Chan hyung'un yanından nasıl ayrıldığımı bilmiyorum.Hemen pratik odasına doğru koşmaya başladım.Odanın kapısını açtım içeri girmeden önce kimse geliyormu diye baktım iyice paranoyak olmuştum.
Eslem-Ne oluyor kızım ne bu hal?
-Ben de bilmiyorum tek şey her şeyin bittiği.
-Ne demek bitti?Ecel mi geldi kapına.
-O olsa yine iyi
-Bilinmeyen denklemmi çözüyorum ne lan bu adam akıllı anlat.
-C-chan hyung telefonumu aldı ve instagramımı gördü.
-Ne!Oha.
-yaa ne yapacağım şimdi ben.
-Sen bir telefonunu versene.
Telefonu almak için elimi cebime attım bir de ne olsun o sert kaygan yüzlü telefonu hissedemeyince ceplerime baktım olamaaaz.
-Versene.
-yok.
-Ne yok.
-Telefon lanet olsun çıkarken almayı unutmuşum.
-Ne yuh malmısın sen!
-Ne ne yapayım bir an aceleyle ayrıldım.Hem kurcalamazki.
-Ya mesaj gelirse ekran da xiu yazisini görünce ya açıp okursa.Mesajları
-Işte o zaman kesin bittim ben.
Yetişin komşularrr ellerin içerisin de galdım yaneyrum.
Anam zati hep derdi gavurları sevince ne olacak elin gavurları bir gün başın yanacak diye al işte al bak ne oldu rezaletin dibine vuruyorum debuttan önce...×Chanyeol×
Ne yani altı üstü instagram hesabını öğrendim niye böyle tepki verdi ki?
Telefonu da ben de bıraktı.En iyisi götürüp vereyim.O esnada telefona mesaj gelir.
Ekrana baktığım da instagram dan mesaj gelmişti yoksa bu gulsah'in tartıştığı kişimi bence o dur biraz onunla konuşalım bakalım kimmiş neciymiş.
İnstagramı açıp dm'ye giren chanyeol gördükleriyle o çekik ve hafif yuvarlak gözleri olabildiğince açılmış ekranda ki mesajı atan kişinin nickin de takılı kalmışti bu bu onun hyungunun gizli hesabıy dı!😮
XBaozix-Hala kırgınmısın?
---
Spoileri bölüme dönüştüren ben hayırlı geceler.Xıumincagazimin dogumgunu bölümü Birnsan8 'e itaf ediyorum.Aman Allah'im işler iyice karisiyor peki xiunun mesajina chan cevap verirmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram Sapığı'M
Conto"O xiumin'in bir bakıma gizli sapığı,xiumin'in fake olan hesabını bulunca hemen kendisine bir hesap açtı ve tüm korkularıyla yüzleşerek ilk mesajını attı." -heyy kapıda sıcacık baozi var yapman gereken dışarı çıkıp onu almak,Afiyet olsun^^ "Sm'in so...