Bűvös éj

9 1 0
                                    

Álmodozva bámulok ki az ablakomon, és sóvárogva nézem a csillagok közül azt az egyet, mely mind közül kiemelkedik. Amelyik a legfényesebb, legnagyobb, leglélegzetelállítóbb. Amelyik az egyetlen reményemet hordozza.

A reményt, hogy még lehet egy jó karácsony. Hogy eljön a Télapó, és mindannyiunknak ad ajándékot. A reményt, hogy mondhassam: "E bűvös éj, de szép!".

Egy pillanatra mintha láttam volna egy angyalt keresztülszállni az éjjeli égbolton, miközben együtt vagyok a családommal. 

Egy meseszép, zöld fa áll a házunk közepén, míg odakint, a kertben hull a fehér hó. Mindent beborít a vakító, mégis pompás fényáradat. A fán mintha száz csillag égne, és ez véghetetlen boldogsággal tölti el a szívünket. Sok színes játék mindenhol, sárga, zöld, még kék is! Mind ujjongunk, e bűvös éj, de szép.

Ezt mind láttam álmaimban, bár egyet sem kaptam meg még. Minden gyermek ébren vár, nem jön álom szemükre. Engem is elkerül az álom az izgatottságtól. Ez a bűvös éj de szép.

Mindenki megkapja, amire mindig is vágyott. Mindenki kap ajándékot. De én nem. Most sem. 

Bár a ház ünnepi, a lakosai nem azok. Oly régóta várom, hogy végre legyen egy normális karácsonyom. Egy szép karácsony.

De tudom, hogy mind valóra fog válni, a sok-sok régi álomkép. Hogy mind elmondhassuk, ez a bűvös éj, de szép.

Hogy elmondhasd, e bűvös éj, de szép.


Már egy ideje meg akartam írni valami ilyet. Egy ének szövege alapján írtam meg.

Polar express - Bűvös éj

Ha kedvetek támad, nyugodtan hallgassátok meg :D

Elnézést kérek, amiért ilyen ritkásan írok, meg nem tartottam be az ígéretemet, de igyekeztem, amennyire az a procrastináló mindenségem engedte.

Örömmel teli karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves olvasómnak, és még annak a kis aranyosnak is, aki nem olvassa! :D Megbocsájtok. Valószínűleg csak nem találtál még rá a műveimre!


Random shiz a.k.a. KihívásokOnde histórias criam vida. Descubra agora