Bora ailesi ailem içeri girdi. Herkes susmuştu ben "Ben senin peşini asla bırakmam. Affet beni?!"dedim Bora gülümsedi "Affettim prenses" Dedi Sarıldık. Bora kulağıma yaklaşarak "Çok güzel olmuşsun seni bugün sürpriz bir yere getireceğim" Dedi biz hâlâ sarılıyorduk . Arkadan Boranın ailesi benim ailem Sudem Umut sekreterler alkışlıyordu . Boranın babası "Hadi artık biz yaşlılar eve gidelim gençler takılsın" Dedi aileler aynen dediler. Annem "Sudem annenler uçağa binmişler canım. Hayat ve Sudem eve kaçta gelirsiniz? " Dedi Sudemin ailesi yurt dışına gitmiş ben "Annecim büyük ihtimâl gelmeyiz. Sudemlerin evinde de yatabiliriz" dedim. Odadan aileler çıktılar 2 sekreterde "Efendim izninizle biz çıkalım. Yârın ilk iş günü" Dedi biz tmm çık dedik. Çıktılar. Bora "Hadi bize müsaade" Dedi ve elimden tuttu Sudem "Görüşürüüz. Hayat gece gelirsen bizim eve gel"Dedi Bora beni alışveriş merkezine götürdü bana "Sürprizim için rahat giyinelim."Dedi Kadın butiğine girdik eline hemen beyaz şort aldı.Üstüne kot gömlek. O da beyaz şort aldı üstüne mavi gömlek aldı. Bir de spor ayakkabı aldık. Satın aldıktan sonra kabinde giydik. Elimden tuttu. Arabaya doğru koştuk. Bana "Bu arabayla sürprize gidemeyiz. Babamın şöförünün arabasını isteyeceğim" Dedi Şöförün evine gittik o Arabaya bindik biraz eskiydi arkada kasası vardı. Gelmiştik. Ben "OHAA AŞKIM BURASII MÜTİŞŞ" dedim ve sarıldım. İki yastık alıp kasaya koydu battaniye de çıkardı yattık üstümüzü örtmedik üşüdüğmüzde örtecektik.
...
Sabah gözlerimi açtım . Bora yanımda uyuyordu. Allahım bu tatlılık ne? Yerim ben bunu. Bora yavaş yavaş kalktı. Bora "Günaydın Prenses Arabaya bin seni eve bırakıyım şirkette görüşürüz " Dedi Arabaya bindik. Beni eve bıraktı. Odama girdim.Siyah yırtık pantolon üstüne beyaz sweet bir de ceket giydim ciddi olması için Beyaz stiletto.Saçlarımı düzleştirdim. Odama annem girdi "Günaydın kızım Bora ile nerdeydiniz?" Dedi ben "Yıldızları izlemeye gittik."dedim annem "Hmm peki. Araban nerde?" Dedi ben "Umutta idi. Bora'ya sürpriz yapacaktım. Arabam hastanedeydi. Umut arabasını bana verdi AVM ye o arabayla gittim. Umut arabamı hastaneden aldı. Şirkettedir araba" dedim Dışarda korna sesi geldi camdan baktım. Bora gelmişti ben de aşşağıya indim Bora'ya "Bora aşkım Umutun arabası bende onun ile gelicem " dedim Umutun Arabaya bindim çalıştırdım. Şirkete doğru sürdüm. Geldim. Bora ile el ele tutuşarak girdik. Oradaki Bora ile benim sekreterimiz "Hoşgeldiniz efendim. Hayat hanım bugün bir beyefendi geldi. Şirketinde sizin ile çalışmak istiyor ama sadece sizinle."Dedi ben "İsmi ne?" Dedim sekreter "Can" dediği anda bayıldım.....
Gözlerimi Bora ve benim odada açtım. Hemen ayağa kalktım ve "Ben o şerefsizle asla çalışmam" dedim Bora "Sâkin ol aşkım. Ben de çalıştıttırmam zaten" Dedi Sudem "Bu adam Bora ile konuşan. Bora nın kaza yapmasına sebep olan adam mı?" Dedi Umut "O mu? Bi kere o adam değil"Dedi içeri Can girdi. Bora direk yumruk attı. Can da Bora'ya. Boranın elinden tuttum. Terasa çıkardım. Pansuman çantasını da aldım . Pansuman yapıyordum. Bora "Ahh" Dedi ben "Aşkım canın yanıyor mu?" Dedim Bora "Seni öpersem canım yanmaz" Dedi
Sudem geldi "Can çıktı gelin aşşağıya"Dedi Bora "Tamam. Hadi aşkım" Dedi aşşağıya indik. Odadaydık Bora "Aşkım bu can sana Ne yaptı?" Dedi yutkundum. Bora yanıma geldi ve masaya oturdu. Ben "Biz evlenecektik. Gelinlik bakıyorduk. Ama Can yoktu yanımızda annesi ve annem vardı. Gelinliği giydim kendime bakıyorum. Mesaj geldi." Göz yaşları akıyordu. "Bu mesaj Can ın sekreterinden.Bir fotoğraf ,beni aldatmıştı Can. Bir de konum atmıştı Can. Gelinlikle Arabaya bindim o otele gittim. Odalarını buldum. Can uyuyordu . Kız yoktu ama Canın yanağında pembe ruj izi vardı. O zamanı unutamadım. Öyle işte " dedim gözyaşları iniyordu. Bora bana sarılarak "Ben sana öyle bir şey yapmama SÖZ." Dedi telefonu çaldı Boranın annesi idi. Telefonu açtı konuştu.
(Bu Can)
Bora geldi "Aşkım müşaviriyseniz bugün seni istemeye gelicez" Dedi Ben direk anneme mesaj attım ve "Tamam gelin. Aama daha Ne giycem? Ohooo Bn çıktım bay" dedim kendi arabama bindim. Bora da kendi arabasına bindi. Benim arabanın peşinden geldi. AVM ye vardım. Bora kolumdan tuttu ve "Aşkım sâkin o kadar acele çıktın. N'oluyo?" Dedi ben " isteme var ya tatlım. Çook güzel olmam lazım" dedim Bora "Sen hep güzelsin." Dedi ben "Bak geç kaldım" dedim tuttum Bora'nın elini AVM ye girdik. Starbucksa girip kahve aldık. Bir kaç butiğe girdim bir şeyler aldım. Güzel bir kombindi. Ben "Bora şimdi sıra sende sana alışveriş yapıcaz" dedim ve bir kaç butiğe daha girdik.Alışveriş bitmişti. Ben "Bora bey iyi günler ben eve gidiyorum. Akşam istemede görüşürüz" dedim Bora "Bay bay Hayat hanım sana bir an önce kavuşayım" Dedi ve Arabama bindim eve gittim. Annem "Kızım nerdesin? Kuaför geldi odanda seni bekliyo. Belliki alışveriş yapmışsın. Her şey hazır. Sen değilsin. Koş koş Hadii" Dedi acele ile odama çıktım saçımı yandan dağınık topuz yaptırdım elbise mi giydim.
Kitabın isminin alakası Ne?Alakası Hayat ve Sudemin hiç sevgilisi yoktur. Daha önce çıkma teklifi edilmiştir ama aşık olmadıkları için kabul etmezler ta ki Umut ve Bora karşılarına çıkana kadar. Ya ni sevgilisiz Hayatıma son verdim diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Hayatıma Mola
Random2 kızın hiç sevgilisi olmaması 2 erkek gelip akıllarını karıştırıp AŞIK olmaları❤