7osa

90 6 1
                                    

Läksime Nialliga alla.Niall tegi mindka oma õega tuttavaks-kui aus olla on ta õde väga tore, ta õe nimi on Sandra.Ootasime juba pea 2 tunndi kui lõpuks tuli arsti ning ütles et nad mõlemad on tervad ainult ,et minu õel on käeluu murd ja Nialli vennal on jalaluu murd.Olime õnnelikkud ,et midagi hullu ei olnud.Meie Niall,mina ja Sandra läksime koju ,vanemad ,aga jäid sinna.Kui olin koju jõudnud  helises aga mu telefon-see oli Niall-ta kustsus mind välja.Kui kokku saime läksime parki ning ostsime jäätised ja istusime pingile.Rääkisime juttu kui järsku tuli sinna Nialli eelmine tüdruk.Ta oli väga kuri Nialli peale ta-ta tiris Nialli pluusist ning viis ta ta eemale ,et rääkida.Nägin kuidas ta karjus ja järsku hakkas Nialli löömaning mind solvama.Jooksin sinna ning sõimasin sellel tüdrukul näo täis ta ehmus ning jooksis minema.Niall oli ehmunud näoga  ta seletas mulle et ta ei tea kes see tüdruk on,sain temast aru.Ma vaatasin kella kui korraga oli kell juba päris palju,hakkasime ,siis kodu poole kõndima.Kui maja ees olime nägin et meil kodus tuled põlevad-läksin tuppa ning seal olid vanemad ja õde.Kallistasin õde,kuna mul oli tast kahju.Kui olin teda ära kallistanud läksin pesemaning siis magama.Hommikulärkasin telefoni helina peale,see kes helistas oli tädi kes elab praegu Rootsis.Võtsin kõne vastu ning sealt kostis tädi hääl,,No tere Claudia",,Tere tere tädi Mari",,No kuidas sul läheb siis Claudiake",,Hästi",,No siis on tore aga kas sa tead miks ma ülte helistan",,Ei",,Kuna su ema ehk mu õde vastu ei võta helistasin ma sulle tahtsin öelda et tulen täna teile"Jajah tore",,Aaa see ka et maolen 2 tunni pärast kohal",,Ei nh veel toredam-oota mida ,juba ,ok tsauu mul hakkas kiire"lõpetasin kõne ning jooksin ruttu alla emale ja isale ütlema-nad olid nii hämmeldunud kui järsku hakkasid ruttu tegutsema.Tädi Mari on mul üks kõige õutsamaid tädisi kes ültse on, näiteks mis mulle tema juures ei meeldi on see et ta armastab ainult puhtust ja puhtust ja siis veel kui tema siin on ei saa mulle keegi külla tulla kuna ta teeb mul koheselt margi täis,ka ta välja nägemine on vääääga imelik:seljas on tal maani ja puhhvis punane kleit mdea mis ajastu oma ja peas on tal kübar aa ja tal on musta värvi juuksed.Hakkasin ka ise tegutsema:läksin pesema ja koristama ning vahetasin riided ära ,kui vaatasin et kell on juba pärispalju-kell oli üks.Tahtsin enne tädit kodust ära saada kui järsku helises ukse kell ja seal oli..........

Claudia imeline unenägu Niall Horanist.Where stories live. Discover now