Ağlıyordum.Annesine "Ne?Şimdi yanımdan ayrıldı benden de ayrıldı. HEPSİ BENİM YÜZÜMDEN OLDU.Hangi hastane?"dedim Annesi "Senin yüzünden değil kızım sinirli biraz ondandır."Dedi . Çok ağlıyordum hıçkıra hıçkıra. Sudeme şöyle dedim "Bora kaza yapmış. Hemen bizim eve gidelim sen Umutla gelirsin"dedim Ben çok ağladığım için Sudem arabayı kullanıyordu. Eve geldik Sudem arabadan indi. Şöför koltuğuna oturdum. Hemen hasteneye arabayı sürdüm. Gözlerim şişmişti. 20 dk sonra vardım. Hastaneye girdim. Boranın annesi ve babası oradaydı. Annesi koşarak bana sarıldı . Ben bağırarak ve ağlayarak "BENİM YÜZÜMDEN OLDU BEN GERİZEKÂLIYIM ALLAH BENİM BELAMI VERSİN BEN BIRAYA AŞIKTIM NASIL BIRAKTIM ONUU" dedim Boranın annesi de ağlayarak "Senin bir suçun yok tatlım sadece sinirlendiğinde arabayı hızlı kullanır"Dedi Boranın babası "Ben bir kantine iniyim. Size bir kahve alayım"dedi Boranın annesi sandalyeye oturdu. Ben de duvara yaslandım. Amaleyattaydı Bora doktor çıktı doktor "Bora beyin ailesi misiniz?" Dedi evet diye cevap verdik. Doktor "Bora bey iyi şu an uyuyor. Odası 340 numaralı oda 5 dk sonra odaya girebilirsiniz.Aklıma Boranın bana küs olduğu geldi. Düşündüm ve ona bir sürpriz yapacaktım. Boranın odasına girmedim kapıdan annesine "Benim biraz işim var ben geleceğim"dedim. Hastaneden çıkıyordum karşımda Umut ve Sudemi gördüm şöyle dedim "Selam Bora benden ayrıldı ama ben peşini asla bırakmayacağım. şu an durumu iyi bacağında kırık var. Benden ayrı olduğu için ona sürpriz yapıcam.Babam şirket bulmuş.Önce emlakçıya gidicez sonra o şirketin paralarını vericez. Babam eşyalarını almış sadece bizlerin odasının eşyalarını almamış yani Umut Sudem Bora ve ben kendimiz seçelim diye " dedim Umut "Okey bana uyar. Benim arabayla gidelim. Atlayın"Dedi Ben öne bindim Sudem arkaya Umut "Kızlar ilk önce Bora ve benim paralarımız evde onları alalım"Dedi. Eve girdi Umut aldı paraları ve bagaj koydu . Emlakçıya girdik. Emlakçı "Merhaba. Hoşgeldiniz" Dedi ben direk konuya daldım "Geçen gün ev almıştık. Sudem ve Hayat adında" dedim emlakçı "Evet hatırladım bir sorun mu var?" Dedi ben "Evet.Hırsız girdi ve biz bu evi satmak istiyoruz? Onun yerine şirket aldık bile" dedim Emlakçı "Şuan şaşırdım.O evin güvenliği vardı . Neyse pekâla. Buyrun bu Sudem Hanımın bu da sizin paranız. İyi günler" Dedi paraları alıp çıktık. Arabaya bindik Sudem "O zaman şimdi Hayatın babasının şirketine gidiyoruz.Hayat artık ağlama canım mutlu ol!" Umut babamın şirketine sürdü. Şirkete geldik Umut ve Sudeme şöyle dedim "Siz kalın burda ben babamdan şirketimizin adresini alayım"dedim. Asansöre bindim. Babamın odasına girdim. Annem hâlâ oradaydı kocasına Ne kadar düşkün Annem "Kızım niye ağladın Ne oldu?" Dedi Hâlâ ağlıyordum. Çünkü AŞK benden ayrıldı. Anneme ve babama olayları anlattım ve şunu da ekledim "Şu an hastanede. Ve benden ayrıldı. Ben Boranın peşini asla bırakmam ona sürpriz olarak. Şirketteki odalarımız aynı olduğu için odamızı hazırlıyacağım." Dedim babam şöyle Dedi "Çok haklısın kızım peşini bırakma Boranın ben sana para vereyim odanıza alışveriş yap."Dedi ve elime parayı verdi . Babama "Allah razı olsun babacım"dedim ve yanağından öptüm şirket adresini aldım babamdan babam şöyle Dedi "Hepinizin parası hazırsa oradaki Önder amcana paraları ver.Görüşürüz kızım kendini üzme Bora senin " Dedi ve odadan çıktım aşşağıya Arabaya oturdum. Emlakçı aradı şu eski evin emlakçısı telefonu açtım. "Alo. Hayat hanım eski evinizde bir köpek bulundu tasmada ÇİKOLATA yazıyor"Dedi ben "Aaa biz ÇİKOLATAYI unuttuk. Size bir adres versem oraya getirseniz olur mu?"dedim emlakçı kabul etti. Yeni şirketimize çağırdım. Aslında şirket dememeliyim.Çünkü bizden başka 2 sekreter olacak. Biri Bora benim diyeri Sudem ve Umutun. 2 katlı bir ofis. Alt katta sekreterler olacaktı. Gelmiştik. ÇİKOLATA emlakçının kucağındaydı . ÇİKOLATAYI aldım kucağından. Şirketin dışına baktım.
Ben "İ N A N I L M A Z" dedim hemen ofisin içine girdik. İçeri girince ilk büyük bir 2 kişilik sekreter masası. Hemen üst kata çıktım. Karşımda 2 kapı vardı.Birinde Sudem ve Umut diğerinde Bora ve Hayat yazıyordu. Umut ve Sudem kendi odalarına girdiler. Bende Bora ve benim odaya girdim. Oda gayet büyüktü odada sadece 2 masa vardı. Oturmak için olan şeyler de yoktu. Odadan çıktım.Umutların odasına girdim ve umuta "Umut arabanı alabilir miyim? Benim araba hastanede anahtarını veriyim sana"dedim. Umutun arabasına bindim bagajdan paraları aldım. Ofisin sahibine verdim. Ofis sahibi artık bizdik. Arabaya bindim. AVM ye gittim.
3 saat sonra
Bütün ofis odamız için alşverişimi yaptım. Kendime kırmızı elbise aldım
Arabaya bindim. Baloncu dükkanına gittim.
Bu balonları yaptırdım arkada 1 kamyon dolusu yük vardı. Ofisimize geldik adamlar eşyaları indirmeye başladılar. Umut ve Sudem hastanedelerdi. Onların odasına girdim. Yuhh çoktan eşyaları gelmiş. Sekreter almışlar. Aşağıda masalarında oturuyorlardı. Saat 7:30 akşamdı. Umutu aradım. Ben "Alo Umut boranın olmadığı bir odaya geç"dedim Umut"Tamam geçtim anlat" Dedi ben "Boranın sürprizini hazırladım. Saat 8:00 da ofisimize Bora'yı ailesini ailemi siz gelin ofise ben anca hazırlanırım" dedim Umut "Tamam" Dedi telefonu kapattım. Balonları masalarımızın orta yerine koydum.Lavaboya girdim . Giyinmeye başladım. O kırmızı elbiseyi giydim. Saçımı dalgalandırdım. Kırmızı mat ruj sürdüm. Göz makyajımı yaptım. Hazırdım. Aşağıdan konuşma sesleri geliyordu. Gelmişlerdi. Masamın üstüne oturdum bacak bacak üstüne attım.
Hikâyemi okuyorsunuz teşekkür ederim. Bora Hayatı affedicekmi? (Affetmeyebilir) sadece bunu bilin görüşürüz🖐🏼😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤