Sai ikka palju nalja ,see oli äge ,siis olikell äkki palju ja nad pidid koju minema ma läksin ka siis ukse juurde neid saatma ja kui Niall oli lahkumas tegi ta millegi pärast mulle kalli ning pistis mu taskusse mingi paberi ning sosistas kõrva ruttu et loeksin seda.Ma ei hakanud siis midagi ütlema,ta lasi must lahti ning läks siis,ema ja isa vaatasid mind imeliku näoga,kuid ei öelnud mind ei huvitanud see põrmugi mind huvias rohkem see kiri läksin siisruttu oma tuppa ning keerasin ukse lukku ja istsin voodi peale ja võtsin kirja taskust välja seal oli kirjas,,Kallis Claudiakui sul oli minuga täna tore siis saame homme kokku kell 12 pargis(mis asub teisel tänaval)mul on sulle midagi tähtsat ja isiklikku öelda".Olin nii elevil,ei osanud isegi midagi teha panin kirja lauapeale ja võtsin arvuti ning hakkasin Isabellale kirjutama et ma saan homme Nialliga kokku ja tal on mulle midagi tähtsat öelda.Ka tema oli elevil siis aga logisin fb välja ning panin arvuti maha ja läksin pesema et homme ilus välja näeks.Kui olin teel vannituppakuulsin juhuslikult ema ja isekõnet peal läksin ja istusin tasakesi trepile et paremini kuuleks mida naad minust räägivad,,Kallis kas sa nägid Claudia ilmet ja Nialli nagu armunud oleksid"rääkis ema,,Oli jh panin seda tähele isegi kallistasid aga jh noorte asi ärme ennast sinna segame ta juba suur tüdruk",,Olen nõus malähen magama nüüd"ning ema anndis isale põsemusi ning kalli ja hakkas ülesse tulema jooksin ruttu vannituppa ja panin ukse lukku ja läksin mullivanni.Vedelesin seal mingi tund aega lõpuks kui välja tulin oli kell tapselt 00.00.