Evvet bayanlar karşınız da bennnn taşlamayın biliyorum öyle uzun zamandır yazmıyorum ki hikayeyi yazmayı bıraktığımı düşündünüz soryyy.Aslın da bende öyle düşünüyordum defterden bilgisayara geçirmek çok zor geliyordu.
Hastayım hasta çıkışı yaptım kurstan bu yyüzden de aklıma gelmişken yazayım dedim siz en iyisi bir önceki bölümü gidin bir okuyun derim.
----
- Seni buldum instagram sapığı.
N-ne sahiden bulmuşmuydu.Nasıl ya nasıl buldu,niye şaşırıyorum ki chanyeol hyung söylemiştir.Ve bir bildirim daha...
Ne yazmıştır ki?
"sen hiç kendine bakıyormusun?Sen ve ben :D"
Kendi kendine kuruntu yapmayı kes ve mesaja bak!Şu aptal kız duygularından kurtul ne yazdığını gör ve ona göre depresyon moduna girersin.
-Yani sanırım seni buldum.
Sanırım mı?Bu demek oluyor ki chan hyung söylememişti.Bir bildirim daha hiç düşünmeden açmıştım.
Mesaj chan hyung'dandı:
-Yeni eve geldim.İyimisin?Arkadaşın bana rahatsız olduğunu söyledi.Şey sanırım ben..Kendini iyi hissedince beni aramısın seni merak ediyorum.
Ahh kesinlikle çıldırıcağım tamam zaten hafif çatlaklık var ama bu gidişle toptan sıyıracağım.Eslem beni bakırköy deliler hastenesine gönder beni ancak orası paklak gibi görünüyor bu gidişle T.T
Zaten içtiğim uyku hapının etkisi hala üzerimde,en iyisi gidip uyumak ee ne demiş büyüklerimiz sabah ola hayır doğa...Yokya o hayır doğa değildi sankim,aman be her neyse ne sanki tek derdim bu kaldı.
uyku Let's gooooo... :D
-Sabah-
-Allah aşkına ne oluyor?
-Ne olacak seni uyandırmaya çalışıyorum.
-Böyle hayvancamı?İki gündür deprem olur gibi ne dürtüyorsun be!
-Ayy prensesim.İstersen başka yollarım da var ne dersin ha?
-Aman aman kalsın,şimdi defol giyineceğim.
-Bu demek olyor ki geliyorsun.
-Evet.
-İyi bekliyorum acele et.
-Bekleme,sen git ben tek geleceğim.
-Hayır bekleyeceğim.
-Yalnız bırak beni işlerim var.
-Ne işleriymiş bu?Hem provalarımız var.
-Biliyorum izin isteyeceğim.
-Ne izni,neden? Bir yerin mi ağrıyor?Yoksa hastamısın?
-hayır sadece dün ki olayları açıklığa kavuşturmalıyım.Yoksa hasta olacağım ama beyinsel.
-Lee soo man dan bahsediyoruz izin verecekmi dersin.
-Doğru diyorsun bak o mendeburu unutmuştum.
-PEki kabul ediyorum.
-neyi be?
-Sana yardım etmeyi ve kurbanlık koyun olmayı
-Birincisi senden olsa olsa boğa olur koyun değil. :D
-Vazgeçicem bak.
-Aman iyi.Ee nasıl yardım edecen anlet hele.
-Yardım edersen beni affedecen mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram Sapığı'M
Short Story"O xiumin'in bir bakıma gizli sapığı,xiumin'in fake olan hesabını bulunca hemen kendisine bir hesap açtı ve tüm korkularıyla yüzleşerek ilk mesajını attı." -heyy kapıda sıcacık baozi var yapman gereken dışarı çıkıp onu almak,Afiyet olsun^^ "Sm'in so...