anlattı." Sudem "Sil o göz yaşları bir bakalım belki verir baban" Dedi göz yaşlarımı sildim. Ama ağlıyor gibi duruyordum. Kahveleri dağıttım. Bora hariç herkes "Ne oldu?" Diye sordu cevabım "yok birşey" idi. Bora ayağı kalktı. "İzninizle" kolumdan tuttu. Benim odama götürdü. Bora "Ne oldu kime kızdın?" Ben "Babam beni sana vermeyebilir" Bora içeri koştu. İçerde bağırıyordu. Başım döndü. Makyaj masamın üstündeki cam ojeleri cam diğer malzemeleri kolumla ittim. Hepsi yere düştü bir tanesi elime battı. Hem elime batma acısıyla hem de baş dömesiyle yere attım kendimi. Herkes içeri daldı. Bora beni yatağa yatırdı. Sudeme "Sudem ilk yardım çantasını getir" Dedi ilk yardım çantası getirdi. Elime birşey bastırdı. Ben "Ahh" elimi sardı. Ben "Baba beni Bora'ya veriyor musun?" Dedim babam "Hayır efendim.Vermiyorum çıkın gidin şan evimden" Boranın annesi ve babası çıkmıştı tam Bora odadan çıkıyordu "BORA SEN KAL SANA İHTİYACIM VAR!!" Dedim ve ekledim "Lütfen odamdan çıkar mısınız" dedim annem ve babam çıktı. Umut "Bora yarın için kıyafetini getirdim" Dedi. Bora tamam işareti yaparak çıktı. Bora bir battaniye alıp yere yattı ben "Saçmalama yere mi yataksın? Görende beni sevmiyo sanır." Bora"Hayır aşkım annen baban görür diye.Ama ben senle yatarım." Dedi yanıma yattı.
🕒
Gözlerimi açtım. Yanımda yatıyordu. Kalktım aynanın karşısına makyaj mı bu olduğu gibi akmış hemen makyaj temizleme mendilini çıkardım silmeye başladım. Hemen Bora uyuyomu diye kontrol ettim uyuyordu.Üstümü giyindim. Makyajımı yaptım . Bora'yı uyandırdım Bora "Biraz daha uyuyacam yaa" Dedi ben "Aşkım kalk ofisimize gidicez haadii" dedim Bora "Ofisimiz diyince ne güzel oldu. Tamam kalkıyorum." Dedi ve kalktı lavaboya girdim çıktım. Bora giyinmişti. Ben gri kazak yırtık kot giymiştim. Bora'da gri kazak kot giymişti. Siyah mont giymiştik. Gri spor ayakkabı giydik. Hafif göz makyajı Bordo ruj sürdüm Bora "Çok güzelsin meleğim" Sarıldım "Sen de çok yakışıklısın Ne olursa olsun beni bırakma" Bora "ASLA...Hadi çıkalım." Boranın elini tuttum. Odadan çıktım. Annem ve babam kahvaltı ediyorlardı. Günaydın bile demedim. Tam çıkarken babam "Günaydın bile Yok mu?" Sinirli bir şekilde "Senin yüzünden onu da diyemiyorum" dedim ve Bora ile çıktık. Arabama bindim arabam mini kupır (yazılışını bilmiyom ahsgag) Bora'da arabasına bindi. Arabandan çıkıp Bora'ya "Aşkım galeriye gidicem Yen'i araba alıcam" Bora arabasından indi "Saçmalama havalı havalı sana yavşarlar izin vermiyorum." Dedi gözlerimi devirdim arabama bindim. Bora onun sözünü dinleyeceğimi sandı heralde. Ofis yoluna saptı. Ben de Galeriye gittim. Arabamdan indim. Oradaki görevliye "Merhaba Yen'i araba almak istiyorum. Porsche siyah mat" Görevli "Tabii ki efendim buyurun şöyle" görevli adamın peşinden gittim. Bora arıyordu arabanın yanındaydım telefonu açmadım şu arabayı alıyım öyle onu arardım. Ben "Tamam ben bu arabayı alıyorum dışarda mini kupırım (yazamıyom iştee) var onu Sarıcam bu arabanın parasına ekleyin bir de ayrıyetten para vericem size" dedim eski arabamamın parasını Yen'i arabanın parasına eklettim ayrıyetten diğer kalan parayı çantamdan çıkarttım verdim. Yeni arabamın anahtarını aldım. Boranın arabasının aynısı idi. İkisinde Porsche siyah ve mat. Bora'yı arayacaktım ama aramadım. Ofiste görüşürüz diye. Ofise geldim arabamdan indim Umut ve Sudem camdan bakıyordu.Bora da cama geldi çok kızgındı. Yanıma geldi bağırarak "NERDESİN SEEN" Dedi ayy yakışıklım çok korkmuş yaa ona sımsıkı sarıldım. "Sen beni mi merak ettin Haa yakışıklı dedim ya kendime yeni araba alıcam diye. Seninkinin aynısından aldım" içeri geçtik Bora önden gidiyordu. Biri beni sırtına aldı ben çığlık attım. Bora arkasını döndü bu eski sevgilim Can arabasına bindirdi beni ve gaza bastı Bora arkamızdaydı ben "Allah'ın belası Bora seni yakalıcak bak görürsün" Can kahkaha attı. Bi gecekonduya getirdi.Ellerimi bağladı açık olan cama dönüktüm Can da karşımdaydı. Boraaa Bora geldi sessi Z ol işareti yaptı. Can üstüme üstüme geliyordu tam beni zorla dudağımdan öpecekken Bora Canın boğazına yapıştı. Ağlıyordum yanaklarımdan akan yaş yanağımı yakıyordu. Bora canı iple bağladı. Bora bana sarılarak "Meleğim korkma geldim seni kimseye vermem ağlama bak benim de canım yanıyor." Gözyaşlarımı sildim. Can oturduğu sandalyede bağlıydı. Onu çözdüm. Elleri bağlıydı. Normalde iyi dövüş yaparım bunu bana Can öğretti. Canın karnına tekme vurdum Can "Öğğk Vaay aşkım sana iyi öğretmişim". Ben "Bana aşkım deme Can Haa bu arada sağ ol iyi öğretmişsin mal yaa" diyip çıktım Bora canı aldı kendi arabasına koydu ben de öne bindim. Karakola doğru gidiyorduk. Arabadan indik Canın kolundan tuttu Bora. İçeri girdik Canı komsere verdik. Komser "Bora bey inanamıyorum bu pislik herif daha önce 4 kişiyi bıçakladı bu herifi arıyorduk.Sizi ödül veriyoruz.900 bin" Ben "Nee eski aşkım 4 kişiyi mi bıçaklamış" Bora "Yok ben bu ödülü alamam. Bu arada Hayat seninle görüşcez." Komser para dolu çantayı getirdi Bora Yok anlamına gelen başını kaldırdı komser zorla çantayı elime verdi. Karakoldan çıkıyorduk Bora bana kızgındı eski aşkım dedim diye ben "Aşkıım bana küstün mü? Sen benimsin boş ver o boku" Bora gülümsedi. Karşımda Kerem vardı çığlık attım ve kucağına atladım "Kereem hoş geldin" Kerem "Lan ben seni özlemedim sen beni özlemişsin prenses" gülüştük. Kucağından indim. Bora "Kim bu?" Kerem elini uzattı "Ben kerem hayatın ikiziyim. Duydum ki babam seni vermemiş" Çok üzgündüm suratımı astım.Bugünlük bu kadaar. Sizi seviyorum bakalım Yeni bölümde bakalım neler olacak.
Bu Kerem 24 yaşında Hayatın ikizi. İtalya da babasının şirketini ordan işletiyor. Yani 2 şirketleri vardır biri Türkiye diğeri İtalya da. Bir de Sudemin eski sevgilisi. Ama ayrıldılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤