Läksin siis oma tuppa ja heitsin voodisse pikali,kuid ei suutnud magama jääda,mõtlesin ainult Niallile.Lõpuks jäin siiski magama.Kui hommikul emps ülesse äratasi mind oli kell juba 11.05 tõusin ruttu püsti ning jooksin alla ei jõudnud isegi emale hommikust öeldaläksin sööma kus istusid ka õde ja isa ,siis tulli ka ema alla ja me hakkasime hommikust sööma.Kui olin ära söönud oli kell juba 11.15.Läksin siis vannituppa ning tegin enndale krunni ja meikisin ära ning ka pesin hammbad ära.Siis oli kell juba 11.50.Läksin oma tuppa kapi juurde ning otsisin välja lühikesed püksid (valget värvi) ning pluusi(roosat värvi ja alt kollakas ja üks suur kiri ka peal).Panin aga riitese,võtsin oma käekotti ning läksin alla ja panin plätud jälga.Kell oli juba palju ehk siis 12.10.Jooksin ruttu kõrvaltänavasse asuvasse parki ,kuid Nialli polnud istusin siis pingile ootasin mingi 15 minta kuid teda ei tullnud mõtlesin et ta tegi nalja.Kui hakkasin aga huuli värvima kukkus mul huulepulk maha kui keegi äkki pani oma käed mu silmade ette tõusin tagasi püsti ning kui ümmber pöörasin ei teinud silmi siis ka lahti vaid antsin sellele tundmatule musi suule kui aga silmad lahti tegin oli seal mingi prükkar oli jumala hämminuks et antsin talle kõrvakiilu ning kõnndisin teise pingi juurde siis oli kell aga peaaegu üks hakkasin juba nuttma kuna sain aru et ta tegi nalja ning istusin pingile ja nutsin siis tuli aga keegi jälle mu selja taha ja pani käed silmade ette mõtsin kohe et sama mees.Siis aga tõusin püsti ning keerasin ümmber kui see inimene avas mu silmad oli seal Niall käes šokolaadi karp, ta ulatas selle mulle ning ma antsin talle suupeale musi ning kallistasin teda ja ütlesin aitäh.Siis aga istusime pingile ning ma tegin kommikarbi lahti.Kui need ära sõimeläksime jalutasime edasi ,ma saanud algul midagi aru.Kuid siis ta jäi seisma ning ütles,,Tead miks ma sind siia kutsusin",,mkm"vaatasin talle otsa üllatunud näoga.Paar minutit oli aga vaikus siis aga ta ütles mulee,,sellepärast et kui ma sind hommikul nägin hakkasid sa mullekohe meeldima ja ühe sõnagasa meeldid mulle ja kas sa tahad minuga käima hakata"vaatasin talle otsa ning kallistasin teda ja vastasin jaatavalt.Olime mõlemad nii õnnelikud.Siis aga jalutas meile vastu mees kes müüs õhupalle tall oli terve peotäis neid.Me jäime seisma ning ta ostis kõik need õhupallid mulle neid oli mingi 20 tükki või nats rohkem siis aga läksime puude juurest eemale ning lasime need koos taevasse lahti.See oli nii armas.Me jalutasime mingi 3 tundi kui lõpuks hakkas meil igav ning meläksime sööma kohvikusse.Võtsime seal mõlemad kohvi ja pitzzat ja magustoiduks jäätisekokteili kuna päev oli palav.Kui olime ära söönud leppisime kokku et saame homme ka kokku ikka samas kohas aga ainult kell üks.Läksime siis koos koja muidugi käest kinni ,minu aja ees suudles ta mind suule ummbes 30 sekundit.Siis aga kallistasin teda ning jooksin tuppa.Olin näost nii punane ja õnnelik et kui tuppaastusin ei saanud sõnagi suust.