xBaozix-ya ne dedim ki ben şimdi
Minseok-shi mi?Mikyway-Ne mi dedin ne demedin ki!
Çaylak,kardeş,velet,hobae,çömezxBaozix- öyle değilmisin?
Mikyway-Evet öyleyim,ama ben sana seni sevdiğimi söylüyorum bir düşünsene sen beni severken ben sana sunbae,oppa diye hitap etsem nasıl olurdu?
xBaozix-Ben böyle düşünmemistim,kırılacağını tahmin etmemiştim
Mikyway-Her neyse gitmem lazım sunbae.
xBaozix-Sunbae mi?
Oppa ya ne oldu?Bana bu şekiller de hitap etmesi normal di,ama onu sevdiğimi hoşlandığımı söylemiştim ona her ne kadar kırılmak da hakkım olmasa da kırılıyor du işte kalbim.
-Böyle düşünceli bir şekilde kiminle mesajlaşıyorsun?
-chan hyung gelmişsin.
-Evet yaklaşık 5 dakika oluyor çıkarttığım ayak seslerini bile fark etmedin.
Telefonumu göstererek:
-fazla dalmışım
-Oldukça iyi misin?
-Evet iyiyim neden ki?
-pek de öyle durmuyorsun geldiğimden beri'dir suraton düşük ve mutsuz.
-Çok mu belli?
-Fazlasıyla ne oldu?
-Önemli değil.
-Telefondaki kişiyle mi alakalı,tartıştınız mı?
-Tartışmak değil.
-Anlaşılana göre sen anlatmayacaksın,ver bakalım şu telefonu bana.
-Tabii ki de hayır.
-Dın!Yanlış cevap benim çalışma müddetim de bu suratla duramazsın ve benim donsaen'gimi kim bu hale getirmiş öğrenelim bakalım.
-Ben iyiyim harikayım 10 numara perfecttim.
-Ver şunu bana gulsah.
-No.
-Zormu kullanayım.
-No.
-Gel buraya..
Diyerek kocaman bir adom attın bana doğru. Yakalanmamalıyım telefonumu almamalı eyvah ya görürse kaçmalıyım ama onun kocaman kolları çoktan yakalamıştı beni.
-Ya!Hyung bıraksana.
-Madem sebebini söylemiyorsun bende bunu öğreneceğim.
-Peki,peki bırak söyleyeceğim.
-İnanmıyorum kesin bir şeyler uyduracaksın.
-Bırak şunu ya!
-Asla sen bırak.
-Ya hyung!Telefonu ma bir şey olacak.
-Ben de aynısını söylüyorum bırak işte.
-İnat etme benimle ben boğa burcuyum.
-Çok geç ettim bile.
En sonun da telefonumu öyle bir çekmiştiki bir şey oldu sandığım esna da telefonu elimden çekip almıştı.
-Ver şunu.
-Ne yani telefonuna şifre koymuyormusun?
-Bundan sonra kesin koyacağım.
-Dururmusun işimi halledemiyorum.
-Versene şunu bana
-Wayy canına az önceki ses senden mi çıktı?
Telefonumu almak için çabalarken birden o küçük ve çekik gözlerini bana dikti ve;
-Mikway.?
Görmüş hesabımı görmüş bitti her şey bitti.Kim olduğum ortaya çıkacak ve ben herkese rezil olacağım.
-Baek,baek
-ne oldu chan?
-Xiumin hyu g'un sapığı olan stajyeri buldum.
Sehun,kai,chen,baek;
-Kimmiş??-Benim çalıştığım türk stajyer varya
-şu senin üzerine uçan mı?
-Hah işte o.
-Vayy canınaa...
Hayal edebiliyorum Exo'nun odasında ki konuşulacak tek konu olacağımı göre biliyorum.
Her şey bitti.Halbu ki benim ne hayallerim vardı kitaplar da böyle olmuyor du ki.Daha oppam'la düzgün konusamamıştım bile hayallerim bir balon oldu ve ipi ellerimin ucundan kayıyor hissediyorum.----
Uzun bir aradan sonra sizlerle olmak güzel nasılsınız yeni bölümü beğendinizmi?Channiemiz ne yapacak sizce xiu'ya söyleyecek mi?her şeyi.Okulunuz nasıl gidiyor havalar bir bozuyor ve düzeliyor ülkemiz oldukça karışık bu aralar lütfen dikkatli olun Allaha sığınmadan dışariya çikmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram Sapığı'M
Cerita Pendek"O xiumin'in bir bakıma gizli sapığı,xiumin'in fake olan hesabını bulunca hemen kendisine bir hesap açtı ve tüm korkularıyla yüzleşerek ilk mesajını attı." -heyy kapıda sıcacık baozi var yapman gereken dışarı çıkıp onu almak,Afiyet olsun^^ "Sm'in so...