2osa

154 7 3
                                    

Ma vaatasin ja seal oli.....appi kuulusast bändist Niall Horan.....................äääääää ta oli nii nunnu ta mängis oma väikse vennaga jalkat.Ma jäin  teda mingi 10 minta suu ammuli vahtima ta oli lihtsalt nii nunnu ja esiteks ma olen alati tahtnud temaga kohtuda. Ema küsis ,,mis juhtus" kuid mina vastasin ,,too arvuti pls". Emps vaatas jahunult otsa kuid läks tuppa jatõi arvuti ja küsis,,Mis juhtus jamiks sul seda vaja läks "ma vaatasin talle otsa kuid ei oskanud midagi vastata,, mmmmm ei midagi ei juhtunud ja  jaaaa arvutit läks mul vaja kuna ää mul on igav" vot nii ma talle ütlesin ta läks midagi lausumata tuppa, ma tegin siis otse kohe Niallist pilti ja saatsin oma sõbrannale kes fännab ka  teda räigelt ta elab küll ka minu naabruses kuid ma arvan et ta ei tea seda et Niall on mu naaber, mu sõbranna nimi on Isabella, ta on sama vana kui mina ainult kuu aega vanem aga suva ju. Kui olin saatsin talle pildi hakkasin Nialli kohta rohkem uurima ja lugema netis oli kirjas et ta on 20, tal on nelja liikmeline perekond ehk siis on tal väike vend,ema,isa ja muidugi tema. Läksin siis tuppa sest väljas oli juba palava ja äikest hakkas lööma.Kui tuppa jõutsin hüüdis ema,,kas sa süüa tahad Claudia"ma läksin kööki ja seal oli ema vastasin siis talle,,ok aga oleneb mis söögiks on"ema nägi siis et ma olen köögis ja ütles,,no tegelt ma mõtlesin teha näiteks praegu praekartulit ja külmkoore kastet aga sa pead siis poodi jalutama" vaatasin talle suhteliselt jahunud näoga otsa,,noooooo okei siis aga kas ma saan selle eest ka taskuraha pliis kas või nats"ema läks siis köögist välja oma tuppa ja vaatas rahakotti ning tuli kööki tagasi,,okei saad siis natuke nagu palusid, sobib"mõtsin nats,,ok"siis ema ütles,,lippa nüüd poodi muidu lõunasöök tuleb hiljem ja kui tubli oled tulevad õhtul külalised"ma läksin siis oma tuppa vahetasin riided ära ja meikisin ära ning läksin poodi tervetee kui poodi kõnndisin mõtlesin kes küll külla meile tulevad aga eriti ei huvitanud kinndlasti mingid igavad inimesed kes siis ikka.Käisin poes mingi 50 minta kuna oin eri aeglane tegelt kõnnib sinna 5 minta aga mina kõnndisin 10-15 min ja poes istusin ka 20-30minta.Kui koju jõutsin oli nii väsinud  viisin toidu kööki ning läksin elutuppa seal oli mu väike õde kes on 9 ja ta vaatas telekast just Titanicut,istusin siis tema kõrvale ja me vaatasime koos seda ja ka nutsime,see lihtsalt nii hea film siis tuli aga ema sinna ja ütles,,Liisa ja Claudia minge vahetage riided meile tulevad 30 minta pärast külalised,ruttu ruttu ülesse ja vahetage riided ära"me vedasime siis õega end diivanilt püsti ja läksime ülesse vahetama  riideid.Mul läks mingi 20 minta aega kui valmis sain kui sain valmis ja läksin alla kõik oli nii ilus ja särav laud oli kaetud.Laual oli praad ja puha nagu jõulud.Siis helises uksekell ning ma läksin ja avasin ukse ja seal oli................

Claudia imeline unenägu Niall Horanist.Where stories live. Discover now