1 tahun kemudian..
Shinyeong pov
' lepas ape yg terjadi selame ni... Banyak bagi aku pengajaran. Aku betul2 tk sangke yg v snggup buat kat kwan baik dye sndiri macam tuh disebabkn aku. Aku harap.. Ape yg dh jadi ni.. V dpt terime kenyataan dn menyesal dngan tindakan dye. Aku harap dye berubah. ' kate aku dalam hati smbil menikmati keindahan laut.
" omma!! " pnggil anak aku. " eoo yunjung ah.. Waeyo?? " kate aku smbil melutut di depan dye. Almaklumlah.. Bru umur 4 tahun. " omma.. Knape omma mcm sedih jer.. Omma de macalah ke?? " tnye yunjung. " omma kenangkn kwan dye yg lame tuh yunjung.. " kate sorang laki yg amat aku cintai iaiti jimin. " eoo chingu?? Nugu?? Yunjung tk prnah nmpk pon.. " kate anakku. " dye.. De jer.. Dh lame omma dan appa tk jumpe dye.. Omma pon tktau mne dye skrang. " tipu aku.
" nnt bole tk omma kenalkn kat yunjung.. Yunjung nk sngt tgok chingu omma tuh. " kate anakku. " bole sayang.. Anything for you. " kateku smbil belai rambut dye. " aii anak jer ke.. Appa dye tknk?? " perli jimin. " buat ape bgan appa dye.. Bkn ke dh tlg thn lepas?? " perli aku balik. " chagi... Bende yg dh lepas jgn dikenang. " kate jimin lembut. Aku hnye balas dngn senyuman.
Akhirnye.. Lepas kejadian malam tuh.. Jimin dpt masuk balik dlm badan dye semule dn hidup macam biase. Doktor pon agk pelik tpi dye endahkn jer. Omma ngan appa jimin dh nmpk senyuman yg terukir kat bibir dorang bile tau keadaan anak dye smakin stabil.
Paling yg aku tkkn lupe.. Mase jimin melamar akh kat hospital. Lepas dye sedarkn diri.. Dye trus mintak nk jumpe dngn aku skali ngan keluarge dye. Mse tuh.. Dye lamar aku dpn parents dye untuk mintak restu. Pade mule nye omma dan appa jimin lmbat nk jwb soalan jimin.. Tpi nasib omma jimin dpt ingat sape aku yg sebenar bile dngr segalenye dri jimin dan dorang terus restu hubungan kitorang.
Mase tuh adelah hari yg pling gembire dlm hidup aku sbb aku dpt suami yg betol2 syg kan aku dan dpt jge aku dngan baik. Aku gembire dngn kehidupan aku skarang. Aku jugak dh de permate yg pling berharge dlm hidup aku iaitu park yunjung.
Aku gembire bile tgok dye ketawe. Tgah kusyuk aku tgok yunjung.. Tibe2 aku rsr bahu aku dipegang oleh seseorang. Lain tk bukan jimin a. K. A. My hubby. " chagi~~ jom. " kate dye. " jom?? Pegi mne?" tnye aku pelik. " haih.. Cukup ke sorang jer.. " tnye dye balik. Aku jdi semakin pelik ngan soalan dye. " sorang?? Maksud yeobo? " tnye aku balik. Aku mmg betol2 blur skarang ni. " haih.. Yeobo nk anak lagi. Jom la~~ " ajak dye.
Omaigod!! Tkcukup ke lagi!! Dh2 la tuh jimin!! Aku dh sakit rse nk lahirkn anak.. Kau pulak senang2 nk mintak anak lagi. Ingt aku ape!! Kilang anak!!! " tknk la. Chagi dh sakit bile lahirkn yunjung.. Ni nk tmbah lagi sorang." kate aku. " alah.. Tpi kali ni yeobo nk anak laki
. Bole la~~ please~~ " rayu dye smbil buat muke puppy dye. ' haih.. Shinyeong.. Terpakse la kau mengalah.. Nasib kau la dpt suami yg byuntae ni. ' kate ku dalam hati. " araseo. " jwb aku. Jimin teruje.. Dye trus dokong aku masuk bilik tnggalkn yunjung main ngan kwn2 dye.( korang imagine jer yer anak jimin tuh dlm gmbr tuh.. )
~ tamat ~
YOU ARE READING
save me
Mystery / Thriller" aku nk kau trus disamping aku. " kate Jimin. " tpi kau roh. Aku manusie. Kite didunie yang berbeza jimin. Aku mungkin tk dpt nk tunai kn permintaan kau." kate shin yeong. " tpi aku dh mule jatuh cinta dngan kau. Tolong la shin yeong. " ra...