Epilóg - Praskliny

696 92 37
                                    

Praskliny, všade len praskliny. - u každého, vo vesmíre.

Akoby sa môj život rozpadal. - a dával dokopy.

Pomaly po prasklinách. - pomaly zalepoval.

Praskliny môžu byť všade. - Všade.

Môžu byť aj v srdci. - môžu, dajú sa však zalepiť.

Poznáte ten pocit, keď niekoho milujete a hrozí, že ho stratíte? - ja áno.

Objavia sa praskliny. - láska je liek na všetky praskliny. Je to páska.

Sú všade okolo vás a tej dotyčnej osoby. - dokiaľ sa nemilujete.

Keď ste spolu, vždy od toho, aby ste boli s ním vás delia praskliny. - je to tak, skúste prehovoriť.

Najmä, keď hrozí, že vás dotyčná osoba ani nemiluje ako vy ju. - byť odvážny a povedať.

Je to hrozný pocit. - dá sa ho zbaviť.

Túžite sa zbaviť prasklín, túžite sa spojiť s osobou, ktorú milujete cez tie praskliny. - verte mi. Zažila som to, prešla si cez to.. Dokážete to. Dá sa to. Musíte si veriť.

Zalepiť ich. - láskou.

Lenže je tu jedna vážna otázka. - poznám..

Dá sa to? - Ako som zistila ÁNO.

Volám sa Iria Stars a toto je záver príbehu z môjho života. Teda skôr kratšej časti. Prišla som na to, že aj keď máte vnútri srdce roztrieštené na milión kúskov. Dajú sa zalepiť. Nepotrebujete pásku ani lepidlo. Stačí láska.

Be with me Patrick Stars .. Please.

Vyznať lásku nieje ľahké, ale občas musíte nabrať odvahu. Povedzte si.. Čo najhoršie sa môže stať? Môže povedať NIE.. Možno u niekoho aj horšie, ale.. Keď budete čakať nikdy sa to nedozviete. Možno vás aj on tajne miloval.. Možno to len skrýval, pretože sa bál. Presne ako vy.

Buď somnou Patrick Stars.. Prosím.

Skúsme nežiť v strachu z toho, čo sa stane. Skúsme to. Nikdy nemôžte vedieť kedy sa niečo nepokazí. Môže odcestovať, zrazí niekoho auto.. Čokoľvek sa môže stať, tak nemrhajte drahocenným časom. Nečakajte na poslednú chvíľu ako ja. Buďte odvážny.



TAAAK.. SNÁĎ STE SI IRIINE SLOVÁ VZALI K SRDCU.. TERAZ OD AUTORKY. 😊
Ahoj! 😂 dúfam, že sa vám tento pomerne krátky príbeh fantasy - romantického (presladeného) žánru páčil 😁. Som rada, že ste ho čítali 💜. Ak sa vám príbeh páčil, budem rada ak napíšete nejaký komentár na názor 😊 Potom.. REKLAMA - píšem príbehy žánru fantasy stále + Vampire.. Alebo fantasy v ktorom sú upíri😈😉😂.. Takže.. Toto bol v podstate len taký pokus. Mám samozrejme aj fantasy, kde upíri niesu.. Takže.. Ak by ste chceli... Bežte na môj profil 👇😂

Thank you, love you 💜
👇
TikaTuka 💜

Be With Me [DOKONČENÉ] ✔ Onde histórias criam vida. Descubra agora