Bölüm yazısı'nın yanın da gördüğünüz üzere gülşah intihar ediyor.Kendizi her şeye hazırlamanız için bu önizlemeyi yazıyorum.Ve siz den ricam yeni bölüm gelmesi için yorum yapmanız ve kankiciklerinize exo-l ciklere tavsiye etmenizdir.İyi okumacıklaar.;)
-------
Gülşah gideli neredeyse bir saat oldu.Ona biraz çalışıp sonra geleceğimi söylemiştim fakat beni pek de taktığını zannetmiyorum.Düşünüyorum da ben yokken kesin marketi aramış bir sürü abur-cubur sipariş edip bir de korku filmi açmıştır.O kendi çapın da böyle yaparak acısını daha çok hafiflettiğini söylüyor.
Ben de gitmek için hazırlanırken bir iki defa kapı tıklatıldı.Bunun üzerine kapıya doğru ilerleyerek kapıyı açtığım da karşım da onu görmeyi beklemiyordum.(-Hayır öküz d.o diyil jasjajs-)
-Merhaba
-Merhaba chanyeol-shi
-Ben gulsah'a bakmıştım.
Gülşah burada değil rahatsız olduğu için eve gitti.
-Rahatsız mı benim yanım iken bir şeyi yoktu.
-Evet daha sonra rahatsızlaştı.
-Çok mu kötü?
-Hayır sadece başı ağrıyordu.Siz ne için gelmiştiniz?
-Gulsah telefonunu unutmuştu da onu vermek için gelmiştim.
-Ben alayım onu.
-Hayır kendisine versem daha iyi olur.
-Verin lütfen ben onun kardeşiyim.
-Pekala ona beni aramasını söylermisiniz.
-Tabii ki söylerim -kısık bir sesle- ama arayacağını sanmıyorum.
-Efendim.
-Önemli değil.
-Peki iyi günler.
-Sizede.
(-Oha eso resmen karşın da chan var ve sen remiiyettesin çoh sakinsin olum instagram da takipçisi 7.4m olan bir insan la o yuhh sana-)
Chanyeol gittikten sonra ben de çantamı alarak çıktım.Giderken bildirim sesi gelmişti lakin benim telefonuma ait değildi.Gülşah'ın telefonunu açtığım da gelen bildirim xıumin den di.
-Baksam mı? Yok yok bakmayayım şimdi bu baktığımı öğrenirse beni parçalar. Ama bir gün kesinlikle okuyacağım 😉
----
Evin kapısını açtığım da kulaklarımı son ses çığlık ve burnumu da kötü kokular algılaması için hazırlamıştım fakat,ortada kulaklarımı dolduran ne bir çığlık ne de bir kötü koku vardı.Ortam da gayet sessizlik ve evin kendine has olan kookusu vardı.
Yoksa bu evde değilmiy di?
-Gülşah...Heyy öküzcük.
Nerdesiiin?
Hayır bunun telefonu da bende şimdi arayamam da.Üzerimdekileri çıkarttıktan sonra öküzün odasına yöneldim.
kapıyı açınca işittiğim hafif sesle banyoya doğru yöneldim.İşittiğim ses bir fon'du.İyice dinledikten sonra bunun filmler de arka plan da çalan ölüm müziği olduğunu anlayınca kapıya iki kez vurdum,ses gelmeyince kapıyı açarak içeri girdim.Ama karşımda bu manzarayla karşılaşmayı beklemiyordum.
Gülmelimiydim yoksa paniklemelimiydim?Sanırım gülmeliyim.Size onun nasıl bir şekilde olduğunu tarif edeyim.Lavabo suyla doldurulmuş ve o lavabo'nun içerisine içerisine bir şeyden korkunca başını toprağ'agömen deve kuşu misali gülşah da başını lavaboya gömmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram Sapığı'M
Kısa Hikaye"O xiumin'in bir bakıma gizli sapığı,xiumin'in fake olan hesabını bulunca hemen kendisine bir hesap açtı ve tüm korkularıyla yüzleşerek ilk mesajını attı." -heyy kapıda sıcacık baozi var yapman gereken dışarı çıkıp onu almak,Afiyet olsun^^ "Sm'in so...