*bildē Komēta un Allkando*
🔥Rīts🔥
No rīta es nevarēju pamosties.
Es pamodos 6:30.Es ātri saģērbos un nepaēdusi skrēju uz stalli pie Allkando.
Es pabaroju mazo bojfrendiņu un izgāju ar viņu ārā pastaigāties.Ejot ārā es satiku Eli.
Es:Heyy.
Elis:Oo kur ejat?
Es:Pastaigā.Gribat pievienoties?
Elis:Oke.Tūlīt būsim!
Es izgāju ārā.
Elis paņēma Komētai burkānus,jo viņa nepaspēja viņu pabarot.Mēs aizgājām uz mežu.Viss bija tik skaisti piesnidzis.
Es:Es vakar naktī nevarēju aizmigt,jo domāju par to meiteni...
Elis:Nu tā kā kad meitenes ieķeras puisī...-Elis smīnot teica
Es:Beidz Smurfiņ es nopietni.Mani moka ziņkārība kas viņa pa tipu un ko viņa šeit patiesībā meklē.-Smurfiņš,jo man patīk viņu tā saukt!
Elis:Beidz taču.Aiziesim pie viņas šodien un viss.Viņa tač neko šeit nemeklē...Cilvēks tikai grib ar zirgiem pajāt.Atslābsti viss būs kārtībā.Viņu taču te neiecels par kaut kādu galveno.Viņa tikai jās ar zirgu un viss.
Es:Labi.Pēc pastaigas uzreiz iesim okei?
Elis:Labi,labi
Tā mēs vēl pusstundiņu pastaigājām,paņirdzām un gājām uz stalli nolikt zirgus.
Es:Allkando es būšu atpakaļ.Es tikai aiziešu apciemot meiteni kuru tu iespējams šeit bieži satiksi...-Jā man patīk ar viņu runāt.Citreiz es viņam stāstu pat to ko nestāstu Elim...
🔥Pie meitenes durvīm🔥
Es:Piezvani pie durvīm!
Elis:Pati zvani!
Es:Nu lūdzu piezvani.
Elis:Kāpēc pati nevari?
Es:Es esmu kautrīgs cilvēks...
Elis:Tevis dēļ es te nācu...-To pasakot viņa piezvanīja pie durvīm.
YOU ARE READING
Stallis
AdventureŠis stāsts ir par mani,manu zirdziņu/bojfrendu Allkando,Manu bae Elīzu un viņas zirdziņu Komētu!