8. Wszystko dobrze?

531 35 20
                                    

*parę miesięcy później*

Dzisiaj miał zacząć sie Young Stars on Tour. Remo z synem przygotowywali się już od 30 minut. Następnym elementem przygotowań było obudzenie Mai co było bardzo trudne. Dziewczyna ma naprawdę twardy sen. Po 5 minutach walki z obudzeniem blondynki Remo sie poddał. Wyszedł z pokoju Mai, a obudzenie jej zostawił Dominikowi, który uporał się z tym w 30 sekund. Wystarczyło dziewczynę lekko pocałować.

-Wstawaj Majuuuuś~~
-Jeszcze chwilkeeee~
-Nie. Dzisiaj jest pierwszy dzień YSoT.
-No wiem. Ale jeszcze pięć minuuut~~
-Nieee~~

Chłopak zaczął bezlitośnie łaskotać dziewczynę. Ona tylko zaczęła piszczeć.

-Dominik! Skończ!
-To wstań.
-Już wstaje, widzisz? -mówiąc to dziewczyna wyszła z łóżka i podniosła ręce do góry.
-Tak, widzę. Ubieraj się. Za 15 minut jedziemy. Spakowałem Ci wszystko. W kuchni na blacie leżą dla Ciebie kanapki z nutellą. Czekam na dole.

Dominik pełen dumy zszedł na dół do kuchni i czekał na dziewczynę, która ogarnęła sie w 10 minut i dołączyła do niego. Zjadła przydzieloną jej porcje kanapek i poszła za Dominikiem do samochodu.

*W tym samym czasie w autokarze bam, podczas drogi do Polski*

-Josh. Wszystko dobrze? (idk. czy jest ktoś taki 😂 Ale tak nazwałam perkusistę ~~autorka)
-Nie najlepiej Charlie. Chyba nie będę w stanie grac, przepraszam.
-Nie przejmuj sie. Widzę, że rozkłada Cie jakaś choroba. Pogadam z Remkiem, może on na to cos poradzi.

*na miejscu koncertu*

-Cześć Leo, cześć Charlie. -przywitał od progu chłopaków Remo.
-Hej Remo. Mamy problem. Nasz perkusista się rozchorował, a bez niego będzie ciężko nam wystąpić.
-Chyba rozwiązałem wasz problem na wstępie. Chodźcie za mną.

Remo zaprowadził chłopaków przed już wybudowaną scenę. Na scenie rozstawione już były sprzęty w tym perkusja. Na perkusji, od kiedy tylko przyjechała do klubu, maja grała piosenki. Akurat była w trakcie "Hopeful". Gdy skończyła zobaczyła Remka.

-Mam kończyć?
-Nie próby są za godzinę. Ale ktoś przyjechał. I wydaje mi się, że chciałabyś się z nimi spotkać.

Wtedy zza pleców Remka wyłonili się Charlie i Leo.

-Cześć Maju. -zaczął starszy.

Dziewczyna od ostatniego koncertu wzięła się porządnie za naukę angielskiego, więc Dominik, jako tłumacz, nie był już potrzebny.

-Cześć Charlie. Hej Leo.
-Musimy pogadać w 4 oczy. Remoo~~?
-Już mnie nie ma. -powiedział, zaczął sie śmiać i zniknął.
-Usiądziemy na scenie, okey?
-Jasne, nie ma problemu.

W trójkę siedzieli teraz na skraju sceny i wpatrywali się w pustą przestrzeń klubu przed sobą.

-Leo miał Ci chyba coś do powiedzenia. -mówiąc to blondyn szturchnął bruneta.
-Maju, ja przepraszam. Za to, że Cię zablokowałem. Za to, że tak zniknąłem bez słowa. Ja nie chciałem. To wina managera.

Leo opowiedział Mai całą historię. Dziewczyna miała teraz mieszane uczucia co do wszystkiego. Nie wiedziała co teraz ma zrobić. To wszystko ją przerastało. Ich rozmowę i jej przemyślenia przerwał Dominik.

-Maju, czemu nie grasz?
-Bo Leo i Charlie przyjechali. A coś się stało?
-Tak, uderzyłem się w paluszek i mam teraz ziaziu (wyje jak to pisze ~~autorka). Myślałem, że moglabys je pocałować, może ziaziu zniknie (omg 😂😂 ~autorka).
-No dobrze.

Dziewczyna pocałowała palec chłopaka i pogłaskała go po głowie. On tylko to wykorzystał i musnął lekko usta dziewczyny. Ona zarumieniła się po czym po chwili oddała pocałunek.

Charlie patrzył na to zaskoczony, a Leo zazdrosny. W środku właśnie wszystko pękło. Czuł się fatalnie. Od środka płakał jak małe dziecko. Ale musiał być twardy. Wiedział co się stanie gdyby manager sie dowiedział. Nie chciał zawieść polskich fanek.

Dominik był usatysfakcjonowany. Chciał wywołać zazdrość u Leo co mu się udało.

-A wracając do naszej rozmowy... -Leo starał się być silny. - Nasz perkusista się rozchorował, mogła byś zagrać zamiast niego?
-Mogę spróbować, ale nie wiem czy się nadaje.
-Nadajesz się! Maju! Masz wielki talent!

Na próbach Mai szło bardzo dobrze, wiec zagrała też na koncercie. Nie wiedziała co sie stanie pod koniec.

================================
Drama time ✔

622 słowa.

Wasz jednorożec 😂😘👌

✔ Sierota || Polskie Young Stars & Bars and Melody ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz