Gözümü açtığımda yüzümü ÇİKOLATA yalıyordu. Telefonumu açtım.Saat 12:30. Yataktan kalktım.Burnuma güzel kokular geliyordu. Mutfağa girdim . Sudem kahvaltı hazırlamış ÇİKOLATAYA yemeğini verdikten sonra . Sudeme günaydın bile demeden kahvaltıyı yemeye başladım. Sudem şöyle dedi "Sanada günaydın.Teşekkür etmene gerek yok.Yavaş kanka boğulcan"Dedi. Şöyle dedim. "Günaydın. Ellerine sağlık kankaa"dedim. Kahkaha attık. Annem arıyordu."Kızım okul müdürünüz Fevzi Bey mesaj attı.Bugün balo saat 18:00 da " Dedi annem. Cevap verdim "Tamam annecim. Napıyosunuz biz Sudem'le kahvaltı yapıyoruz." Dedim. Annem gülerek "Napıyım Sudem 'in annesi bizde kızım. Mimar olmaya hazır mısınız?"Dedi annem. Sudeme Şükran teyzenin annemlerin evinde olduğun söyledim. Anneme cevap verdim "Anne o bizim hayallerimizdi zaten çizimlerimiz mükemmel hazırız. Neyse sultanım ben kapatıyorum görüşürüz" Dedim anneme Annem "Bay bay kızım " Dedi ve telefonu kapattı. Kahvaltı yaptıktan sonra zengin hayatımıza son verdiğimiz için . Evde hizmetli yok. Bulaşıkları makineye dizdik. Biraz televizyon izledik. Mimarlık son projeyi tamamlamak için çizimlere başladık.
2 SAAT SONRA
Çizimler bitmişti. Saate baktım 16:00 gözlerimi kocaman açtım Bağırarak "Sudeem 2 saatimiz kaldı ben hemen hazırlanıyom sen de hazırlan" dedim. İkimizde aceleyle odalarımıza girdik. Siyah tayt üstüne beyaz hummel t-shırt dışına yeşil gömlek giydim.Bunları giydim birde kalın montumu giydim. ÇİKOLATANIN odasına gittim. Kucağıma aldım. Kuaföre onu da alırlar. Hemen odadan çıktım Sudem beni bekliyordu.Dışarıya çıktık. Sudeme şöyle dedim "Kanka hangi kuaföre gidelim?" Dedim. Sudem cevap verdi "Bildiğim bir kuaför var oraya gideriz benim arabayla gidelim. " Dedi Sudem . Bende onayladım . Sudemin arabasına bindim kucağımda ÇİKOLATA vardı. 15 dk sonra vardık. Kuaföre girdik. Sudem bana şöyle Dedi "Kanka hatırlamadınmı biz küçükken annemler buraya gelirdi" Dedi Sudem. Aklıma gelmişti biz Sudemle 5 yaşından beri arkadaşız. Annelerimiz hep buraya gelirdi. Buranın sahibi Hicran Teyze idi. Koşup sarıldık Sudemle Hicran Teyzeye kadın şaşırdı, bizi tanımamıştı. Durumu açıklamaya başladım "Bizi hatırlamadın mı? Biz HAZAL KAÇAR ve ŞÜKRAN TELÇAK 'ın kızlarıyız annelerimiz geliyodurlar hâlâ belki. Küçükken çok gelirdik" dedim. Hicran teyze hatırladı ve "Ayy ne kadar büyümüşsünüz bayağıdır gelmediniz. Bu köpek sizin mi? Ne kadar tatlı. Tasmasının üstünde ÇİKOLATA yazıyor. Ne kadar güzel isim. Buyurun NE için geldiniz güzellikler?"Dedi. Kuaför koltuklarına oturduk. Sudem istediği saçı anlattı. Şatafatlı bir şey istemiyordum.
1 SAAT SONRA
Sudemin saçı bitti. Amma abartmış .Ben böyle yaptırdım saçımı.saat 17:30
20 dk makyajımı yaptırdık. İşimiz bitti parayı ödedik. Kuaförden çıktık ÇİKOLATAYI aldım.Arabaya bindik . Arabayı fazla hızlı kullandı. Hızlı hızlı arabadan indik.18:00 ÜNİVERSİTE MİMARLAR BALOSU
Mekâna girdik. Bizim sınıfın masasına oturduk. Konuşma yapılıyordu.Sıkıcıı .1-2 saat sonra konuşma bitti . Artık gece yarısı geldi. Hâlâ oradaydık. Müdür ve öğretmenler gidiyordu. Müdür şöyle Dedi "Sayın öğrencilerim sizi bırakıyoruz biz gidiyoruz burdan sonrası disko biz kalmayalım" Dedi ve çıktı. Parlak ışıklar kapandı disko ışıkları yandı. Dj. Müzikleri çalmaya başladı . Oturuyordum birileri ellerimden tuttu "Kankaa hadi gel" bunlar simge ile sudemdi . Simge de arkadaşım ama Sudem kadar değil. Ayağa kalktım. Dans etmeye başladık. 2 saat sonra mekân sahibi "Balo bittii" Dedi . Parlak ışıklar yandı. Gözlerimi açamadım. Yere yığıldım.
▪️▪️▪️
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim karşımda.Sudem ve bir çocuk duruyordu . Bu Bora bizim sınıftaki . Bora şöyle Dedi " Ben bir kahve alayım" Dedi ve odadan çıktı. Sudeme şöyle dedim "kızım Noldu bana Bora niye burda?"Dedim. Sudem kahkahalar içinde "Kızım baloda bayıldın seni Bora kucağna aldı. Seni Arabaya koyuyordu . Ayıldın sarhoştun saol bebeğim dedin" Dedi. Ben şok inanamıyorum ben böyle bir şey demiş olamam. Bora içeri geldi . Sudeme şöyle dedim " Sen az Bi odadan çık kanka" dedim. Sudem odadan çıktı. Bora'ya şöyle dedim "Bora sarhoşken sana saçmalamışım.Özür dilerim. Başka birşey söyledim mi?" Dedim
Bu kadar.Okunma sayıları artsın lütfen♥️🌸
Birdahaki bölümde bakalım Bora Ne diyecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤