1 osa

178 7 2
                                    

Tere minu nimi on Claudia ja ma nägin ükskord üht maailma paremat unenägu mis ültse olnud on mul ,se algas siis ühel halavl päeval.

Vihma sadas,lõi välku ja veel lisaks müristas ka istusin aknalauapeal ja mõtlesin mida teha kuna olin juba 18 võin teha mida tahan ilma et mind keegi keelaks.Korraga tuli pähe reisile minna kuid siis vaatasin oma rahakotti ja seal oli 10 eurot kuna raiskasinkogu oma 30 eurot ära mis kuus muidu sain aga kuna olen nüüd täiskasvanud ei saa enam kuus raha  läksin jälle akna juurde see kord seisin,siis aga koputas ema uksele ja ütles et kell on palju et ma magama läheks kuid kell oli alles 11 õhtul vaidlesin talle aga vastu ja viskasin ta toast välja.Ta istus veel uks taga ja ütles et kuni ma seal elan pean ma täitma seda mida ta soovib kuigi ole 18 või muidu võin välja kolida.Mu ema on eri kuri kuna isa on teise naisega juba 5 kuud ja emps on õnnetu ja vihane ja seda ta elab minu peal välja kuna olen ainus laps peres.Siis hakkas aga ema ukse taga nuttma ja vajus maha istuli tegin ukse lahti ja kallistasin teda ning palusin vabandust ka tema tegi seda, ma saan ju aru temas isa mineku pärast ja minu ülbuse pärast on ta juba väsinud  ja veel töö ja kodu.....ÕUDNE.Saatsin ta siis diivanile istuma ja läksin oma tuppa magama kuid ma ei saanud ültse und ma vaatasin mingi pooltunndi oma seinal asetsevat 1D pilti ja siis jäin magama.

Unenägu

Nägin unes et ema ja isa olid koos ning õnnelikud ja et me kolisime Lonndonisse mul oli küll kahju oma parimate sõprade juurest lahkuda aga jh ma sain neile ju iga kell külla tulla.Me kolisime oma väiksest ja kitsast korterist minema suurde majja see oli vale ja musta katusega ning seal oli kaks korrust,kui seda nägin kiljusin õnnest.

2nädala pärast

Kaks nädalat oli möödas kui ma välja  läksin.Ma läksin tagahoovi basseini see oli hiigel suur.Siis tuli aga ema õue lilli kastma ja rääkis.E:Kas sa olednäinud seda ilusat kutti kes meil kõrval aias elavad.

Ma vaatasin siis ja seal oli.....

Claudia imeline unenägu Niall Horanist.Where stories live. Discover now