4-MHM

31 1 0
                                    

Ne cevap verecekti Bora. Şöyle Dedi "Önemli değil ama çok tatlıydın ve tatlısın da" Dedi. Donup kaldım. Bora çok serbest bir çocuktur.Bora'dan hoşlanmıştım galiba. Şöyle kelimeler azımdan çıktı durduramadım "Sende çok yakışıklısın" deyiverdim. Elimi azıma getirdim ve kapattım.Hemen atıldım "Çok özür dilerim bunlar azımdan çıktı" dedim. Bora şöyle Dedi gülümseyerek "Ne yani yakışıklı değil miyim?" Dedi. Ben şöyle "Yani yakışıklı" demeden yanağımdan öptü. Ona aşık olmuştum. Cebinden papatyalı yüzük çıkardı . En sevdiğim yüzük buydu doğal yüzük.

Azından şu kelimeler çıktı "Benimle bir ömür boyu yaşamaya var Mısın ?" Dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azından şu kelimeler çıktı "Benimle bir ömür boyu yaşamaya var Mısın ?" Dedi. Boynuna sarıldım. Bir elim seruma bağlıydı. Sesim titreyerek "Evett"dedim. Babam ve annem Bora'nın anne ve babası Sudem ve sevgilisi Umut. Odaya girdi . Gülümsüyordu hepsi . Şöyle dedim "Hepiniz çıkma teklifi edeceğini biliyo muydunuz?" Dedim. Hepsi kafasını salladı.Doktor odaya girdi ve "Hayat hanım gâyet iyisiniz taburcu olabilirsiniz.İbrahim bey sizle para işlemlerini yapalım" Dedi. İbrahim ne güzel isim babişimin ismi. Hemşire odaya girdi serumları çıkarmaya geldi . Ben şöyle dedim "Yapmaa acıcaak" dedim . Bora "Korkma aşkım ben yanındayım" Dedi ve elimi tuttu . Serumu çıkardı. Bora telefonunu açtı ve ikimizi çekti. Sosyal medyaya atıcakmış . Kıskansınlar diye. Yerim ben onuu. Çekip attık . Hemen montumu giydim . Çıkışa doğru gittik elimi Bora tutuyordu. Beni arabasına bindirdi benim arabayı Sudem aldı . Umut yani Sudemin sevgilisi de bizim eve geliyordu.
14 dk sonra
Varmıştık Sudem kapıyı açtı. Işıkları yaktık ve ne görelim?
Ev darmadağın Eve hırsız girmiş. Çığlık attım. Bora bana sarıldı. ÇİKOLATA yanımıza geldi ÇİKOLATAYA sarılarak "ÇİKOLATA iyi misin?" Dedim . Umut ve Bora odaları geziyorlardı . Evde 2 yaralı vardı. Bora bana şöyle Dedi "Aşkım 2 hırsızıda ÇİKOLATA ısırmış.Adamlar baygın yerde yatıyorlar." Dedi. Bora'ya sıkıca sarıldım. Bora polisleri aradı ve geldiler . Polis bey bana dönerek "Hayat hanım sakin olun. Köpeğinizin eğitimli olması iyi olmuş eğitimli olmasaydı. Köpeğiniz ölmüştü. " Dedi. Hırsızlar ayılmıştı. Hırsızlara tam dalıyordum arkadan Bora tuttu "Aşkım sâkin ol" Dedi . Ben şöyle dedim "Senin yakışıklılığın susuyorum." Dedim. Polisler 2 hırsızı aldılar ve gittiler. 4 kişi koltuklara oturduk. Ve Sudem şöyle Dedi  "Kanka bu evi satalım 4ümüzde mimarlık okuduk ofis açalım " Dedi. Umut şöyle Dedi "Ben aşkıma katılıyorum. Benim Sudemle odam olur kanka Bora ve Hayat sizin odanız olur"Dedi Umut. Bu fikre herkes uydu. Sudem ailelerimizi aradı konuştu fikirleri uygun buldular. Bora ve Umut ayağa kalktı saat 5:00 Umut şöyle Dedi "Biz artık gidelim" Dedi  Sudem Umutun elinden ben de Bora'nın elini tuttum ve "Bugün burda kalın yarın satmaya giderken yanımızda olursunuz. Şu koltuklarda uyuyun" dedim. Bora ve Umut uygun buldular. Bora'nın yanağını öptüm ve ÇİKOLATAYI alıp odama gittim. Pijamalarımı giydim. Ve yattım aklımda kötü düşünceler vardı.Uykuya daldım. Rüyamda yine eve hırsız giriyodu. Çığlık attım. ÇİKOLATA uyanmıştı odaya Bora girdi arkasından Sudem ve Umut Bora yanıma oturdu ve "Noldu Aşkım?" Dedi  Şöyle dedim "R ü ya ggörddüm çok kkorkkunnççtu" Bora bana sarıldı. Sudem Bora'ya şunu Dedi "Bora ben bugün Hayatla yatıyım" Dedi . Bora "Tmm kızlar ben salondayım"Dedi.ve beni yanağımdan öptü. Sudeme sarılarak uyudum.Sabah olmuştu galiba ayağa kalktım siyah tayt üstüne gri tişört giydim mutfağa doğru ilerledim. Bir de baktım Umut Sudeme Gül almış tabiki Bora da bana gül almış Allahım şu güllere baak. Sarıldım ve dudağından öptüm.

İnşallah beğenirseniz okunma sayısı artmış çok teşekkür ederim oylar da artsın iyi günlerr😻❤

Muhteşem Hayatıma MolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin