Eklediğim şarkilari dinliyormusunuz??Dinleyin😂😘
melikesahkulubey sana ithaf ediyorum😍Chan hyung'la eve girmiştik ev oldukca temiz ve düzenliydi.Eşyalara baktığınız zaman az kullanılmış oldugunu anlıyordunuz.
G-Hyung bu ev neci?
C-Kareteci jsjd
-Rabbim neydi günahım..
-Ahahh ara sıra bazı şeylerden kaçtığım ev.
-Peki kimin?
-Benim.
-Yani senin üstüne değildir değil mi olsa sasaeng'lerin bulurlardı.
-Aferim. Evet benim üstüme değil.
-Anladım.
-Araba da bir şeyler diyordun,benim neyden haberim yok ve neden gecen gün yanımdan apar topar kaçtın?
-Önemli değil boşver.
-Peki o zaman bana xiumin hyung'un gizli hesabını nereden bildiğini soylemek istersin ne dersin ha?
-Biliyorsun...
-Neyi hyung'un hesabını mı?
-Tabii ki de hayır hyung'la konustuğumu.
-Hayir yani sen telefonu bıraktığın gun dm den mesaj gelmişti baktıgımda xiumin hyung'un hesabıydı oradan biliyorum.
-Aaa anladım.Yani haberin yoktu
-Yaw neyden haberim yok bana bir anlatsana sen her şeyi.
-Peki anlatacağım ama aramizda sır olarak kalacak.
-Peki söz.
Ona en başından sonuna kadar her şeyi anlatmıştım,surat ifadesi beni dinlerken arada güluyor arada şaşırıyordu.
-Cidden hyung,xiumin oppa size soylemedimi?
-Oppa mı?
-Evet
-Hani oppa kelimesini sevmiyordun.
-Sadece xiumin de seviyorum.Onda itici gelmiyor.
-Hayır soylemedi hatta bahsetmedi bile normal de de pek anlatmaz zaten.
-Anladım peki sen onun hesap adını gordüğün de ona neden sormadın?
-Seninle konuşmak istedim.
-Düşüncesiz değilmişsin sjjsj
-Hakaretmiydi iltifat mi cadı.
-nosol ostorson.
-o ne biçim konusma be bogulur gibi
-sonono
-Poko
-jdjdj 😂😂
Hyung peki xiumin oppa da hiç degişiklik fark ettinmi?
-Ne gibi ?
-Hani bir insan birisiyle konuştuğun da hareketleri değişirmiş ya onun gibi işte.
-Aslinda xiumin hyung telefonuyla pek ugraşan yada öyle sıksık birisiyle mesajlaşan birisi değildir.Bu ara canı oldukca sıkkındı malum comeback imiz var ve bunun için çok calışıyoruz.Ama her arada telefonuna sıklıkla bakiyor ve birisiyle mesajlaşıyordu ve mesajlaşırkende hafif bir tebessüm oluyor yüzünde.
-Cidden mi 😍
-Evet hatta bir gün sehun ona hyung sevgilinlemi mesajlaşıyorsun dediğinde.
Sanane diye terslemisti,o zaman bir bayanla konuştuğunu anladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram Sapığı'M
Historia Corta"O xiumin'in bir bakıma gizli sapığı,xiumin'in fake olan hesabını bulunca hemen kendisine bir hesap açtı ve tüm korkularıyla yüzleşerek ilk mesajını attı." -heyy kapıda sıcacık baozi var yapman gereken dışarı çıkıp onu almak,Afiyet olsun^^ "Sm'in so...