7. Czy ty...?

570 42 4
                                    

*ROZDZIAŁ NIE MA NA CELU NIKOGO OBRAZIĆ, A ZWŁASZCZA DOMINIKA, KTÓRY JEST CUDOWNĄ OSOBĄ!*

*W drodze powrotnej z koncertu w autokarze Leo i Charliego*

-Młody, masz przerąbane.. -zaczął rozmowę niebieskooki.
-Dlaczego?
-Cały internet trąbi od tego, że pocałowałeś Maję w usta na m&g, wszędzie są wasze zdjęcia i filmy. Manager się wkurzy.
-Może nie będzie tak źle...
-Nie będzie źle? Zapomniałeś co było ze mną i Caroline? Też pocałowałem ją na m&g i jak wtedy zareagował Andrew? Był wkurwiony. Kazał mi zerwać z nią jakiekolwiek kontakty i powiązał z Chloe. Zapomniałeś?
-Nie. Pamiętam. Ale ja nie chcę zerwać kontaktu z Mają! Ona jest taka urocza, bezbronna, idealna w każdym calu. I te jej błękitne oczy... Cholera Charlie! Ja się w niej zakochałem!
-Manager tego nie zaakceptuje. Skończy się to tak samo.

Brunet zaczął szukać czegoś w telefonie.

-Patrz. Wszystkim fankom strasznie się to podoba. Większość pisze, że nas shipują (idk jak to sie pisze ~autorka) wymyślili nam nawet wspólne imię! Majdre! Jak Andrew to zobaczy to może trochę inaczej na to zareaguje.
-Trzymam kciuki.

~~~

Już od progu Andrew podniósł głos na Leondre.

-Co ty sobie w ogóle gówniarzu wyobrażasz?! Że możesz sobie pocałować pierwszą lepszą fankę?!
-Andrew, nie krzycz, to nie tak...
-A jak niby?
-No bo ja spędziłem trochę czasu z Mają i ją trochę lepiej poznałem, no i się w niej zakochałem... -chłopak spuścił wzrok. W tym momencie podłoga wydawała się taka interesująca.
-O nie, nie. Nie możesz zakochać się w tej dziewczynie.
-Dlaczego nie?
-Bo nie jest ona ani popularna ani bogata.
-I co z tego?
-I to, że nie pozwalam Ci się z nią zadawać.
-A jeżeli nadal będę?
-To nigdy więcej nie pojedziecie na koncert do Polski.
-Nie możesz Andrew!
-Mogę. To nie ty jesteś moim managerem tylko ja twoim. Wiec mam nadzieje, że już nie będziesz się zadawał z tą dziewczyną.
-Dobrze...

*W tym czasie u Mai*

Dziewczyna siedziała w pokoju Dominika i przeglądała instagrama gdy nagle dostała wiadomość od Leo.

-Dominik~~!
-Tak?
-Bo Leondre cos napisał do mnie. Przetłumaczysz?
-Jasne! Pokaż!

Chłopak zaczął czytać i momentalnie posmutniał.

-Co jest?
-Leo napisał: Przepraszam Maju, ale musisz o mnie zapomnieć. Tak jakbyś mnie nigdy nie poznała. Wiem, że to będzie ciężkie, ale tak będzie lepiej dla Ciebie i wszystkich naszych polskich fanek. Zablokowałem Cię na wszystkich social mediach, nie pytaj dlaczego, nie staraj się ze mną skontaktować bo pogorszysz sytuacje. Jak bedziemy w Polsce wszystko Ci wytłumacze. Do zobaczenia jednorożcu.
-Kłamiesz!
-Chciałbym Maju, ale tak tu pisze, nic na to nie poradzę.

Blondynka zaczęła wylewać strumienie łez.

-Bardzo mi przykro. -powiedział chłopak, podszedł do dziewczyny i lekko pocałował ją w usta.
-Dominik, czy ty?
-Tak, zakochałem się Maju.

Dziewczyna wierzyła w uczucia chłopaka. Nie wiedziała jednak, że ten ma inne plany. Ponieważ Maja po akcji z Leo stała się bardzo popularna, Dominik chciał ją rozkochać w sobie, żeby być z nią, co dałoby mu większą popularność.

-Wydaje mi się, że Leo chciał Cię tylko wykorzystać. Chciał zyskać w oczach tych wszystkich Polek i wszystkich fanek. Nie wiem dlaczego on tak postąpił, wydawało mi się, ze jest inny niż wszyscy, ale jak widać myliłem się, ale nie martw się. Ja jestem inny. Nie chcę Cię skrzywdzić. Zbyt dużo przeszłaś. Wiem jak wygląda twoja sytuacja, dlatego chcę być twoim wsparciem. Wsparciem ponad wszystko. Ponad wszystkie przeciwności losu.

Dziewczyna wierzyła w intencje chłopaka. Nie nauczyła się jeszcze tego, że ludzie mogą być fałszywi.

-Dziękuje. - wyszeptała i wtuliła się w chłopaka.

Dominik wykorzystał to i od razu jak tylko Maja odsunęła sie od niego pocałował ją w czoło na co dziewczyna zarumieniła się.

-Do twarzy Ci z rumieńcem księżniczko.
-Powiedział książę.
-Mam rozumieć, że uczynisz mnie tym szczęściarzem i zostaniesz moją księżniczką?
-Tak.

Dla chłopaka słowo tak było pozwoleniem. Ujął on twarz dziewczyny w dłonie i lekko musnął jej usta.

-Jesteś kochany. -powiedziała dziewczyna i mocno przytuliła chłopaka.

*miesiąc później*

Maja uczyła się gry na perkusji. Słowo uczyła sie jest tutaj niepoprawne. Ledwo po jednym dniu nauki Maja grała jak profesjonalistka. Dzisiaj ćwiczyła piosenki BaM. Mimo tej sytuacji z Leo ona dalej traktowała ich jak idoli.

=============================
680 słów

Jak juz mówiłam, drama time: On

Wasz jednorożec Julka 😂

✔ Sierota || Polskie Young Stars & Bars and Melody ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz