Aku berjalan sekeliling bandar. Tujuan aku nk mencari sape yg dh bunuh aku. Aku nk tau sbb ape dye buat sume ni. Aku akan pastikan dye menyesal seumur hidup dye!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aku memsuingkan krusi roda aku dngn perasaan bosan. " weyh shin yeong. Kau tk boring ke? " tnyeku. " tk. " jwb dye. " heish kau ni. Aku tnye sepatah. Sepatah la kau jwb. " rungut aku. " dah kau tnye sepatah.. Sepatah la aku jwb. " balas dye.
Tibe ide nakal muncul kat dlm fikiran ku. " kau.. Tk prnah pegi bersronok ke? " tnye aku " tak. " blas dye. Haish dye ni.. Aku cium karang bru tau. " series tk prnah. Tk bosan ke? " tnye aku lagi. " kau nk aku bersronok mcm mne? Minum arak?? Pegi club? " perli shin yeong.
' adduh dye tau lak. Perli aku bai. ' kate aku dlm hati. " emm ma.. Mcm tuh la. " kate ku gagap. " aku bkn tuh la jimin. Aku ni bukan budk liar. Suke have un sane sni. Aku tk de mase sume tuh. " kate shin yeong. " ye la kje doktor kn. Kje sebok jer memanjang. Pastu kne hadap pesakit. Kalau aku tk bole. " kate ku lagi. " kau tuh CEO. mesti la bosan ngan kr mcm aku ni. Sape la aku. " kate dye.
Aku diam dn tk blas pon kate2 shinyeong tdi. Aku perhati muke shin yeong. Muke dye, hidung dye, mate dye yg bulat, ngan bibir dye yg manis yg bole buatkn sume hati cair bile pndang dye.
Aku perhati dye dalam 2 smpai dye prasan pon aku tk sedar. " asal kau pndang aku cam tuh? " tnye shin yeong. " ha?? Mne de aku pndang kau. Perasan. Aku pndang patung kat sblah kau tuh. Comel sngt. Mcm nk peluk jer. " kate aku. Adoi dye prasan lak. Asal ngan kau ni jimin!! Merah muke aku ni.
" ouhh. Aku ingt kn tdi kau pndang aku. Klo ko nk peluk.. Peluk jer la. " kte dye. " camne aku nk peluk sedangkn aku tk leh nk sentuh ape2. Lupe erkk.. " kate aku. Dye mule menggaru blakang kepale dye. " aah la. Aku lupe. " kate dye malu. Aduyaiii comey nye. Bole naik nafsu aku ni. Jimin. Sabar jimin. Kawal nafsu kau.
" dh la. Aku nk cri pembunuh tuh. Nnt papehal aku rojer kau. " kate aku. Aku berdiri dn berjalan keluar dri bilik shin yeg lepas aku nmpk jwpan anggukan dri dye.
" kau jgn ingt akn terlepas dri aku!! Aku akn pastikan kau menyesal seumur hidup kau!! Kate aku geram. Perasaan dendam menguasai diri aku. Walaupon aku ni seorang roh. Tpi aku bole buatkn org jdi tk terkawal. Aku trus hilang dri hospital nk pegi ke lokasi tmpat aku kne bunuh.
~ to be continue ~
YOU ARE READING
save me
Mystery / Thriller" aku nk kau trus disamping aku. " kate Jimin. " tpi kau roh. Aku manusie. Kite didunie yang berbeza jimin. Aku mungkin tk dpt nk tunai kn permintaan kau." kate shin yeong. " tpi aku dh mule jatuh cinta dngan kau. Tolong la shin yeong. " ra...