Siis aga helises ukse kell ja ma läksin avasin seal oli meie naabrid kes kõrval majas elasid Nialli pere ütlesin viisakalt tere ning lasin nad sisse kuid Nialli ei olnud.Olin siis nii pettunud.Juhatasin külalised ,siis söögituppakus ootasid neid ema,isa ning Liisa. Kõik istusid lauda kuid ma ütlesin emale et mul on paha olla ning ,et ma ei taha süüa ja läksin siis ülesse.Läksin ning pikutasin oma toas voodipeal ning panin teleka tööle ja võtsin arvuti sülle ja läksin fb,endal nutumaik lausa kurgus.Ema ja teised istusid lauas ja rääkisid omavahelning naersid,õde ja Nialli vend Jim mängisid elutoas aga lauamängu ,aga mina istusin oma toas nagu loll.Lõpuks hakkas mul igav ning võtsin pleedi ja panin endale peale ning läksin ja istusin rõdul.Siis aga koputas keegi minu uksele,ma ei tahtnud küll eriti minna kuid läksin seal oli ema ta ütles et mulle tuli külaline ja et ta tuleb kohe üles,olin suht jahmunud näoga aga arvasin et Isabella jätsin ukse lahti ja läksin tagasi rõdule.Istusin seal mingi 5 minta,mõtsin kesküll nii kaua siis ülese tuleb kuid eritit ei huvitanud ka kes tuleb siis ütles aga mingi mees hääl,,Tere"pöörasin ümber ja seal oli Niall,vaatasin talle mingi 5 minutit suu ammmuli otsa ja vastasin siis ka et viisakas mulje jääks,,Tere"ka tema oli suht imeliku näoga kuid suht julge ta hakkas mult kõike küsima,,Mis su nimi on",,Kui vana sa oled",,Miks sa rõdul istud" ja siis ,,Kuidas läheb"nagu sõber.Ma ei hakanud vaikima ka siis ja vastasin ja küsisin talt sama.....................................................Kui olime asjad ära rääkinud ja juba sõbrad tuli ta edasi ning istus mu koolilaua taga asetsevale toolile.Mul oli suht imelik küsida talt aga küsisin talt aurogrammi,ta oli jumala lahke ning anndis mullle käele ning paberile.Siis aga hakkasime nsm rääkima.
Sorry et täna nii lühike aga järgmine kord pikem.