Αυτοκαταστροφή?

81 24 13
                                    

   Τα αγόρια για να γιορτάσουμε την επέτειο μας αποφάσισαν να πάρουμε ένα ταξί και να πάμε στο κέντρο του Λονδίνου και να κάνουμε ότι βλακια μας κατέβει στο κεφάλι. Εμείς συμφωνήσαμε, άλλο που δεν θέλαμε και εμείς! πήραμε ένα ταξί από το ξενοδοχείο και αρχίσαμε να κατευθυνομαστε προς το κέντρο. Όταν το ταξί σταματησε σε μια διασταύρωση και ο ταξιτζής περίμενε να πρασινίσει το φανάρι εκείνη την ώρα άρχισε να παίζει στο ραδιόφωνο το "Love you Goodbye "  κοιταχτηκαμε μεταξύ μας και ο Harry έκανε κίνηση να αλλάξει το σταθμό εκείνη την στιγμή το φανάρι πρασινίσει ακούστηκαν φρένα αυτοκινήτου γύρισα και είδα ένα αυτοκίνητο να έρχεται κατά πάνω μας, ο ταξιτζής προσπάθησε να στρίψει, o Louis γύρισε και είπε στην Αλεξ ότι την αγαπάει. Το αυτοκίνητο με περισσότερη ταχύτητα κατευθύνεται προς εμάς ο Harry άρχισε να σηκώσετε το αυτοκίνητο πλησίαζε, η Αλεξ είπε στον Louis να μην ανησυχεί γύρισα το κεφάλι μου τελευταία φορά το αυτοκίνητο χτύπησε πάνω στο μπαρμπριζ χτύπησα πίσω. Όταν άρχισα να ανακτω τις αισθήσεις μου άκουγα συρινες που δύναμοναν, άκουσα έναν άνδρα να λέει ότι ο οδηγός είναι νεκρός και ότι το αγόρι που είναι δίπλα του πρέπει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο γιατί έχει δεχτεί πολλά χτυπήματα από γυαλί στην πλάτη του είναι πολύ σοβαρά συμπλήρωσε ένας άνδρας. Θεέ μου ο Louis να είναι καλά μετά άκουσα μια γυναίκα να λέει ότι η κοπέλα στην πίσω θέση έχει δεχτεί χτύπημα στον αυχένα και αυτή  πρέπει να πάει γρήγορα στο νοσοκομείο γιατί δεν ξέρουν πόσο ισχυρό είναι το χτύπημα για αυτή!
    Σκατα η Αλεξ γιατί αυτή και όχι εγώ γιατί όχι εγώ, ένοιωθα κάτι βαρυ να είναι πάνω στον ώμο μου ήθελα να το σηκώσω αλλά δεν μπορούσα το δεξί μου χέρι είχε παραλύσει από τον πόνο και δεν μπορούσα να κουνήσω το αριστερό. Ένοιωθα έναν δροσερό αεράκι στο στομάχι μου αλλά νομίζω ότι φορούσα την μπλούζα μου. Επιτέλους κάποιος πήρε αυτό το βαρυ από πάνω μου ένιωθα καλύτερα μέχρι που άκουσα κάποιον να λέει ότι πρέπει να φέρουν κιαλο ασθενοφόρο γιατί το αγόρι που έβγαλαν τώρα έχει χτυπήσει πολύ σοβαρά στο θώρακα. Κιαλο αγόρι και σοβαρά μισό λεπτό κιαλο αγόρι το σκέφτηκα λίγο και μια φωνή ακούστηκε από μέσα μου ο Harry να είναι καλά, να είναι καλά, κάποιος με πιάνει και λέει ότι αιμοραγω. Εγώ νοιώθω περίεργα και θέλω να ανοίξω τα μάτια μου αλλά δεν μπορώ να τα ανοίξω και βλέπω συνέχεια μπροστά μου ένα αυτοκίνητο να έρχεται πάνω μας. Αου! Κάποιος πιέζει κάτι πάνω στο στομάχι μου θα κάνω εμετό, το κρύο αεράκι σταματήσαι να με ενοχλεί υποθέτω ότι έχουν κλείσει την πληγή μου, που λένε ότι  αιμοραγει. Θέλω να ανοίξω τα μάτια μου να δω αν είναι εκεί και πώς είναι τα παιδιά αν είναι πολύ άσχημα δε αντέχω άλλο και τα μάτια μου δεν ανοίγουν προσπαθώ άλλα τίποτα. Το δροσερό αεράκι πάλι το νιώθω κοντά στο στομάχι μου, τώρα είμαι χειρότερο από πριν, ακούω συρίνες να πλησιάζουν αλλά αρχίζω να χάνω τον έλεγχο του εαυτού μου. Νομίζω πως λιποθυμισα αλλά δεν είμαι σίγουρη το μόνο που θυμάμαι είναι κάποιοι να με μεταφέρουν από τον δρόμο πάνω στο κρεβάτι του ασθενοφορου. Ακούω κάτι σαν θορύβους αλλά...

Τελικα αυτο που μας σκοτωνει ειναι η αυτοκαταστροφή μας!

Επιμενο κεφ αυριο! Αν θελετε σχολιαστε!
Και παιδια το αστερακι!

Χρυς♥♥♥

Memories (#READINT2017)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt